دسته‌ها
اخبار

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | kamapress

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | kamapress

علاوه بر قابلیت فروش اقساطی کوییک R، ظاهر جذاب و متفاوت دیگر عامل جذب مشتری https://kamapress.com/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%82%d8%b3%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/ است. کوییک بهرمند از موتور ام 15 تیبا و ساینا و البته با اندکی تفاوت است که اصل این تغییرات در سایز موتور می­باشد. استفاده از دریچه گاز خودرو به صورت برقی، این موتور را منطبق با استاندارد یورو 4 قرار داده­ که البته در مدل­ های 1400 به بعد تبدیل به استاندارد یورو 5 شده ­است. سایپا کوییک را در رنگ­ها و مدل­های مختلفی عرضه کرده ­است از جمله کوییک معمولی، کوییک S ، کوییک دورنگ R و کوییک اتوماتیک. شاید برخی‌ها تصور کنند که مدیران خودرو، این تغییر را فقط برای تصاویر گرافیکی محصولات چری انجام داده است، اما باید بگوییم که متاسفانه چنین نیست!

  • فروش اقساطی پراید وانت باعث شده تا بسیاری از مردم تمایل بیشتری به خرید این خودرو داشته ­باشند.
  • پس متقاضیان قبل از هر چیز باید بخش نامه های مربوط به فروش اقساطی را مطالعه کنند.
  • در این باره باید بگوییم که نحوه ثبت نام خودرو در این طرح به صورت دقیق از طریق بخش نامه های مربوطه اطلاع رسانی می شود.
  • به این ترتیب بیشتر مردم می‌توانند با پیش پرداخت مورد نظر خود صاحب یکی از محصولات ایران خودرو شوند.

اگر قصد خرید سايپا اقساطی را دارید، باید به شما بگوییم این شرکت تدابیر جذابی برای این کار تحت عنوان طرح خرید اقساطی سایپا اندیشیده ­است. بنابراین تنها کافیست به سایت سایپا مراجعه کرده و شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را مشاهده نمایید. پراید، خودرویی نام آشنا در میان ایرانیان که نخستین بار توسط شرکت کیاموتورز کره جنوبی تولید شد. در این سال­ها سایپا مدل­های مختلفی از پراید را معرفی کرده که از جمله آن­ها می­توان به مدل­های 131، 132، هاچ­بک 111 و … اشاره کرد. البته عرضه خودروهای کوییک، ساینا و تیبا به عنوان جایگزینی برای برخی از مدل­های پراید شناخته می­شوند.

تاریخچه شرکت ایران خودرو

طرح فروش اقساطی رانا هم اکنون در دستور کار سایا خودرو قرار دارد و چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی رانا پلاس را هم که داشته باشید، کافی است با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید. در روش خرید اقساطی نیز این خودرو با دو موعد تحویل خرداد و تیر ۱۴۰۳ خدمت مشتریان عرضه خواهد شد. در این طرح متقاضیان واجد شرایط تحویل خرداد و تیر ۱۴۰۳ به ترتیب با پرداخت مبلغی معادل با ۳۴۶ میلیون تومان و ۳۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شرکت زامیاد پس از ارائه بخشنامه فروش فوری وانت محبوب خود، شرایط فروش اقساطی وانت نیسان را نیز به مناسبت نوروز 1403 اعلام کرد. این بخشنامه فروش از ساعت 10 صبح روز شنبه، 26 اسفندماه 1402 برقرار شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار خواهد بود. متقاضیان برای شرکت در این شرایط فروش می‌توانند به نمایندگی‌های سایپا و سایت فروش اینترنتی این شرکت مراجعه نمایند.

رانا پلاس

از این رو، ما در طرح‌های اقساطی سال جاری، تعیین مبلغ اقساط بر اساس درآمد مشتری را در دستور کار قرار داده‌ایم و تصمیم به فروش اقساطی خودرو با اقساط گرفته‌ایم. طرح‌هایی که باب میل خریدار است و البته با قدرت جیب او هم همخوانی دارد. تمام آنچه که تا اینجا گفتیم، مربوط به فروش اقساطی ايران خودرو سال 1401 بود. بنابراین اگر شما عزیزان به دنبال شرایط فروش اقساطی سایپا هستید،میتوانید به صفحه محصولات سایپا مراجعه کنید. از اواخر تابستان 1399 بود که مدیران خودرو، خیلی آرام و بی‌سروصدا، پروژه حذف لوگوی چری را از همه محصولات این شرکت آغاز کرد و لوگوی MVM را جای آن گذاشت.

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

ما در سایا خودرو به شما این امکان را می دهیم تا بعد از انجام امور اداری خودرو، فورا خودرو مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهیم. اگر میخواهید از شرایط فروش اقساطی سورن پلاس استفاده کنید، بر روی لینک کلیک کرده و مطلب را بخوانید. در 1 دسامبر، JAC اعلام کرد که این شرکت و هواوی برای همکاری در زمینه توسعه محصول، تولید، فروش و خدمات بر اساس راه حل های خودروی هوشمند، به توافق رسیده اند. JAC اعلام کرده که هدف این دو شرکت، ایجاد خودروهای برقی لوکس متصل به اینترنت است که نیازها و انتظارات کاربران را برآورده کند.