دسته‌ها
اخبار

کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن

یکی از قسمت هایی که خانم ها علاقه ی زیادی به زیبا نشان دادن آن دارند ناخن ها می باشند. برای این که ناخن ها و در نهایت دست های خود را زیباتر نشان دهند اقدام به کاشت ناخن می کنند. زمانی که شما قصد کاشتن ناخن را دارید باید با یک سری مطالب در این زمینه و همچنین با انواع روش های این کار آشنا شوید.

  • در حالت عادی فرد باید پس از 3 تا 4 هفته پس از انجام کاشت برای ترمیم مجدد اقدام کند.
  • ترکیب رنگ مشکی و طلایی جلوه زیبایی به انگشتان شما می‌دهد.
  • برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند.
  • ابتدا در ظرف مانیکور یا هر ظرف دیگری که بتوانید دستتان را در آن قرار دهید مقداری استون بریزید.
  • مدت زمان رایج هر جلسه آموزشی از یک ساعت و سی دقیقه تا سه ساعت متغیر است و تعداد جلسات آموزشی با توجه به مباحث آموزشی و دوره ثبت نامی هنرجو متفاوت می باشد.
  • در واقع کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن یا ناخن های شکننده و آسیب دیده دارند میتواند بهترین پیشنهاد برای زیبا کردن دست ها باشد.

خیر، برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به هیچ گونه مدرک تحصیلی ندارید. خانم ها علاقه مند به ناخن های بلند هستند در حالی خیلی از آنها این شانس را برای داشتن ناخن های سالم و قوی ندارند. تشخیص قارچی شدن ناخن سخت است به علت کاور کامل ناخن پس در مراحل انجام آن نهایت دقت را به خرج دهید.

مرحله پنجم: ناخنهای مصنوعی را بکارید

ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. برخی مواقع پیش می آید که حتی بانوانی که کاشت ناخن را انجام داده اند، خودشان در خانه ناخن های کاشته شده خود را ریمو کنند. بنابراین به کمک مطلب زیر به راحتی و با روشی ساده می توانند کاشت ناخن خود را ریموو کنند. کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید.

کاشت ناخن مشکی ساده

قرمز و مشکی جزء رنگ‌های درخشان و خیره‌کننده هستند که ترکیب آن‌ها در کنار هم استایل خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. برای استفاده از این دو رنگ در کنار هم انتخاب‌های بی‌نهایتی دارید. اما یکی از جدیدترین و شیک‌ترین آن‌ها استفاده از لاک شاین دار به رنگ قرمز روی پس زمینه لاک مشکی است. مانند تصویر، ابتدا لاک مشکی براق را روی ناخن‌ها بزنید و بعد از خشک شدن لاک شاینی قرمز را روی آن بزنید. یکی از روش‌های آراستن ناخن که با قطعاتی مانند ناخن را روی آن قرار می‌دادند. این قطعات که با نام ناخن مصنوعی شناخته می‌شوند، باعث زیبایی، بلندی و یکدست دیده شدن ناخن‌ها خواهند شد.

استفاده از پرایمر ناخن

هر چه جنس تیپ قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد بهتر است. همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد. حال اگر کسی برای استفاده از این محصولات اصرار دارد، حداکثر هر سه ماه یک بار باید به ناخن طبیعی خود اجازه تنفس بدهد تا از آسیب‌های جدی به آن‌ها جلوگیری کند. متوسط ​​سرعت رشد ناخن ها 0.1 میلی‌متر در روز (یا 1 سانتی‌متر در 100 روز) است. میزان دقیق رشد ناخن به عوامل متعددی از جمله سن، جنس فرد و فصل بستگی دارد.

این روش سوهان کشی طولانی مدت دارد و معمولا یک الی دو ساعت زمان نیاز دارد تا کاشت شما تمام شود ولی در نهایت نتیجه عالی خواهد داشت. از آنجا که بسیاری از افراد کار کردن با تیپ ناخن را دوست ندارند، جایگزین‌های بسیاری برای قد دادن و بلند کردن ناخن وجود دارد. برخی اعتقاد دارند که تیپ ناخن به بستر ناخن فشار وارد می‌کند و سطح ناخن را ضخیم می‌کند. با ژل یا پودر (تیپ گذاری ناخن پودر)، موادگذاری را انجام دهید.