دسته‌ها
اخبار

معجزه مزووایت کرم پودر دائمی برای سفید شدن پوست !

به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه. مواد و ترکیبات کرم پودر دایمی به کمک این سوزن ها وارد لایه سطحی پوست شما میشن. در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد. نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام‌های کرم پودر دائم یا مزو‌وایت شناخته می‌شود. این تکنیک با استفاده از روش میکرو‌نیدلینگ همراه با سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به زیر پوست تزریق می‌کند.

  • همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید.
  • ۱- میکرونیدلینگ با ایجاد حفره هایی که امکان ورود مواد موضعی استفاده شده را فراهم می کند سد فیزیکی را از بین می برد.
  • به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود .
  • این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است .
  • هر چه قدر با پوست بامحبت تر برخورد کنی، اونم در تک تک ده سال های عمرت خاطرات خوشی رو رقم می زنه.
  • اگر فردی دارای چین و چروک پوستی است، نباید از این روش استفاده کند.

استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز، احتمال انتقال بیماری‌های بسیار زیادی همچون ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی و … را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. خون و ترشحات پوستی، بستر انتقال این بیماری‌هاست که متاسفانه اکثر بیماری‌های ذکر شده، دوره‌ی خاموش طولانی حتی به مدت چندین سال دارند. هم قایان و هم خانم ها با انواع پوستی های طبعی و یا آفتاب سوخته و … میتوانند از این تکنیک در جهت درمان عیوب پوستی خود استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست. برند styve و vougue pigmentation از برندهای معروف و مطمئن در ایران هستند.

به علاوه، خودِ میکرونیدلینگ پزشکی می تونه تا درصد زیادی به رفع ناخالصی های پوستی شما کمک کنه. کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده. در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم.

نمونه کارهای کرم پودر دائم در کلینیک دکتر تاتو ایران

در این صورت امکان ایجاد لکه‌های پوستی، خونریزی، التهاب و … وجود دارد. ، تیتانیوم دی اکسید میتواند با گذشت زمان تغییر رنگ داده و زمینه ای آبی/زرد/سبز از خود به جای گذارد که همان گونه که پیشتر گفته شد با روند های معمول لیزر درمانی قابل حذف شدن نیست. ۱- میکرونیدلینگ با ایجاد حفره هایی که امکان ورود مواد موضعی استفاده شده را فراهم می کند سد فیزیکی را از بین می برد. دلیل دیگری که مهم ترین مشکل این فرآیند درمانی در نظر گرفته می شود ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این رنگدانه های سفید است. از خطرناک‌ترین عوارض کرم پودر دائم، واکنش بدن به جسم خارجی‌ست.

مکانیزم تزریق کرم پودر دائم چیست

بی بی گلو از طریق میکرونیدلینگ زیبایی انجام شده و تنها در لایه اپیدرم کار میکند. استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد . افزایش کراتینه شدن سلول های این لایه باعث شده تا این اسم را به او بدهند . این لایه مرده جلوی نفوذ میکروب ها و بی ابی بافت های داخل را میگیرد. همینطور به صورت مکانیکی در برابر سایش از سایر لایه ها محافظت میکند.

سلول های این لایه سیمان بین سلولی تولید کرده که از تبخیر جلوگیری میکند و پوست را مرطوب نگه میدارد . اپیدرم لایه نازک و بیرونی پوست است که با چشم قابل مشاهده میباشد. این ضخامت به میزان محافظتی که هر قسمت از بدن نیاز دارد بستگی دارد . به عنوان مثال کف دست و پا ضخامت بیشتری نسبت به سایر بدن دارند.

به همین دلیل، رنگدانه های سیلان یا سیلیکون درمان شده به ویژه در نسخه آبی کرم به صورت پودر استفاده می شود. آنها تمایل کمی به فاز مایع دارند و در نتیجه، در آب حل نمیشوند. به‌طورکلی فرد در این روش بسیار احساس راحتی می‌کند اگرچه گاهی ممکن است سوزن سوزن شدن و سفتی در پوست را احساس کند. به‌علاوه BB کرم­ها عاری از الکل، مواد آلرژی‌زا، مواد شیمیایی چون بنزوفنون، اسانس، فرمالدئید، پارابن­ها، روغن‌های معدنی یا رنگ‌های مصنوعی هستند. عوارض جانبی احتمالی این روش درمانی بسیار نادر و جزئی است و ممکن است شامل درد، قرمزی یا عفونت باشد. انجام مزووایت حدودا سه ساعت زمان می برد و دو تا سه دوره نیاز به انجام دارد و پس از آن شما به مدت 6 تا 8 ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارید.