دسته‌ها
اخبار

دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید. اکثر افراد کارمند در طول هفته به طور متوسط حدود ۴۵ ساعت را در محیط کار خود به فعالیت می‌پردازند. در ابتدا سطح کاشت را برای از بین بردن چربی های اضافه بافر بزنید. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

بیس کت و تاپ کت محلول‌هایی هستند که یک لایه زیر و یک لایه روی لاک ناخن استفاده می شوند.هدف از… پارافین یک موم جامد است که از هیدروکربن های اشباع شده ساخته شده است. دستان خود را از استون دربیاورید و با دستمال کاغذی تمیز نمایید. در مرحله آخر از کلینز استفاده می‌شود تا حالت چسبندگی ژل نیز از بین برود. کاشت ناخن دو شیوه کلی دارد که این دو شیوه به مرور زمان دارای مشتقاتی شده اند که حالات و ظاهر گوناگونی به ناخن می‌دهند.

کاشت ناخن پودری نسبت به دیگر نمونه های کاشت دارای دوام بیشتری است. بعد از رسیدن ناخن با پودر به ضخامت دلخواه، بافرینگ و سوهان کشی و پولیش می کنند. بعد از خشک شدن ناخن، پودرهای اضافی را با کمک برس پاک می کند.

  • همچنین می­توانیم برای اینکه دور ناخن ها کثیف نشوند، قبل از شروع طراحی از پیل آف استفاده کنیم و بعد از اتمام کار پیل آف را به راحتی جدا کنیم.
  • 9- یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن دخترانه قرینه نبودن طراحی کاشت ناخن های دو دست می باشد.
  • به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.
  • پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد.

همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید. به همین دلیل است که نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر را کاشت هایلایت نیز می خوانند. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک ناخن مواد گذاری می کنیم. عمق رنگ هلویی یا صورتی در این حالت نیز در ریشه ناخن ها بیشتر بوده و هرچه به سمت نوک ناخن حرکت می کند باید محوتر شود. در نهایت سوهان کاری انجام شده و لایه ای از تاپ کت براق را بر ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه قرار می دهیم. در کاشت بیبی بومر بهترین فرم ناخن، حالت نوک تیز یا بادامی خواهد بود.

معرفی انواع مدل های کاشت ناخن

این نوع ناخن مصنوعی به دلیل سبک بودن دارای طرفداران زیادی است. بله، تمام متدهای کاشت ناخن شامل تیپ، فرمر، کاشت با ژل، کاشت با پودر، بی بی بومر لمینت و … آموزش داده می شود. سپس برای ضدعفونی و جلوگیری از قارچ زدن ضدقارچ را استفاده می کنیم. سپس تیپ اندازه مناسب ناخن مشتری را روی لبه ناخن گذاشته و آن را می خوابانیم. پس از خشک شدن تیپ گذاری کمی مکث کنید و وارد مرحله بعدی شوید.

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. برخی ناخن‌ها دچار مشکل هستند یا به صورت مادرزادی ناقص‌اند که بر زیبایی پا تأثیر می‌گذارند. در این موارد یا برای زیباتر کردن ناخن‌ها می‌توان از تیپ‌گذاری استفاده کرد. برخی اوقات فقط شست پا تیپ‌گذاری می‌شود و بقیه ناخن‌ها فقط موادگذاری می‌شوند.

آموزش کاشت ناخن : مرحله چهارم : طراحی ناخن

در آخرپس از استفاده از تاپ گت ، روغن ناخن را به کناره های ناخن بمالید. در این روش نسبت به روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. ۵ـ در فاصله زمانی که شخص اقدام به برداشت ناخن می‌کند، وضو و غسل به صورت جبیره (و در مواردی همراه با تیمم) انجام می‌شود. ایشان برای تکمیل دوره های تخصصی خود دوره های آموزشی مختلف را به صورت سالانه در خارج از کشور گذرانده و همواره با آخرین متد های روز کار کرده و تکنیک های جدید را آموزش می دهد. کوتیکول های خود را جدا نکنید – آنها باعث محکم شدن پوست به صفحه ناخن می شوند. حتی یک برش جزئی در کنار ناخن شما می تواند باعث ورود باکتری یا قارچ و ایجاد عفونت شود.

یک راه ساده تر برای جدا کردن پوست ناخن از کوتیکول این است که ناخن ها خیس باشند. قبل از استفاده بهتر است ناخن ها را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید تا راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید. شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید. پس به جای 10 انگشت ابتدا روی یک انگشت امتحان کنید و اگر حساسیتی ایجاد نکرد روی بقیه انگشت ها انجام شود.