دسته‌ها
اخبار

دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای

ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند. ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند. بادام فرم بیضی شکل دارد اما نوک آن کمی تیز و زاویه‌دار است . ناخن بادامی نیز چنین فرمی دارد یعنی خطوط منحنی تندی دارد که کمی حالت تیزی به خود گرفته‌اند.

  • یه کسانی که بیماری‌های عفونی و یا قارچی دارند توصیه می‌شود تا کاشت ناخن را انجام ندهند زیرا با این کار باعث میشوند تا پیشرفت بیماریشان از چشم دور بماند.
  • و اما جدیدترین مدل کاشت ناخن که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرید.
  • استفاده از این ابزار برای مانیکور ناخن بسیار ضرروی است و باعث می شود ناخن ظاهر زیباتری داشته باشد.
  • به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت.

البته تنها ظرافت و نازکی ناخن نیست که مهارت ناخن کار را تایید می‌کند بلکه استحکام بالای آن نیز بسیار حائز اهمیت است. اگر شما هم با خواندن این مقاله به این نتیجه رسیدید که هر چه زودتر ناخن مصنوعی خود را بردارید، بهتر است اصول درست این کار را بدانید تا به سلامت شما آسیبی وارد نشود. برای آنکه بتوانید ناخن اکریلیک را از روی ناخن طبیعی خود بردارید، بهتر است، بسیار دقت کنید.

حال باید از محلول مخصوص برداشتن ناخن (آستون) استفاده کنید. قبل از اینکه انگشت‌های خود را وارد محلول کنید، بهتر است با وازلین پوست انگشتان خود را چرب کرده و سپس کار را ادامه دهید. چون محلول آستون باعث خشکی پوست شده و به سلامت پوست دست‌تان صدمه می‌زند. البته باید بدانیم که کاشت ناخن اکریلیک مانع تنفس لایه رویی ناخن طبیعی می‌شود و در نتیجه پس از برداشتن آن، ناخن طبیعی ضعیف خواهد بود. یکی دیگر از راه‌های زیباتر نشان دادن ناخن‌ها، استفاده از مواد رنگی است که امروزه آن‌ها را با نام لاک می‌شناسیم. استفاده از لاک از سال‌های دور مرسوم بوده است و در حال حاضر این محصول با تنوع بسیار زیادی در بازار لوازم آرایشی وجود دارد.

مانند تصویر نمونه، دو ناخن دست خود را لاک مشکی اکلیلی بزنید و سپس سه ناخن دیگر را لاک مشکی ترجیحا براق بزنید. بعد از خشک شدن نیز می‌توانید از برق ناخن یا تاپ ژل استفاده کنید. یکی از مباحث درباره کاشت ناخن، عوارض ناشی از این کار است.

نظافت ناخن را جدى بگيريد

انتخاب درست سر سوهان، زاویه درست سرسوهان با ناخن و نحوه صحیح گرفتن سوهان نکاتی است که طی دوره آموزش می بینید. در میان روش های گوناگون کاشت ناخن، کاشت ناخن پودری به نوعی می توان گفت کاشت مادر است و دوام بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد. البته دوام هر کدام از روش های کاشت ناخن به نحوه کاشت ناخن و مواد اولیه مرغوب دارد. اگر در مناطق شرجی زندگی می کنید، روش کاشت ژله ای برای شما مناسب تر است و حدود یک ماه دوام دارد. یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توان برای کاشت ناخن مشکی پیاده‌سازی کرد، استفاده از رنگ طلایی است. ترکیب رنگ مشکی و طلایی جلوه زیبایی به انگشتان شما می‌دهد.

پرسش: اخیراً افرادى که فاقد ناخن هستند، به وسیله پیشرفت علم پزشکى مى‌توانند ناخن مصنوعى بکارند؟ آیا وضو و غسل آنها صحیح است؟

قالب کاشت ناخن جنس پلاستیکی و انعطاف پذیری دارد و اگر به درستی استفاده شود می توان چندین بار از یک قالب استفاده کرد. محافظ ناخن مانعی را در بین ناخن طبیعی و مصنوعی شما ایجاد می‌کند. وقتی که محافظ ناخن را اعمال کردید، می‌توانید هر سرویس مصنوعی را روی ناخنهای خود اعمال کنید. پس ناخنهای مصنوعی را روی ناخنهای طبیعی خود قرار دهید تا از هماهنگی آنها اطمینان حاصل کنید.

چراکه بسیاری از افراد جستجوکننده مطالب پزشکی، دانشی در این زمینه ندارند و تصمیم‌های مهمی را با مطالعه مقالات می‌گیرند. تصمیم‌هایی که می‌تواند در سلامت شخص، خانواده و جامعه تاثیرگذار باشد. به همین دلیل مجله پزشکی سیوطب با هدف ارائه مقالات و مطالب معتبر در حوزه پزشکی، نگاه ویژه‌ای به تحقیق، تولید و انتشار محتوای قابل استناد دارد.

آموزشگاه آریا با عنوان “آریا کویت” در سال ۱۳۸۶ در کشور کویت شروع به کارکرد. تیپ ها معمولا در دو جنس پلکسی و شیشه ای در بازار موجودند که جنس پلکسی منعطف تر می‌باشد. از تیپ های شیشه ای برای مدل های ژورنالی استفاده می‌شود و از تیپ های پلکسی برای کاشت پودری اکریلیک. تیپ ناخن قبل از گذاشتن مواد روی ناخن با چسب مخصوص چسبانده می‌شود و بلندی قد آن به اندازه دلخواه کوتاهن می‌شود. در پایان بهتر است یادآوری کنیم که ناخن به عنوان یکی از اجزای بدن، امکان دارد آسیب جدی ببیند.