دسته‌ها
اخبار

انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب

با مراجعه به نزدیکترین شعبه سالن نانا، خدمات ناخن را با ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنید. پس یک ناخنکار منصف و با کیفیت در خارج از کشور قطعا مشتریان بیشتر و قدردان تری خواهد داشت. حتما بسیاری از شما از اقوام و آشنایان خود که در خارج از کشور زندگی می کنند شنیده اید که خدمات آرایشگری در خارج از ایران به شدت گران می باشند. باید دقت داشته باشید که برخی مباحث آموزشی مدت زمان آموزشی معقول دارند. شما به عنوان یک ناخن کار باید بدانید که چه اصول و نکاتی باید در محیط کار شما رعایت شود. برای اینکه یک ناخنکار حرفه ای شوید ابتدا باید ساختمان ناخن را به خوبی بشناسید.

  • ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن را حتما بررسی کنید تا حاوی EMA باشد.
  • این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید.
  • پس از جدا کردن کامل ناخن مصنوعی لازم است به کمک پاک کننده لاک هر آنچه را که روی ناخن طبیعی باقی مانده، پاک کنید.
  • تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید.
  • 23- فرنچ های رنگی ناخن ها همواره مورد پسند بسیاری از دختران بوده است.

مدل ناخن مستطیلی، بیشتر از همه مناسب دست های توپر و تپل است و اکثرا میان عروس ها پر طرفدار است . استفاده از مرطوب کننده ها باعث جلوه ی بهتر ناخن ها و دوام بیشتر آنها می­شود. همچنین استفاده از روغن های کوتیکول، استحکام ناخن را افزایش می­دهد و از ترک خوردن کاشت و خود ناخن جلوگیری می­کند.

مطالب پربازدید آرایشگری

اگر شما هم به این دیزاین ناخن شیک و خاص علاقه‌مند هستید، در این مطلب ایده بیش از ۵۰ کاشت ناخن مشکی را برای شما گردآوری کرده‌ایم که مشاهده می‌کنید. مدارک بین المللی قابل ارائهکلاس های مبتدی و پیشرفته آموزش دوره کاشت ناخن با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره کاشت ناخن، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند و همچنین قادر به دریافت مدرک GRS انگلستان، با هزینه جداگانه نیز می باشند. فرمر چیست؟ وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها ابعاد ئ اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند. در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد.

یکی از مواردی که در حال حاضر بسیار مورد توجه خانم‌ها در حوزه کاشت ناخن قرار گرفته، کاشت ناخن سرامیکی است. باید توجه داشته باشید که کاشت ناخن سرامیکی ممکن نیست، بلکه این نام، فقط یک نوع از طراحی به شمار می‌رود که به اشتباه چنین مطرح می‌شود. خدمات ناخن یکی از پردرآمدترین مشاغل آرایشگاهی است و با توجه به این که مشتریان ناخن، ماهانه یا حتی بعد دو سه هفته برای ترمیم مراجعه می کنند می توان گفت که این رشته آرایشگاهی مشتریان خود را همواره در تمامی ماه های سال خواهد داشت. در صورتی که به دنبال درآمد بالاتر هستید، پیشنهاد می شود در دوره های پیشرفته کاشت ناخن نیز شرکت کنید.

پس از این اگر سوهان الماسه روی کاشت ردی باقی گذاشته بود، با سر سوهان کاغذی نرم آن را پاک کنید. سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید. زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود‌.

کیفیت کم مواد پودر و یا آغشته نبودن قلمو به لیکویید می تواند موجب ترک ناخن کاشت شود. کاشت ناخن شیک و پرطرفدارلوازم آرایش ناخن را در این بخش می توانید مشاهده نمایید. در این نوع کاشت از دو روش پودری و استفاده از تاپ شاین به صورت همزمان استفاده می‌شود که باعث درخشش زیاد ناخن می‌شود. تنوع تیپ ها از لحاظ فرم و سایز بسیار زیاد است مثلا تیپ های بادامی و کله قندی و دشنه ای و چهارگوش که انتخاب آن بستگی به شکل ناخن فردی که قرار است تیپ ها روی ناخن او چسبانده شود و سلیقه وی دارد.

ناخن چیست و از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

7- طراحی فرنچ ناخن یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طراحی های ناخن می باشد که دختران نوجوان نیز با انتخاب طراحی های مختلف فرنچ دیزاین های زیبا و متفاوتی برای ناخن های خود ایجاد می کنند. شما می توانید با استفاده از قلم طراحی ناخن، گل های کوچکی را به صورت فرنچ بر روی نوک ناخن های خود طراحی نمایید و جلوه زیبایی به ناخن های خود بدهید. کاشت ناخن ژلیش نسبتاً بادوام است، ظاهری طبیعی روی ناخن ها ایجاد می کند و به سوهان کشی نیاز ندارد. اگر ترجیح می‌دهید لاک‌تان تک رنگ باشد اما خیلی ساده و ابتدایی نباشد، می‌توانید از کاشت ناخن مشکی الکلیلی و در واقع ترکیب لاک مشکی ساده با لاک مشکی اکلیلی استفاده کنید.

از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. حضور در آب استخر و حوضچه‌های عمومی می‌تواند باعث تشدید امکان بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده شود.

آموزش ریمو کردن کاشت ناخن در خانه تنها با ۱ روش ساده

کاشت ناخن با پودر به تنهایی زیرشاخه های زیادی دارد از جمله کاشت ناخن با پودر کلیر، کاشت ناخن هلویی، کاشت های گریم، کاشت بیبی بومر، کاشت ماربل و کاشت فرنچ. نکته مهم این است که اصول همه این موارد یک چیز است و آن کاشت مادر است. امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی است.

از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد. رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند.