دسته‌ها
اخبار

مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی

GAG ها یک عامل رطوبت طبیعی بوده که آنها را به نام هیالورونیک اسید میشناسیم و فضای پر از مایع بین فیبر های کلاژن و الاستین را در درمیس پوست ایجاد میکنند. و اما از جمله مهم ترین عوارض استفاده از کرم پودر دائم، این است که در اغلب موارد، ممکن است پوست شما با این رنگدانه ها همانند جسم خارجی رفتار کند. در واقع پوست به آن ها واکنش نشان داده و به شکل خونریزی، تاول های بزرگ، قرمزی و … از خود واکنش نشان می دهد. سپس آنها مستقیماً بعد از جراحی زیبایی، محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی را به دنیای لوازم ارایشی به صورت کرم پودر دائم وارد بازار جهانی کردند. آموزش کرم پودر دائم توسط کارشناسان و متخصصین پوست انجام می شود، این نوع آموزش کرم پودر دائم بسیار حرفه ای و تکنیکی بسیار تخصصی در کلینیک محسوب می شود. نیز در زمینه هزینه تاثیر گذار است برای مثال اگر تزریق شما توسط یک فرد آماتور و تازه‌ کار انجام شود هزینه آن بسیار کمتر از زمانی است که شما برای تزریق کرم پودر دائم به یک متخصص و به یک کلینیک شناخته‌شده مراجعه می‌کنید.

  • این ترکیبات اگر وارد پوست شود باعث ایجاد استرس اکسیداتیو و تولید رادیکال‌های آزاد شده که به پوست آسیب زیادی می‌زند.
  • کلینیک زیبایی دکتر یوسفی مجموعه ای است که توانسته با بهره مندی از آخرین تکنولوژي و پیشرفته ترین تجهیزات،بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیز استانداردهای FDA را کسب کند.
  • مزووایت با افزایش رشد و تجدید سلول در لایه زیرپوستی پوست عمل می کند.
  • کلیه حقوق مادی این وبسایت متعلق به کلینیک دایموند می باشد.هرگونه کپی برداری از این مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • به علاوه، خودِ میکرونیدلینگ پزشکی می تونه تا درصد زیادی به رفع ناخالصی های پوستی شما کمک کنه.

بله آموزش کرم پودر دائم به همراه مدرک هست و در انتهای دوره به شما مدرک معتبر ارائه میشه. کرم پودر دائم یا همان مزووایت یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد. در این روش ادعا می شود که شما با استفاده از کرم پودر دائم، دیگر نیازی به تجدید کردن کرم پودر خود نخواهید داشت و با شست و شوی صورت، تغییری در پوست شما حاصل نمی شود. اما اینکه چگونه این روش روی صورت اعمال می شود، خود جای بحث خواهد داشت. در سال 2007 ، کرم پودر دائم را با عنوان مزووایت را ابداع کرد ، که ناشی از برخورد بین دنیای لوازم آرایشی و پزشکی زیبایی است. آموزش کرم پودر دائم ابتدا باید بدانید که کرم پودر دائم برای چه مواردی استفاده می شود، در بخش زیر مواردی که این نوع کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد را نام خواهیم برد.

تفاوت ریزش موی ارثی و هورمونی در چیست؟

متخصصین انجام این تکنیک ها این دو روش مزووایت و بی بی گلو را کاملا متفاوت از یکدیگر می کنند. درسته که برای انجام هردوی این متدها از یک روش یکسان استفاده می شود اما به دلیل متفاوت بودن مواد مصرفی و برند و مارک شان آنها را کاملا از یکدیگر متفاوت کرده است. علاوه بر مواد مصرفی مدت ماندگاری مزووایت بیشتر از BB GLOW است ، و حساسیت های پوستی کمتری نیز ایجاد می کند . پوست با استفاده از یک درمان پاک کننده و لایه برداری آماده می شود. سپس ویتامین A و C با استفاده از یک قلم ارتعاشی کوچک با دندانه های لاستیکی که پوست را برای افزایش جذب شبیه سازی می کند، تجویز می شود.

فواید کرم پودر دائم کدامند؟

اگرچه استفاده از کرم BB برای انواع پوست (چرب، خشک، مستعد آکنه و …) توصیه شده اما در این مبحث نکاتی در رابطه با استفاده از آن بعنوان ماده رنگی برای ایجاد یک آرایش تقریبا دائمی را متذکر می شویم. همان گونه که پیشتر گفته شد وظیفه اصلی این مخاط در بدن حلزون ایجاد یک سد محافظ در برابر عوامل بیماری زای بیرونی از جمله باکتری ها و ویروس ها است. کرم‌ پودر دائم همانند کرم پودر منافذ پوست را نمی‌بندد و اجازه‌ تنفس را به پوست صورت می‌دهد. این نوع کرم‌ پودر برعکس کرم‌پودر آرایشی دارای آلبوتین، نیاسین، پلی‌آمید و … است که بدون عوارض هستند.

فایده اصلی این روش تحریک کلاژن سازی برای بهبود بافت پوست است . این روش پوست را صاف و محکم کرد و لک و منافذ را از بین می برد . از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود . دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند. استفاده از مراقبتهای سوزنی برای پوست یکی از راه های موثر برا درمان پیری خارجی و بازسازی پوست است . فیبروبالاستهای پوست مسئولیت تولید کلاژن ، الاستین و گلیگوز آمینگلیکان را بر عهده دارند .

مزووایت Meso White سرمی برای رفع تیرگی پوست و شفاف‌سازی آن است. این سرم برای افرادی با پوست تیره و لکه‌های آکنه و پیری توصیه‌می‌شود. مزووایت ساخت کشور اهستان در سال 2013 است و در آگوست 2013 در سیدنی استرالیا و در سپتامبر 2013 در بخارست رومانی به بازار عرضه‌شد. چون تأثیر شگرفی در زیبایی و جوانسازی داشت خیلی زود مورد اقبال عموم قرارگرفت.

این کره های میکروسکوپی چند لایه باعث انتقال مواد در قلب پوست وارد شده و به تدریج آزاد می شوند. کرم پودر دائم ماتریژن بدلیل تزریق مولکول های رنگدانه و هایلایتر به پوست، اثر روشن کنندگی آنی و تدریجی را ایجاد می کند. این سرم به طور موثری جایگزین فونداسیون های پوشش دهنده کامل و آرایش روزانه می شود. تزریق Meso BB Glam به پوست در یک عمل زیبایی شناسی حرفه ای انجام می شود که شامل استفاده از دستگاه میکروسوزن و استفاده همزمان ازمحصول است. این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند.