دسته‌ها
اخبار

کاشت ناخن چیست انواع کاشت ناخن جدید اسم مدل های کاشت ناخن

یکی از بخش های مهم آموزش کاشت ناخن شناخت اختلالات ناخن است. علاوه بر مراحلی که در بالا ذکر شد نکات دیگری نیز در آموزش کاشت ناخن مهم و موثر است که در زیر به آنها اشاره می کنیم. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید. علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود. برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت.

  • این نوع از ناخن کاشت ترکیبی از کاشت ژله ای و پودری است.
  • یکی از جدیدترین متدهای ژلیش ناخن دیسکو ژل می باشد که با داشتن اکلیل های براق درخشش خاصی به ناخنها می بخشد.
  • کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید.
  • راه‌های درمان بستگی به نوع آسیبی دارد که به ناخن‌ها وارد می‌شود.

کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد. سپس، باندر را آهسته و ضربه مانند روی ناخن می زنند و بعد روی تمام سطح ناخن صمغ یا چسب زده و ناخن را در پودر ناخن محفظه فرو می کنند و 5 ثانیه بعد بیرون می آورند و پس از خشک شدن، پودرهای اضافی را با برس پاک می کنند . در این روش ، ناخن کار ابتدا با استفاده از الکل ناخن و اطراف آن را ضدعفونی می کند و پس از انتخاب اندازه مناسب سرناخن ها هر سری را با زاویه 45 درجه حدود 20 ثانیه نگه می دارند و سپس با سوهان کوتاه می کنند. ۳ـ اگر مانعی در بدن وجود داشته باشد، که قابل برداشتن باشد (مانند لاک، چسب، قیر و …) باید قبل از وضو و غسل برطرف شود. کاشت ناخن یکی از اقداماتی که برخی از بانوان برای زیبایی انجام می دهند.

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

اگر ناخن ها عفونت کنند باید فرد از آنتی بیوتیک ها استفاده نماید و اگر جرم به وجود بیاید، باید جرم ها برداشته شوند. اگر ناخن از سطح جدا شده باشد برای درمان ناخن باید از جا در آورده شود. آسیبی به ناخن در کاشت نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد نیاز به ترمیم دارد یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. همچنین احتیاط واجب آن است که بعد از برداشتن ناخن نمازهای خوانده شده را قضا کند.

کاشت ناخن طبیعی

با یادگیری فرم صحیح روی ناخن و زاویه صحیح و جهت درست حرکت سرسوهان می توانید این فرم را به طور صحیح و زیبا ایجاد کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله باید رد سرسوهان دورگیر را از روی مواد از بین ببرید. اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود. شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود.

اگر می خواهید ناخن هایتان رنگی باشید، پودر رنگی را انتخاب کنید، بعد چسب بزنید. اکنون تاپ کت بزنید و روی ناخن را به سمت کناره های ناخن بزنید. مدل ژله‌ای بدون‌شک محبوب‌ترین مدل برای کاشت ناخن است و طرفداران بسیاری بین خانم‌ها دارد. در این مدل از کاشت ناخن، رشد ناخن طبیعی مانعی برای زیبایی آن به شمار نمی‌رود. از دیگر مواردی که برای کاشت ناخن استفاده می‌شود، ناخن ژله‌ای است که طرفداران بسیاری دارد.

نزدیک شدن ناخن های کاشته شده به آتش و حرارت زیاد، این امکان را می­دهد که کاشت آب شود پس، از نزدیک کردن ناخن به حرارت زیاد جلوگیری کنید. دستتان را بیرون آورده و با کلینکس ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون بگذارید . استون را درون ظرفی بریزید و دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف 6 تا 7 دقیقه نگه دارید. برای این کار ، به استون 100 درصد ، سوهان ناخن و بافر و پولیش نیاز دارید.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن در پردیس تهران

برای این منظور از پاک کننده لاک استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوع روغن طبیعی و غیر طبیعی روی سطح ناخنها باقی نمانده است. به این ترتیب، مطمئن می‌شوید که چسب با کیفیت و ماندگاری بالا عمل خواهد کرد. کاشت ناخن با لامپهای فرا بنفش در سالنهای زیبایی ناخن گزارش نشده است، بلکه مورد گزارش شده‌ای از ابتلای مانیکوریستهایی که تمام طول روز را در اطراف این نور فعالیت می‌کنند، وجود ندارد. کاشت ناخن مصنوعی بدانید، آشنا می‌کند تا بتوانید با خیالی آسوده‌تر از آنها استفاده کنید. در بین انواع ناخن‌های مصنوعی موجود در بازار، ناخن‌هایی از که ترکیبات اکریلیک ساخته می‌شوند را می‌توان در گروه قوی‌ترین ناخن‌های مصنوعی قرار داد.

اگر می خواهید در دوره های ابتدایی ثبت نام کنید بهتر است از قبل بدانید که چه مباحثی در این کلاس ها تدریس خواهد شد. در دوره پایه کاشت ناخن مباحث زیر به ترتیب آموزش داده می شود. کاشت ناخن شما با موفقیت انجام نشود، چسب مورد استفاده سخت خواهد شد و نمی‌توانید ناخن را به درستی بکارید. ناخنهای طبیعی خود را تا نزدیکی نوک انگشتان خود کوتاه کنید.

مدل ناخن بیضی، به همه ی دست ها و همه ناخن ها می­آید و مناسب همه است. مدل ناخن تیز، مناسب افرادی است که ناخن های کوچکی دارند. این نوع از کاشت دارای معروفیت کمتری است اما برای بانوانی که علاقه به زیبایی طبیعی دارند، بسیار محبوب است. در لمینت ناخن رشته های پلاستیکی روی ناخن قرار گرفته و اندازه گیری می شوند، سپس با استفاده از اسپری فیکساتور سفت شده و شکل ناخن طبیعی را به خود می گیرند. در کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن نمی رسد بنابراین رنگ ناخن تغییر کرده و کدر می شود و رشد ناخن کاهش می یابد.