دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟ الانزا

این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد . زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند. یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد.

  • اما بطور متوسط بین 400هزرا تومان تا 1میلیون توامن هزینه برمی‌دارد.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند.
  • این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه .
  • اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است.

پس از جذب، درمان دیگری با ویتامین E با یک ابزار غلتکی مجهز به سوزن‌های کوچک انجام می‌شود که پوست را تحریک می‌کند و گلبول‌های قرمز خون را تشویق می‌کند تا به سطح بیایند. سپس یک ماسک خنک کننده ویتامین C روی پوست مالیده می شود و پس از قرار گرفتن، ماسک لایه برداری می شود و از سرم ویتامین E و مرطوب کننده استفاده می شود. مزووایت با افزایش رشد و تجدید سلول در لایه زیرپوستی پوست عمل می کند.

آموزش آرایش چشم مجلسی و ترکیبی جدید

این نوع از کرم‌ پودر برای هر نوع از پوست قابل استفاده است و از آنجا که این نوع از سرم فاقد الکل بوده، از آن برای پوست‌های حساس و دارای آلرژی می‌توان استفاده کرد. این روش علمی و برای خانمها و آقایان است و با استفاده از کوکتل های کاملاً گیاهی برای تغییر دادن رنگدانه های پوست می باشد و شما دارای پوست صاف و درخشان و بشاش خواهید شد. در صورتی که از برندهای ناشناخته استفاده شود عوارض جبران ناپذیری را برای پوست شما فراهم می سازد و در واقع باید توصیه کرد که این روش فقط فقط توسط افراد متخصص و دوره دیده انجام گیرد.

آرایش دائم

در مورد سفید شدن صورت کاملاً آرایشی ، همراه با افزایش طراوت و درخشش ، بسته به وضعیت و کیفیت پوست، از ترکیبی از سرم ها با لیزر و یا بدون لیزر استفاده خواهد شد. علاوه بر این، سایر رنگدانه های درمانی خواص آبگریز و لیپوفوبیک را با هم ترکیب می کنند. آنها با مواد پرفلوئورو پوشیده شده اند و به آنها مقاومت خوبی در برابر تعریق و سبوم و چسبندگی بهتر روی پوست با ماندگاری طولانی می دهد. آنها تحت تأثیر وجود روغن در نوع روغنی کرم به صورت پودر نیستند و در نتیجه ثبات فرمول پودری شل را حفظ می کنند.رنگدانه های معمولی در گذشته عمدتاً برای رنگ دادن به فرمولاسیون استفاده می شدند. با این حال، با تغییراتی در سطح آنها، آنها همچنین می توانند به ایجاد بافت های حسی جدید کمک کنند. بطور خاص، درمان سطحی سیلیکون یا سیلان خواص آبگریز را به کرم پودر دائم ارائه می‌کنند و ظرفیت جذب مایع را محدود می‌کنند و در عین حال احساس نرمی بهتری به آن‌ها می‌دهند.

توصیه ما اینه که حتما با پزشک متخصص و متعهد مشورت کنین تا بهترین مارک اصل و مرغوب مناسب شرایط پوستی شما رو در نظر بگیرن. وقتی پوست ملتهب می‌شود رنگدانه‌های پوست هم زیاد می‌شوند که به آن PIH می‌گویند. حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است. علاوه‌بر موارد گفته شده، PIH یکی دیگر از عوارض تزریق کرم پودر دائمی است. اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد.