دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم و انجام کرم پودر دائم دکتر تاتو ایران

در مورد سفید شدن صورت کاملاً آرایشی ، همراه با افزایش طراوت و درخشش ، بسته به وضعیت و کیفیت پوست، از ترکیبی از سرم ها با لیزر و یا بدون لیزر استفاده خواهد شد. علاوه بر این، سایر رنگدانه های درمانی خواص آبگریز و لیپوفوبیک را با هم ترکیب می کنند. آنها با مواد پرفلوئورو پوشیده شده اند و به آنها مقاومت خوبی در برابر تعریق و سبوم و چسبندگی بهتر روی پوست با ماندگاری طولانی می دهد. آنها تحت تأثیر وجود روغن در نوع روغنی کرم به صورت پودر نیستند و در نتیجه ثبات فرمول پودری شل را حفظ می کنند.رنگدانه های معمولی در گذشته عمدتاً برای رنگ دادن به فرمولاسیون استفاده می شدند. با این حال، با تغییراتی در سطح آنها، آنها همچنین می توانند به ایجاد بافت های حسی جدید کمک کنند. بطور خاص، درمان سطحی سیلیکون یا سیلان خواص آبگریز را به کرم پودر دائم ارائه می‌کنند و ظرفیت جذب مایع را محدود می‌کنند و در عین حال احساس نرمی بهتری به آن‌ها می‌دهند.

  • یعنی امکان انجام این روش به صورت میکرو پیگمنتیشن وجود‌ ندارد، زیرا ترکیبات مواد کاملا با هم فرق‌ می‌کنند.
  • ممکن است بدن شما با رنگ‌ها همانند یک جسم خارجی برخورد کند و واکنش نشان بدهد.
  • بعد از انجام این روش لازم است به صورت مدوام از ضد آفتاب استاندارد، کرم آبرسان و ترمیم‌کننده طبق نظر کارشناس استفاده نمایید.
  • تصور کنید دیگر لازم نباشد کرم پودر استفاده‌ کنید، و بدون آن پوستی صاف، شفاف و روشن داشته‌ باشید.

پس برای هر گونه کار‌های زیبایی و پوستی، به خوبی و با دقت تحقیق و بررسی کنید. این تکنیک یک روش کاملا امن و بی‌خطر است اگر به درستی، توسط کارشناس و با موادی با کیفیت عالی انجام شود. تعداد جلسات مراجعه برای انجام آن توسط کارشناس تعیین می‌شود ولی معمولا در 3 جلسه در ماه به فاصله‌ی 10 روز انجام می‌شود. همچنین از مزایای دیگر می توان به از بین بردن تمامی کک و مک موجود در پوست اشاره کرد.

توصیه ما اینه که حتما با پزشک متخصص و متعهد مشورت کنین تا بهترین مارک اصل و مرغوب مناسب شرایط پوستی شما رو در نظر بگیرن. وقتی پوست ملتهب می‌شود رنگدانه‌های پوست هم زیاد می‌شوند که به آن PIH می‌گویند. حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است. علاوه‌بر موارد گفته شده، PIH یکی دیگر از عوارض تزریق کرم پودر دائمی است. اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد.

آیا کرم پودر دائم برای پوست ضرر دارد؟

این نوع از کرم‌ پودر برای هر نوع از پوست قابل استفاده است و از آنجا که این نوع از سرم فاقد الکل بوده، از آن برای پوست‌های حساس و دارای آلرژی می‌توان استفاده کرد. این روش علمی و برای خانمها و آقایان است و با استفاده از کوکتل های کاملاً گیاهی برای تغییر دادن رنگدانه های پوست می باشد و شما دارای پوست صاف و درخشان و بشاش خواهید شد. در صورتی که از برندهای ناشناخته استفاده شود عوارض جبران ناپذیری را برای پوست شما فراهم می سازد و در واقع باید توصیه کرد که این روش فقط فقط توسط افراد متخصص و دوره دیده انجام گیرد.

اصولاً از کرم پودرها در جهت برطرف کردن عیوب پوست صورت استفاده میشود. همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید. در مزووایت، منافذ پوستی بسته نمی شود و پوست روشن و شفاف خواهد شد.

درما اف 5 کاره صفحه دیجیتال

این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد . زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند. یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد.

پس از جذب، درمان دیگری با ویتامین E با یک ابزار غلتکی مجهز به سوزن‌های کوچک انجام می‌شود که پوست را تحریک می‌کند و گلبول‌های قرمز خون را تشویق می‌کند تا به سطح بیایند. سپس یک ماسک خنک کننده ویتامین C روی پوست مالیده می شود و پس از قرار گرفتن، ماسک لایه برداری می شود و از سرم ویتامین E و مرطوب کننده استفاده می شود. مزووایت با افزایش رشد و تجدید سلول در لایه زیرپوستی پوست عمل می کند.

محصولات آرایشی در دو روز اول اول انجام این تکنیک موجب تحریک پوست شده و روند ترمیم آن را به تاخیر می اندازد پس به مدت 48 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید. هزینه های انجام این عمل به مواد مصرفی و به منطقه ای که انجام می شود بستگی دارد اما برای هر جلسه مبلغی بین 400 تا یک میلیون تومان تخمین زده می شود. در هنگام مراجعه برای انجام این روش حتما از اصل بودن محصولات مصرفی مطمئن شوید زیرا در غیر این صورت اگر از محصولات فیک و درجه دو استفاده شود آسیب جدی به پوست وارد می کند.

در حالی که این درمانها به نتایج موقتی می رسند ، به دلیل کاهش هزینه و دوره بهبودی کمتری ، ترجیح داده می شوند. درمان آکنه – به طور موثری مشکلات آکنه را با فعال کردن متابولیسم چربی و گردش خون ، ایجاد تعادل تولید چربی ، تخلیه سموم پوستی و کاهش التهاب برطرف می کند. طی سالها و مطالعات بی شمار فواید ضد پیری و ترمیم کننده دی اکسید کربن برای پوست ثابت شده است . درمانهای کربوکسی به عنوان یک افزودنی به مراقبت های پوست خیلی موثر هستند . سوزن کارتریج 12 موثرتر هست و برای درمان کلیه مشکلات پوستی مانند خطوط ریز و چروک های عمیق ، شلی پوست ، خطوط زایمان ، سلولیت ، پیگمنتیشن ، رد سوختگی ، زخم های بعد از آکنه مناسب هستند.

این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند. بین ۱۰ تا ۱۲ روز بعد از تزریق، ممکن است روی پوستتان نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید. در این زمان لازم است از خنثی کننده‌ها یا مکمل‌های رنگ استفاده کنید. در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند. با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود.