دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم چیست؟ و مزیتهای استفاده از آن گل من و تو

با کرم پودر دائم می توانید رنگ پوست خود را تعییر دهید، تیرگی زیر چشم را برطرف کنید، کک و مک را از بین ببرید و تیرگی های آرنج و زانو را برطرف سازید. تزریق کرم پودر دائم به پوست روشی برای روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. یکی از این روش‌های غیر‌اصولی تزریق کرم پودر دائمی یا مزو وایت است.

  • شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد.
  • بعد از انجام bb glow باید مراقبتهای ویژه‌ای انجام دهید؛ نظیر استفاده مکرر از ضد آفتاب استاندارد، چون پوست به آفتاب حساس‌می‌شود.
  • در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود.
  • حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند.
  • افرادی نیز که نسبت به ترکیبات سازنده این دارو حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند و این نکته نیز دلیلی بر اهمیت نظارت پزشک متخصص می‌باشد.

بسته به نوع پوستتان که متخصص آن را تعیین‌می‌کند، تعداد جلسات متفاوت است. زمان معمول بین 6 تا8 ماه ماندگاریست، اما بسته به پوستتان تا 10ماه هم می‌تواند باقی‌بماند. در صورت تمایل به انجام این تکنیک بر روی پوستتان حتما از متخصص کمک‌ بگیرید و به افراد نا‌ آگاه و غیر‌ متخصص رجوع‌ نکنید که صدمات جبران‌ ناپذیری به پوستتان وارد می‌‌آورد. هر تکنیکی زیبایی که بر روی صورت انجام می شود دارای عوارضی است اما در مورد عوارض مزووایت صورت تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر نارضایتی و عوارض مزو وایت صورت اعلام نشده است.

هزینه کرم پودر دائم

علاوه بر این، از آنجایی که مزووایت روی ناحیه وسیعی از پوست انجام می‌شود، در صورت بروز عوارض و آلرژی، تمام پوست صورت را دچار مشکل می‌کند و درمان آن بسیار پر هزینه و سخت خواهد بود. علاوه‌بر عوارض گفته شده، اگر کرم پودر کیفیت و اصالت نداشته باشد،‌ مشکلات دیگری هم به این عوارض اضافه می‌کند. کشور لهستان بوده و در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار ساخته شده است و بعد از آن مورد استقبال مردم استرالیا در سیدنی و مردم رومانی در بخارست قرار گرفت و صنعت آرایش و زیبایی را متحول کرد و در سال ۲۰۱۴ انقلاب عظیمی در این حوزه به وجود آورد. در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar ساخت کمپانی زایس آلمان (پدر اپتیک جهان) ارائه می شود. تجربه فراوان شرکت گلدن فیس در زمینه تمامی محصولات کمک فراوانی به مشتریان محترم می نماید تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را تهیه نمایند. بعد از انجام مزووایت پوست کمی خشک می شود که استفاده از کرم های ترمیم کننده موجب تعادل در پوست شده و شدت خشکی آن را کاهش می دهد.

با تینت لب رنگ لبهای خود را در تمام روز ماندگار کنید

این دو برند معتبر بوده و انتخاب بین آنها به دستگاه مورد استفاده و نوع پوست شما دارد. با توجه به توضیحات بالا، این روش می تواند نیاز خانم ها را به آرایش روزانه از بین ببرد. اما دارای عوارض فراوانی است که تصمیم گیری درباره آن را سخت می نماید. پیشنهاد می شود که در صورت انتخاب، آن حتما در مراکز معتبر و مورد تایید انجام دهید. همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند.

آخرین اخبار ایران و جهان

سلول های این لایه مدام کنده شده و با سلول هایی که در لایه گرانولوسوم وجود دارند جایگزین میشوند . بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود. در مرحله بعدی، با توجه به نوع پوست صورت، از سرم های تقویت کننده و احیا کننده استفاده می کنند تا پوست شما بهبود یابد. افرادی نیز که نسبت به ترکیبات سازنده این دارو حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند و این نکته نیز دلیلی بر اهمیت نظارت پزشک متخصص می‌باشد.