دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم چیست و مزایا و عوارض آن کدامند؟

رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند و پوست را یکدست و یک رنگ خواهند کرد. گفته می شود که در این روش، شما ۶ الی ۸ ماه نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت. همچنین ادعا شده است که در این روش می توانید ۱ الی ۳ درجه پوست خود را روشن نمایید. این نوع کرم پودر معمولا پوست را به شکل صاف و مناسب همراه با رنگ بسیار زیبا و یکدست خواهد کرد، این نوع کرم پودر دائم باعث می شود اگر عیوبی در روی پوست وجود داشته باشد کاملا برطرف می کند، مثلا کک و مک ها و یا تیرگی و لک پوستی را کاملا می پوشاند. این نوعکرم پودر دائم که از همان روش های میکروبلیدینگ و یا مزوتراپی نیز می توان در آن استفاده کرد برای پوست بسیار عالی و روشی بسیار خوب است.

  • با مشاوران مجموعه گلدن فیس به روشهای پیغام در واتساپ و یا اینستا .
  • تزریق Meso BB Glam به پوست در یک عمل زیبایی شناسی حرفه ای انجام می شود که شامل استفاده از دستگاه میکروسوزن و استفاده همزمان ازمحصول است.
  • در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد.
  • با پیشرفت تکنولوژی روش‌های زیادی برای بهتر شدن وضعیت پوست ابداع شده که کرم پودر دائمی یکی از آن‌هاست.
  • این دارو فقط باید به شکل استعمال خارجی و موضعی مورد استفاده قرار بگیرد و به هیچ‌وجه مانند مواد بوتاکس قابل تزریق زیر پوست نیست.

برای اطلاعات بیشتر و کامل تر در زمینه فروش محصولات و توضیحات تکمیلی، کارشناسان ما با شماره تماس های درج شده در سایت و بخش تماس با ما در ارتباط باشید. داشتن پوستی زیبا، شفاف، بدون لک و جای جوش آرزوی همه خانم‌هاست اما قطعا همه ما با وجود نوشیدن آب فراوان، ورزش مستمر، نکشیدن سیگار و… از این نعمت برخوردار نیستیم. رویای همه ماست که بدون کوچکترین آرایش یک پوست بی نقص و شفاف داشته باشیم.

آخرین اخبار ایران و جهان

سوزن کارتریج 36 تهاجمی بوده و مناسب درمان زخم ها ، منافذ بزرگ و چین و چروک های عمیق هستند. از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک. غلتک و یا قلم های آرایش 80 درصد بیشتر مواد را وارد پوست کرده و مواد مغذی اساسی را به منظور کلاژن سازی طبیعی وارد پوست میکنند. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند.

قرارداد پرسنل سالن زیبایی

سالن های آرایشی با استفاده از این تکنیک می توانند درآمد سالن زیبایی خود را چندین برابر کنند. زیرا تکنیک هایمزووایت یا بی بی گلو که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت، به دلیل استقبال زیاد در ایران یکی از رشته های پردرآمد پوست به حساب می آید. همچنین اعمال فشار بر پوست باید در کمترین حد ممکن و بدون خونریزی انجام شود؛ در غیر این صورت عوارض شایعی همچون زخم، خونریزی، التهاب پوستی، تغییر رنگ، ایجاد گوشت اضافه، واکنش بدن به جسم خارجی و … ممکن است رخ دهد. این تکنیک باید توسط متخصص زیبایی شناسی، آرایشی و بهداشتی که دوره‌ی آموزشی متخص این دوره را دیده است انجام شود. اگر فردی دارای چین و چروک پوستی است، نباید از این روش استفاده کند.

برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید. برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد. در واقع می توان گفت به کمک سوزن های نانو که سوزنهای های بسیار ریز می باشند و یا همچنین توسط تکنولوژی میکرونیدلینگ رنگدانه‌های موجود را زیر پوست تزریق می‌کند و توسط ماساژ موجب می گردد که تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست را فعال نماید. یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد. این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است. همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است.

شما از طریق سایت و یا تماس مشاوران فروش مجموعه گلدن فیس با شما و ارسال شماره کارت برای خریدار محترم. بعد از انجام مزووایت پوست حساسیت پوست بالا می رود از این رو به هیچ عنوان نباید از کرم های لایه بردار و محرک استفاده شود. ترکیبات اسیدی موجود در کرم های لایه بردار مانند ترتینوئین، آلفا هیدروکسی اسید و همین طور صابون های قلیایی موجب تحریک و تشدید التهاب در پوست می شوند و حداقل تا یک هفته نباید از این محصولات استفاده شود. استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.

تزریق کرم پودر دائمی نیز به روش میکرونیدلینگ انجام می‌شود اما از آنجایی که رنگ موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده خارجی وارد پوست می‌شود، عوارضی به همراه خواهد داشت. آیا در مورد روش میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست چیزی شنیده‌اید؟ کرم پودر دائم یا bb glow یکی از جدیدترین تکنیکهای بکار رفته برای جوانسازی پوست می‌باشد و در ایران مشتاقان زیادی پیدا‌کرده‌ است. در واقع bb glow یک تکنیک است نه برند، ولی بسیاری تصور می‌کنند، یک برند آرایشی و بهداشتی است. این تکنیک شما را تا مدتها از استفاده از کرم پودرها بی‌نیاز‌ می‌کند و به شادابی و روشن‌ شدن پوست و رفع لکها کمک‌خواهد‌کرد.

برای انجام کرم پودر دائم ممکن است به تعداد جلساتی بین سه تا پنج و یا تا جلسات بیشتر و یا کمتر از آن نیاز داشته باشید که در جلساتی که باید مراجعه کنید براساس نظر متخصص نوع پوست شما و مقدار تزریق تصمیم‌گیری می‌شود. انجام کرم پودر دائم به تمام افرادی که رنگ پوست خود ناراضی هستند و تمامی افرادی که می‌خواهند رنگ پوست آن‌ها کاملاً یکدست باشد توصیه می‌شود. این دارو برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری (لکه های پیری) توصیه می شود. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند.