دسته‌ها
اخبار

کاشت ناخن دخترانه 30 طرح برتر کاشت ناخن دخترانه کاج نیل

اگر خیلی حوصله منتظر ماندن ندارید، بهتر است این نوع کاشت ناخن را انتخاب نکنید. کاشت ناخن پودری برای کسانی مناسب است که حوصله و وقت کافی دارند؛ زیرا تقریباً یک ساعت و نیم وقت می گیرد. کاشت ناخن ژله ای برای افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می کنند، مناسب نیست. در این شیوه با سه لایه ژل (بیلدینگ ژل، تاپ شاین و فیشینگ ژل)، لایه ای محکم و شیشه ای روی ناخن ها ایجاد می کنند. درنهایت، حالت چسبندگی ناخن را با کمک کلینز از بین می برند.

  • به علت عدم تنفس بافت ناخن در طراحی ناخن و کاشت خطر ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی افزایش می یابد.
  • شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف اشکال فست فود ها را مانند سیب زمینی، پیتزا و انواع دیگر فست فود ها با استفاده از شابلون، قلم طراحی و استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید.
  • شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست.
  • ناخن اغلب آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی ناخن رشد می کند و نیاز به ترمیم وجود دارد؛ یعنی رشد ناخن متوقف نشده و سالم است.
  • با توجه به این که امروزه کاشت ناخن در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، آشنایی با لوازم آن از اهمیت ویژه ای…

در برخی از این مکان ها هم که تجهیزات و مواد به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می گیرد، معمولا مواد و تجهیزات کم کیفیت برای آموزش انتخاب می شود و همین امر به طور جدی سلامت هنرجو و حتی خود مربی را تهدید می کند. در نیل آکادمی با کیفیت ترین مواد و تجهیزات بازار برای سلامتی هنرجو در حین یادگیری و تمرین به صورت رایگان در اختیار او قرار می گیرد. همچنین سه فروشگاه واقع در بازار تهران موظف به ارائه مواد و تجهیزات با نازل ترین قیمت و تخفیف ویژه به فارغ التحصیلان نیل آکادمی می باشند و فارغ التحصیلان می توانند در صورت تمایل پس از تحقیقات خود از آنها خرید کنند. ژل بیلدر زیرمجموعه ای از مواد ژل در کاشت ناخن است که معمولا به صورت کاسه ای در بازار عرضه می شود و علاوه بر کاشت ناخن، برای صدف سازی ناخن و همینطور در طراحی ناخن جهت برجسته سازی و شبنم گذاری نیز استفاده می شود. این کاشت نیز با استفاده از فرمر و تیپ و حتی روی ناخن مشتری قابل انجام است. در این مرحله از سوهان کشی دور مواد روی ناخن سوهان کشی شده و اگر ناهمواری داشته باشد از بین می رود.

دستگاه UV

برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر. کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد. برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید.

شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست. این روش مشابه روش پودری است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آن است. در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست مشتری در دستگاه یو وی قرار میگیرد تا ژل خشک شود. امروزه با گسترش صنعت مد و زیبایی در هر خیابان و کوچه شهر تابلوی سالن های زیبایی به چشم میخورد. در گذشته بیشتر سالن های زیبایی را مختص بانوان میدانستند در حالی که این روزها شاهد پیشرفت آرایشگاه های مردانه و تحول در سبک و روش در آرایش و پیرایش مردان نیز هستیم.

کاشت ناخن ژله ای

امروزه کاشت اکریلیک ناخن یکی از رایج ترین انواع کاشت ناخن محسوب می شود. اکنون که با انواع روش های کاشت ناخن آشنا شدید، می خواهیم درباره خطر و عوارض کاشت ناخن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. در این شیوه، روی ناخن فرمر می گذارند؛ فرمر وسیله ای با جنس کاغذی است. سپس مواد کاشت را روی آن قرار می دهند و از پودرهای رنگی و ژل استفاده می کنند.

چرا آموزش کاشت ناخن؟

دور هر ناخن، فویل آلمینیومی بپیچانید و پنج دقیقه صبر کنید تا تیپ ریموو شود. دوباره تیپ را روی انگشتان بگذارید و سایز آن را کاملاً درست کنید. زیرا چسب ناخن بسیار قوی است و بعد از چسباندن نمی‌توانید تیپ را جابه‌جا کنید. متاسفانه بسیاری از افراد در خصوص ساعات و مباحث سوالی پیش از ثبت نام نمی پرسند و همین موضوع می تواند بر روی آموزش آنها نیز تاثیر بگذارد.