دسته‌ها
اخبار

نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن

انجام کاشت ناخن در صورت عدم آموزش می تواند خطر آفرین باشد. پس برای انجام کاشت ناخن ابتدا نیاز به آموزش و بررسی تمام مراحل انجام آن را دارید. اگر حوصله به خرج بدهید و مراقب باشید می توانید مانند یک فرد حرفه ای برای کاشت ناخن اقدام کنید.

نکاتی که در بالا به آن اشاره شد اصول صحیح مواد گذاری است که در دوره مقدماتی کاشت ناخن آموزش داده می شود. آموزش و یادگیری تمامی اصول بالا با نکات کلیدی آن امری ضروری است که به شما کمک می کند تا تبدیل به یک ناخن کار حرفه ای شوید. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است. تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند. بازار کاشت ناخن بسیار جذاب و پر از مشتریان متنوع می باشد اما تنها ناخن کارانی در این بازار سهم قابل توجه خواهند داشت که آموزش ها و تمرین های حرفه ای را زیرنظر مربیان کارکشته گذرانده باشند. در غیر این صورت به جای ورود به این بازار و بهره مند شدن از درآمدی چند برابر حقوق های کارمندی، صرفا برای خود هزینه تراشیده اند و آن را در جیب افراد سودجو وارد کرده اند.

  • پنبه یا پد بدون پرز را آغشته به استون صد درصد کنید و روی ناخن‌هایتان بگذارید.
  • می توانید متناسب با سلیقه خود ناخن ها را با یک رنگ طراحی نمایید و فقط یکی از ناخن ها را با یک رنگ متضاد طراحی کنید.
  • کاشت ناخن با تیپ نیاز به دقت زیادی دارد و مهم‌ترین مرحله، انتخاب سایز دقیق است.
  • اما نکته مهم در این زمینه این است که علاوه بر شناخت فرم باید بدانید که هر فرم برای چه صدف ناخنی مناسب تر است و نتیجه نهایی کاشت ناخن را زیباتر می کند.
  • تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند.
  • این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد.

در نیل آکادمی تمام تمرین ها در آموزشگاه انجام شده و تحت نظر مربی رفع اشکال می گردد تا هنرجو پس از رفتن به منزل به دغدغه های دیگر زندگی خود رسیدگی کند. مدت زمان رایج هر جلسه آموزشی از یک ساعت و سی دقیقه تا سه ساعت متغیر است و تعداد جلسات آموزشی با توجه به مباحث آموزشی و دوره ثبت نامی هنرجو متفاوت می باشد. نحوه استاندارد برگزاری کلاس ها که در آموزشگاه های معتبر برگزار می گردد به صورت تلفیقی از آموزش و تمرین با تجهیزات تخصصی می باشد.

امروزه کاشت ناخن های کوتاه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. دلیل این امر نیز این است که در صورت کوتاه بودن، ناخن ها معقول تر به نظر می رسند و در این حالت شما می توانید از رنگ ها و طرح های جدیدی برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. در صورتی که شما ناخن های ضعیفی دارید بنابراین می توانید برای کاشتن ناخن اقدام کنید. ناخن ها کوتاه آسیب کمتری می بینند بنابراین نگهداری از آن ها نیز آسان تر می باشد. از طرفی انجام بسیاری از کارهای روزانه با ناخن های بلند کمی سخت خواهد بود. به ویژه زمانی که یک خانم می خواهد آرایش صورت انجام دهد.

کاشت ناخن (هرآنچه باید پیش از کاشت ناخن بدانید!)

فراموش نکنید در پایان از تقویت کننده برای ناخنهایتان استفاده کنید. 1- کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت باشد که در این‌ صورت آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند. سوهان‌کشی بیش از حد یکی از عوامل است که موجب ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود.

درنهایت، لایه ای محافظ روی ناخن قرار می گیرد و پودرهای اضافی هم پاک می شود. شکل طبیعی ناخن ها در کاشت ناخن سیک حفظ می شود، فقط روی ناخن طبیعی لایه ای ابریشمی قرار می دهند. سپس سطح ناخن را با چسب مخصوص محکم می کنند و از اسپری فیکس استفاده می کنند.

انواع مدل و روش های کاشت ناخن | عکس، مزایا و معایب

خدمات آرایشگاه ها در دو دهه ی اخیر بسیار گسترده شده است. مثل خدمات پوستی و درمانی و تحولاتی در روش های کاشت ناخن و میکاپ. اولین سالن زیبایی در اواخرقرن 19 در آمریکای شمالی ظاهر شد.

دسته ها

همچنین سعی کنید از ضربه و برخورد ناخن با اجسام جلوگیری کنید. ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود. شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود. آب به تدریج زیر کاشت ها نفوذ می کند و باعث بلند شدن آن و ایجاد هواگرفتگی می­شود. بهتر است در زمان شست و شوی ظرف‌ها از دستکش استفاده کنید و بعد از هر بار شستن دست ها، آن ها را خشک کنی.