دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائمی چیست؟ مواد تشکیل دهنده و عوارض کرم پودر دائم مجله ی دارویی

پس در نتیجه قبل از انجام عمل حتماً یک تست نسبت به بقیه پوست بدن داشته باشید که در هنگام عمل بر روی پوست اتفاق‌هایی ناگوار و جبران‌ناپذیر برایتان اتفاق نیفتد. در صورتی که شما روی پوستتان علائمی چون سوختگی و جراحت داشته باشید توسط این عمل از بین می رود. یکی دیگر از تاثیرات مثبتی که بر روی پوست می گذارد، خنثی کردن و از بین بردن تمامی رادیکال‌های آزاد در پوست می باشد. کلیه حقوق مادی این وبسایت متعلق به کلینیک دایموند می باشد.هرگونه کپی برداری از این مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت. لطفا با شماره درج شده در پایین سایت و یا بالا سایت(ایکن تماس) تماس حاصل فرمایید تا قیمت دقیق رو حضورتون اعلام کنن. سال 2014 به یک انقلابی واقعی در بازار زیبایی جهان تبدیل شد ، در آسیا با عنوان BB GLOW ~ GLASS راه اندازی شد .

  • میزان ماندگاری مزووایت بسته به این که مقدار سرم دریافتی شما چقدر است می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد؛ که اگر می‌خواهید دوام بیشتر داشته باشد لازم است تا جلسات بیشتری را طی کنید.
  • این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال 2013 بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد.
  • بسته به نوع پوستتان که متخصص آن را تعیین‌می‌کند، تعداد جلسات متفاوت است.
  • در صورت استفاده از محصولات فیک و درجه دو به پوست آسیب جدی وارد می شود.
  • همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است.

کرم پودر دائم یا BB Glow روشی‌ است که می‌توانید با انجام آن در مراکز مجاز؛ پوستی صاف، روشن و بدون لک داشته باشید. اما بهتر است قبل از اقدام، عوارض کرم پودر دائم را نیز در نظر بگیرید. کرم پودر دائم نیاز به استراحت و یا بستری شدن ندارد، اما نیازمند مراقبت از پوست ۱۰۰ درصد در تمامی مراحل زندگی جزو واجبات است که چه قبل از تزریق و چه بعد از تزریق دارای اهمیت است.

طرز تهیه ماسک زیتون برای پوست و مو و خواص آن

برای اطلاعات بیشتر و کامل تر در زمینه فروش محصولات و توضیحات تکمیلی، کارشناسان ما با شماره تماس های درج شده در سایت و بخش تماس با ما در ارتباط باشید. داشتن پوستی زیبا، شفاف، بدون لک و جای جوش آرزوی همه خانم‌هاست اما قطعا همه ما با وجود نوشیدن آب فراوان، ورزش مستمر، نکشیدن سیگار و… از این نعمت برخوردار نیستیم. رویای همه ماست که بدون کوچکترین آرایش یک پوست بی نقص و شفاف داشته باشیم.

مولتی ویتامین پریناتال را بیشتر بشناسیم.

برای انجام کرم پودر دائم ممکن است به تعداد جلساتی بین سه تا پنج و یا تا جلسات بیشتر و یا کمتر از آن نیاز داشته باشید که در جلساتی که باید مراجعه کنید براساس نظر متخصص نوع پوست شما و مقدار تزریق تصمیم‌گیری می‌شود. انجام کرم پودر دائم به تمام افرادی که رنگ پوست خود ناراضی هستند و تمامی افرادی که می‌خواهند رنگ پوست آن‌ها کاملاً یکدست باشد توصیه می‌شود. این دارو برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری (لکه های پیری) توصیه می شود. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند.

در رنگ کرم پودر دائمی فلزات سنگین مثل زینک، آهن، سرب و کادمیوم وجود دارد. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایش،‌ برای پوست سمی و خطرناک است. تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد. میزان اعمال فشار بر روی دستگاه جهت ورود کرم پودر دائمی بسیار مهم است.

بهترین مکمل برای تقویت چشم که باید بشناسید

مزووایت یا بی بی گلو از جدیدترین تکنیک های زیبایی پوست است که یک روند زیبایی کره ای محسوب می شود. این روش با استفاده از روش میکرونیدلینگانجام گرفته و باعث درخشش پوست میشود که به نام کرم پودر دائم نیز شناخته شده است. یادآوری می شویم که اسم این تکنیک bb glow است نه نام محصولی خاص. برای اینکه هزینه کمتری را برای تزریق کرم پودر دائم پرداخت کنید از برندهای متفرقه در کرم استفاده نکنید، زیرا عوارض جبران ناپذیری را برایتان به وجود می‌آورد.

رعایت بهداشت و استفاده از کارتریج و سوزن یک بار مصرف در طی این کار، بسیار مهم است. چرا که این روش می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های پوستی بین افراد شود. انجام مزووایت برای بیماران دیابتی، افراد مبتلا به سرطان پوست و بیماری‌های پوستی یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. همچنین اگر پوستتان حساس است، ممکن است انواع زائده‌های پوستی مانند گوشت اضافه، کلوئید، ناهمواری و … برایتان ایجاد شود. زندگی پرمشغله امروزه فرصت رسیدگی به پوست و مراقبت روزانه را از ما گرفته و زمان گذاشتن برای سلامت و زیبایی پوست تقریباْ غیر‌ممکن شده است. متاسفانه پاکسازی عمیق پوست با پاک‌کننده‌ها و لایه‌بردارها جای خود را به روش‌های غیر‌استاندارد داده است.