دسته‌ها
اخبار

آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس

برخی از متخصصان توصیه می‌کنند که برای این کار به جای انگشت یا ناخنها از چوب نارنجی استفاده کنید، طوری که به یکدیگر نچسبند. کاشت ناخن یا قبل از این که هر چیزی را به ناخنهای طبیعی خود اعمال کنید، از پرایمر ناخن استفاده نمایید. دقت کنید که اگر به عفونت قارچی مبتلا هستید، ناخنهای مصنوعی می‌توانند وضعیت شما وخیمتر سازند یا عوارض جانبی دیگری را به دنبال داشته باشند. باید گفت که ناخن مصنوعی ابریشمی معمولاً برای ترمیم ناخنهای آسیب دیده یا استحکام بخشی به نوک ناخن استفاده می‌شود. برخی مراکز آموزشی برای ارائه این مدرک هزینه ای اضافه بر هزینه دوره آموزشی دریافت می کنند و مدرک را پس از دریافت هزینه به هنرجو تحویل می دهند.

نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود. بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند .

  • در میان روش های گوناگون کاشت ناخن، کاشت ناخن پودری به نوعی می توان گفت کاشت مادر است و دوام بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد.
  • در این بخش از مجله سین دخت می خواهیم مزایا و عوارض کاشت ناخن، نحوه کاشت ناخن و انواع مختلف کاشت ناخن را بررسی کنیم تا به کمک این راهنما بتوانید بهترین روش برای کاشت ناخن هایتان را انتخاب نمایید.
  • شما می توانید برای بیس ناخن ها از یک رنگ پاستلی استفاده نمایید و استیکر(برچسب) های دلخواه خود را به قسمت پایین ناخن ها بچسبانید.
  • شرایط آب و هوایی، کیفیت مواد به کار رفته برای کاشت ناخن، نحوه انجام دادن کاشت و میزان مراقبت شما از ناخن کاشت در میزان دوام و ماندگاری کاشت ناخن اثرگذار است.
  • دقت کنید که شما فقط باید علایم را شناسایی کنید و از مشتری بخواهید که به پزشک مراجعه کند و از پیشنهادهای درمانی بپرهیزید.

به طور مثال کاشت ژله ای ناخن در مناطق شرجی ماندگاری بیشتری دارد. اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید. کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی کمی می‌تراشند.

تیپ

برای ایجاد چنین طراحی روی ناخن های خود می توانید از انواع دیزاین های ناخن مانند شابلون، استیکر(برچسب) و … استفاده نمایید و همچنین می توانید به وسیله قلم های طراحی ناخن خطوط صافی روی ناخن ها طراحی نمایید. 25- یکی از دیزاین های طراحی کاشت ناخن دیزاین پودر کروم می باشد که جلوه ای آیینه ای و زیبا به ناخن ها می دهد. امروزه دیزاین پودر کروم برای طراحی ناخن ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم به آیینه ای شدن ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید از این دیزاین زیبا برای طراحی کاشت ناخن خود استفاده نمایید.

آموزش کاشت ناخن با قالب

سپس مربی به توضیح در مورد انواع روش های کاشت ناخن می پردازد. یا حتی اگر ناخن های زیبا و قوی دارید چرا میخواهید زمان زیادی را برای بلند شدن ناخن ها منتظر بمانید در حالی که با نشستن زیر دست یک ناخن کار حرفه ای در کمتر از یک ساعت زیبایی را به دست های خودتان هدیه میدهید. نوبت به فرم دهی مواد است که با استفاده از سوهان ناهمواری های مواد را از بین برده و سپس با سرسوهان استوانه سرگرد در سوهان برقی فرم دلخواه خود را به ناخن می دهیم. دورگیری ناخن را به دقت انجام دهید تا اطراف ناخن دچار زخم نشود. فراموش نشود که اینها مواد شیمیایی قوی هستند و ضرر دارند پس حتما قبل از استفاده روی یکی از ناخن ها امتحان و تست شود.

طراحی ناخن پا چیست؟ روشهای مراقبت و طراحی ناخن پا کدامند؟

همین امر باعث شده شما عزیزان به دنبال یاد گرفتن و ارائه خدمات کاشت ناخن از جمله آموزش کاشت ناخن هلویی و کاشت ناخن مادر باشید. کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد. 28- امروزه دختران نوجوان علاقه زیادی به انواع کاریکاتور ها دارند و اکثرا طرفدار طراحی ناخن ها به شکل کاریکاتور ها می باشند.

انجام دادن طولانی مدت کاشت ناخن برای مشتریان و تنفس این بخارهای سمی می تواند زمینه ساز سرطان و آسم باشد. در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند. در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود. در روش کاشت ناخن قالبی، نسبت به روش های دیگر، مواد بیشتری مصرف می شود.

به گفته بسیاری از متخصصان پوست، کاشت ناخن می‌تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند. حتی عوارض کاشت ناخن می‌تواند در مواردی غیرقابل جبران باشد. در ادامه به بررسی این موضوع از نگاه چند متخصص حوزه پوست می‌پردازیم. اگر بخواهیم قدیمی‌ترین ناخن مصنوعی را بشناسیم، باید از ناخن اکریلیک نام ببریم. البته این مدل از ناخن‌ها را باید قوی‌ترین مدل هم دانست.

شما جلوه طبیعی‌تر و زیباتری داشته باشد، می‌توانید از آبرنگ مخصوص برای ایجاد طرح ماربل نیز استفاده کنید. در این روش خط لبخند روی ناخن با ژل فشرده سفید زیباتر می‌شود و بقیه سطح ناخن با پودر اکریلیک، کلیر و یا صورتی ملایم کاور می شود. به این صورت که یک لایه پرایمر به ناخن زده و ناخن را به صورت عمودی داخل پودر فرو می‌کنیم.

به طور کلی کاشت ناخن نوعی آرایش ناخن است که در انواع مختلفی انجام گرفته و ماندگاری طولانی مدتی دارد و برای افرادی که وقتی برای لاک زدن مداوم ناخن‌های خود ندارند یا ناخن‌های شکننده‌ای دارند بسیار مناسب است. در واقع با انجام دادن کاشت ناخن، علاوه بر اینکه ناخن‌هایی زیبا و آراسته خواهید داشت از استحکام و ماندگاری بالای آن نیز بهره‌مند خواهید شد. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود. این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود. این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد.