دسته‌ها
اخبار

مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی

این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند. بین ۱۰ تا ۱۲ روز بعد از تزریق، ممکن است روی پوستتان نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید. در این زمان لازم است از خنثی کننده‌ها یا مکمل‌های رنگ استفاده کنید. در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند. با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود.

  • این سرم به طور موثری جایگزین فونداسیون های پوشش دهنده کامل و آرایش روزانه می شود.
  • همچنین ممکن است هر یک از این ترکیبات آلرژی‌زا باشند و ایجاد حساسیت کنند.
  • اما کرم پودر دائم این امکان را برای همه فراهم ساخته تا همواره از داشتن پوستی صاف و درخشان لذت ببرند.

این روش از همان حرکت نوسانی برای درمان پوست استفاده می کند ، اما کارتریج آن یک نوک سییکونی 81 را شامل می شود. این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند . سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد. مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند. کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند. هر جلسه درمانی بسته به نوع پوست مشتری حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد.

نشانه های اصل بودن ترکیبات کرم پودر دائم مزووایت

محصولات آرایشی در دو روز اول اول انجام این تکنیک موجب تحریک پوست شده و روند ترمیم آن را به تاخیر می اندازد پس به مدت 48 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید. هزینه های انجام این عمل به مواد مصرفی و به منطقه ای که انجام می شود بستگی دارد اما برای هر جلسه مبلغی بین 400 تا یک میلیون تومان تخمین زده می شود. در هنگام مراجعه برای انجام این روش حتما از اصل بودن محصولات مصرفی مطمئن شوید زیرا در غیر این صورت اگر از محصولات فیک و درجه دو استفاده شود آسیب جدی به پوست وارد می کند.

محصولات مرتبط

شاید شور‌و‌شوق زیاد به محو شدن لکه‌های تیره و مشکلات پوستی ما را گمراه کند. ممکن است با تزریق این محصول یا مزو وایت ظاهری زیبا پیدا کنید اما در باطن سلامتی شما را به خطر می‌اندازد. تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند. برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند. برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود.

کرم پودر دائم و انجام کرم پودر دائم – دکتر تاتو ایران

ما در سالن لی لی همه این موارد را با نهایت دقت تحت نظر قرار داده ایم. تکنیک مزووایت برای کل بدن بکار میرود اما رایج ترین کاربرد آن مربوط به صورت می باشد.هزینه مزووایت صورت بسته به موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستمزد تکنسین مربوطه، برند و محصول کرم پودر دائم متغیر می باشد نمی توان عدد واقعی را عنوان کرد. اما برای آگاهی از هزینه مزووایت در دور چشم یا پوست صوئرت کافیست با کلینیک زیبایی دکتر یوسفی ۲۲۲۴۷۱۰۸-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. مراقبت روزانه از پوست و بدن و آموزش کرم پودر دائم باعث می شود با افراد با پوستی خود درست رفتار کنند یعنی یک مراقبت درمانی و همیشگی را روی پوست خود داشته باشند. اما ضخامت لایه اپیدرم با توجه به پوست متفاوت است مثلاً کف دست‌ وپا اپیدرم ضخیم‌تری دارد تا پوست صورت لایه بعدی پوست لایه درم است.