دسته‌ها
اخبار

بررسی مراقبت از پوست طبیعی NMantra – وبلاگ زیبایی هند


کشف یک خط خوب مراقبت از پوست، نهایت لذت را به هر علاقه مند به مراقبت از پوست می دهد. و من یکی از آنها هستم. همیشه به دنبال چیزهای جدید برای امتحان هستم، اما با افزایش سن، در مورد آنچه روی پوستم می گذارم حساس شده ام، زیرا در نهایت بر سلامت کلی شما در طول زمان تأثیر می گذارد. طبیعتاً می بینم که به سمت محصولات طبیعی تر حرکت می کنم. محصولاتی که طبیعی تر و در نتیجه آسیب کمتری دارند. محصولاتی که نه تنها برای پوست من در حال حاضر خوب هستند، بلکه بعداً نیز مفید هستند. و همچنین برای سیاره مضر نیستند. من اخیراً NMantra را کشف کردم، یک خط مراقبت از پوست طبیعی و ارگ،ک که نتایج بسیار خوبی برای پوست من نشان داده است، بنابراین نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم که همین موضوع را با شما دوستان در اینجا به اشتراک بگذارم.

من 3 محصول از NMantra را امتحان کردم – روغن شب صورت، ، صورت و بدن و دئودورانت آنها. بیایید در مورد اثرات هر یک از آنها در زیر صحبت کنیم.

روغن صورت شب NMantra

این یک روغن عالی برای ترمیم و بازسازی پوست شما در طول شب، برای داشتن پوستی صاف و لطیف است. با داشتن روغن‌هایی مانند روغن جوجوبا، روغن هسته هندوانه، روغن هسته خیار، روغن گل رز، روغن گل مغربی، روغن آووکادو، روغن انار، زعفران و ،یبی از روغن‌های ضروری، بهترین گزینه برای استفاده پس از پاک‌سازی پوست است. پوست در شب فورا جذب پوست می شود و منافذ را مسدود نمی کند و پوست را چرب نمی کند. رنگ پوست را یکدست می کند، به رفع برنزه شدن از روی پیش، من کمک کرده، پوست را آبرس، و مرطوب می کند. همچنین چربی های موجود در پوست را متعادل می کند.

، صورت و بدن NMantra

این یک کار چند وظیفه ای بسیار عالی است! ،ی غنی و نرم کننده که انواع خشکی صورت و بدن را برطرف می کند. می تو،د آن را در تمام نقاط بدن خود که با خشکی مواجه هستید استفاده کنید. من دوست دارم شب ها بعد از روغن صورت شب استفاده کنم و روی دست و پاهایم هم استفاده می کنم. برای استفاده برای نوزادان نیز عالی است. با خواص روغن زیتون ارگ،ک، روغن نارگیل ارگ،ک، کره شی، کره کاکائو، این روغن برای همه افراد خانواده من، است!

دئودورانت NMantra – گل

این دئودورانت کم کم به سمت اشکال طبیعی دئودورانت جذب می شود، این یکی آ،ین عشق من است. یک دئودورانت کاملا طبیعی، ارگ،ک و بدون آلومینیوم که نه تنها بوی بدن را از بین می برد، بلکه پوست زیر بغل شما را نیز تغذیه کرده و آن را تسکین می دهد. بهترین ،مت این است که می تو،د آن را حتی بعد از اصلاح استفاده کنید زیرا کاملا طبیعی است و پوست را تحریک نمی کند.

بنابراین این تجربه من با محصولاتی بود که از NMantra انتخاب کردم. من نتایج قابل مشاهده ای را دیده ام، و من به شدت به شما توصیه می کنم محصولات را امتحان کنید!

برای اطلاعات بیشتر، می تو،د ویدیوی من با این محصولات را در کانال من نیز مشاهده کنید:

شما می تو،د تمام محصولات فوق و موارد دیگر را در وب سایت آنها مشاهده کنید اینجا.


منبع: https://www.theindianbeauty.com/2022/03/nmantra-،ic-skincare-review.html