دسته‌ها
اخبار

کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن

انتخاب سرسوهان مناسب و زاویه صحیح سر سوهان از نکات مهم آموزشی است که اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد زخم در پوست اطراف ناخن و یا وجود برجستگی مواد در اطراف ناخن می شود. این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن کاشت، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. این نوع کاشت را می ‌توان روی انگشت‌های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن این کاشت بیشتر است.

  • برای انواع ناخن های بلند، متوسط و کوتاه جذاب و زیبا است.
  • بهتر است برای انتخاب جنس و رنگ خوب آکریلیک از برندهای معروف یا برندهایی که در گوگل سرچ کرده اید استفاده کنید.
  • بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.
  • فیبرها را که به صورت رشته هایی نازک هستند، روی ناخن می گذارند.

به همین دلیل بهتر است چنین کاری، حداقل به صورت مستمر انجام نشود. وقتی ناخن مصنوعی به شکل لاستیک یا آدامس مانند در آمد، وقت آن رسیده تا لایه اول برداشته شود. در این زمان از یک پارچه آغشته به آستون برای پاک کردن لایه اول استفاده کنید و دوباره این مراحل را برای لایه بعدی انجام ‌دهید.

جدیدترین مدل کاشت ناخن ۲۰۲۲

افراد دارای پوست حساس و اگزما باید کاشت ناخن را به سرعت از ناخن خود پاک کنند تا از ایجاد حساسیت جلوگیری کنند. کاشت ناخن مشکی یکی از انواع کاشت و طراحی ناخن‌های پرطرفدار است. فرقی ندارد برای یک مهمانی رسمی به دنبال ایده طراحی ناخن هستید یا برای روزمره؛ دیزاین ناخن مشکی دارای تنوع بالایی است که همیشه به کار شما خواهد آمد.

آنها از نظر رنگ و قوام یکنواخت بوده و عاری از لکه یا تغییر رنگ هستند. با مراقبت مناسب از ناخن می توان از بسیاری از شرایط ناخن کمتر از مطلوب جلوگیری کرد. ابتدا پیش از هر کاری، تک‌تک تیپ‌ها را تست کنید تا سایز مناسب هر انگشت را بیابید. توصیه می‌کنیم که هر چند ماه یک بار به ناخنهای خود فرصت دهید تا هوای تازه را نفس بکشند. به این ترتیب، فرصت بازسازی و خودترمیمی را به ناخنهای طبیعی خود خواهید داد. مقداری کرم مرطوب کننده روی ناخنهای خود اعمال کنید، به ویژه پس از این که انگشتان خود را در استون قرار دادید.

آخرین مقالات کاشت و طراحی ناخن

جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید. کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، اول گالری کاشت ناخن سالن زیبایی نیلسا را مشاهده فرمایید. مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود.

همچنین نبود چنین لایه محافظی می‌تواند تاثیرات منفی بزرگی در روند کار و حرکت داشته باشد. اما در کنار تمامی این موارد، ناخن به عنوان یکی از ابزار نمایش زیبایی در بدن انسان شناخته شده است. این قسمت از بدن سال‌های بسیاری است که مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته و آن‌ها سعی می‌کنند با روش‌های متنوعی آن را زیباتر جلوه دهند.

در این روش از انواع کاشت ناخن بدون استفاده از لیکوئید و تنها با پودر و پرایمر به کاشت ناخن می پردازیم. روش انجام کار به این ترتیب است که پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ باید یک لایه پرایمر به سطح ناخن زده و سپس تمام ناخن را به یکباره و به شکل عمود در پودر فرو ببریم. در این روش باید جهت ایجاد حجم دلخواه در ناخن ها، این مراحل را چندین بار تکرار نمائیم. در نهایت سوهان کشی و بافرینگ انجام شده و ناخن ها را پولیش می کنیم. در میان سایر کاشت های ناخن با پودریا ژل، سبک کاشت ناخن هلویی طرفدران زیادی دارد.