دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان

کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند. شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید. امروزه روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد اما برای هر شرایط پوستی و نوع آن روش خاصی باید اعمال شود و قطعاً همه روش‌ها کارساز نیستند. به همین دلیل بهترین راه برای یک انتخاب درست با نتیجه مطلوب مشورت با یک متخصص حاذق در زمینه روش‌های جوان‌سازی پوست می‌باشد. البته اگر آگاهی خودتان را نیز در مورد روش‌های مختلف و کاربردهای آن مثل مزووایت افزایش دهید قطعاً بهترین تصمیم را خواهید گرفت. اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

این پودر از لحاظ ظاهری چیزی شبیه به رنگهای مخصوص تتو بوده، اما با آن متفاوت است. یعنی امکان انجام این روش به صورت میکرو پیگمنتیشن وجود‌ ندارد، زیرا ترکیبات مواد کاملا با هم فرق‌ می‌کنند. آموزش کرم پودر دائم فرمول مشابه تزریق شده در مزودرمانی با چند روش تهویه واقعی NCTF در هر درمان در کرونوسفرها جاسازی شده است.

  • برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چربی اضافی استفاده می کند.
  • در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه .
  • یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است توسط پیگمنتر مبتدی و غیر حرفه‌ای رخ دهد، تغییر رنگ است.
  • اپیدرم، بیرونی ترین لایه پوست، یک سد ضد آب ایجاد می کند و به رنگ پوست کمک می کند.

استفاده از کرم پودر روی پوست سبب می‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید. ممکن است روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم پودر، تجدید کردن آن و شستشوی صورت کنید؛ اما با داشتن کرم پودر دائم (مزووایت)، پوست صورت شما همیشه جلوه‌ای صاف و زیبا خواهد داشت. دوستانی که از عوارض ترکیبات کرم پودر ترس دارن، شما اگه پزشک متعهد و مرکز زیبایی معتبری رو انتخاب کنین، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد.

مرکز تخصصی پیرسینگ در شیراز | پیرسینگ کار خانم در شیراز

باید در نظر داشت که خون می‌تواند بسیاری از بیماری‌های خطرناک همچون هپاتیت، ایدز و … را منتقل کند. بنابراین اگر نظافت رعایت نشود؛ منشأ بسیاری از بیماری‌ها خواهد بود.

در مرحله بعدی از سرم تقویت کننده و همچنین احیا کننده پوست استفاده می شود. زیرا شما از خنثی سازی توسط بهینه سازی و همچنین از لایه بردار استفاده کرده‌اید توسط تقویت کننده شما مجدداً آبرسانی شده و مورد ماساژ قرار می‌گیرد در مرحله بعدی تزریق سرم می باشد مه رابطه نزدیکی به تزریقی که قرار است بر روی پوست شما تزریق شود دارد . این تکنیک جوانسازی به دلیل درآمد خوبی که دارد در آرایشگاه‌ها و سالنهای ایران به وفور انجام‌می‌شود.

در حال حاضر برای موارد زیر استفاده میشود:

سپس، از لایه بردار برای جدا سازی سلول های مرده پوست استفاده خواهد شد. ترکیبات سرم تقویتی به کمک سوزن های ریز نانو به پوست شما منتقل و تزریق انجام خواهد شد. دوز و نوع مواد و ترکیبات این کرم پودرها رو کی تعیین می کنه؟ از کجاها تهیه میشن؟ آیا با این ترکیبات آشنایی کافی دارین و می دونین مزایا و عوارض شون چیه؟ آیا نوع طبیعی و بی ضررشون هم وجود داره؟ و سوال های دیگه.

تعداد جلسات لازم برای درمان چقدر است؟

اگرچه ترکیبی از ویتامین ها را می توان برای بهبود رنگ و بافت پوست استفاده کرد، اما دریافت آنها به طور موثر و در مکان های مناسب کلید درمان است. ویتامین A زمان را به عقب برمی گرداند، ویتامین C پوست را روشن می کند در حالی که ویتامین E آسیب های محیطی و رادیکال های آزاد را هدف قرار می دهد. با ایجاد کانال هایی با میکرو سوزن ها در لایه های عمیق تر، سرم ویتامین می تواند به منبع برسد. طبق بررسی‌های انجام شده، بیان می‌شود که این روش همانند کرم پودر معمولی نیست و منافذ پوست را نمی‌بندد و به پوست اجازه‌ی تنفس خواهد داد.