دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم: رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک و تغییر رنگ پوست تا 3 درجه، رفع کک و مک

استفاده از کرم پودر روی پوست سبب می‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید. ممکن است روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم پودر، تجدید کردن آن و شستشوی صورت کنید؛ اما با داشتن کرم پودر دائم (مزووایت)، پوست صورت شما همیشه جلوه‌ای صاف و زیبا خواهد داشت. دوستانی که از عوارض ترکیبات کرم پودر ترس دارن، شما اگه پزشک متعهد و مرکز زیبایی معتبری رو انتخاب کنین، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد.

  • کنید زیرا با این روش شاهد تغییر چند درجه ای پوست خود خواهید بود.
  • روش سفید کردن برای محو شدن لکه ها ، کاهش رنگدانه ها بسیار عالی است ، روش کرم پودر دائم توسط Dr.Eri مبتنی بر سالها تحقیق ایجاد شده است که به انواع پر رنگی کمک می کند ، این روش ویژه ای برای استفاده از یک ترکیب تزریقی مناسب برای رنگدانه ها پس از تحقیقات دقیق است.
  • رنگ پوست تیره، بله با این نوع آموزش می توانند کسانی که دارای رنگ تیره ای هستند از یک تا چند درجه پوست خود را روشن کنند و این از لحاظ اعتماد به نفس نیز برای افراد به خصوص خانم ها بسیار عالی به نظر می رسد.
  • شما از جلسه اول تغییر را می بینید و می توانید درست قبل از مراسم مهم آن را انجام دهید.
  • فاقد الکل و بدون مواد نگهدارنده؛ از این رو این محصول برای پوست های حساس بسیار مناسب است.

باید در نظر داشت که خون می‌تواند بسیاری از بیماری‌های خطرناک همچون هپاتیت، ایدز و … را منتقل کند. بنابراین اگر نظافت رعایت نشود؛ منشأ بسیاری از بیماری‌ها خواهد بود.

یکی از بهترین مزایای این عمل نداشتن کوچکترین درد و خونریزی می باشد و همچنین نیاز به استراحت بعد از درمان ندارد. این روش نه تنها برای پوست صورت بلکه برای قسمتهای مختلف پوست بدن که تیره شده‌اند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از انجام bb glow باید مراقبتهای ویژه‌ای انجام دهید؛ نظیر استفاده مکرر از ضد آفتاب استاندارد، چون پوست به آفتاب حساس‌می‌شود. هزینه این تکنیک بستگی به محلی است که برای این کار به آنجا می‌روید. اما بطور متوسط بین 400هزرا تومان تا 1میلیون توامن هزینه برمی‌دارد.

مزایای کرم پودر دائم یا مزووایت (BB Glow)

درمیس طب یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور، با گستره ای از کالاهای متنوع بصورت عمده و مصرف خانگی در زمینه پزشکی، محصولا‌ت مراقبت های پوست، زیبایی و سلامت از جمله پاکسازی پوست، برای کاربران خود تجربه لذت بخش یک خرید اینترنتی را تداعی می کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که درمیس طب از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد. این درمان با استفاده از سرم سبک غنی شده با ویتامین روی پوست و استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف برای افزایش جذب عمل می کند. برخلاف درمان‌های مبتنی بر سوزن، در روش مزووایت از میکرو سوزن‌های ریز استفاده می‌شود که منافذ را به روی سرم باز می‌کنند و پوست را سوراخ نمی‌کنند. افراد با پوست های تیره تنها کافی است این تکنیک را طی یک دوره بیست روزه به مدت حداقل دو بار انجام دهند.

محصولات مرتبط

اگرچه ترکیبی از ویتامین ها را می توان برای بهبود رنگ و بافت پوست استفاده کرد، اما دریافت آنها به طور موثر و در مکان های مناسب کلید درمان است. ویتامین A زمان را به عقب برمی گرداند، ویتامین C پوست را روشن می کند در حالی که ویتامین E آسیب های محیطی و رادیکال های آزاد را هدف قرار می دهد. با ایجاد کانال هایی با میکرو سوزن ها در لایه های عمیق تر، سرم ویتامین می تواند به منبع برسد. طبق بررسی‌های انجام شده، بیان می‌شود که این روش همانند کرم پودر معمولی نیست و منافذ پوست را نمی‌بندد و به پوست اجازه‌ی تنفس خواهد داد.

معرفی 10 مدل از محبوب‌ترین و بهترین ریمل های ایرانی و…

در مرحله بعدی از سرم تقویت کننده و همچنین احیا کننده پوست استفاده می شود. زیرا شما از خنثی سازی توسط بهینه سازی و همچنین از لایه بردار استفاده کرده‌اید توسط تقویت کننده شما مجدداً آبرسانی شده و مورد ماساژ قرار می‌گیرد در مرحله بعدی تزریق سرم می باشد مه رابطه نزدیکی به تزریقی که قرار است بر روی پوست شما تزریق شود دارد . این تکنیک جوانسازی به دلیل درآمد خوبی که دارد در آرایشگاه‌ها و سالنهای ایران به وفور انجام‌می‌شود.

سپس، از لایه بردار برای جدا سازی سلول های مرده پوست استفاده خواهد شد. ترکیبات سرم تقویتی به کمک سوزن های ریز نانو به پوست شما منتقل و تزریق انجام خواهد شد. دوز و نوع مواد و ترکیبات این کرم پودرها رو کی تعیین می کنه؟ از کجاها تهیه میشن؟ آیا با این ترکیبات آشنایی کافی دارین و می دونین مزایا و عوارض شون چیه؟ آیا نوع طبیعی و بی ضررشون هم وجود داره؟ و سوال های دیگه.