دسته‌ها
اخبار

بررسی پالت الماس و رژگونه مرکبات ناتاشا دنونا


ناتاشا دنونا با او بیرون آمد پالت الماس و رژگونه; یک پالت زرق و برق دار ایجاد شده با درخشش “الماس مانند”، با الهام از ایده Denona از “درخشش”. این پالت 6 تابه ای شامل محصولات خامه ای و پودری است. در مجموع 3 رژگونه و 3 هایلایتر وجود دارد. هر تابه 0.25 اونس/7 گرم است و شامل 1 رژگونه ،، 1 روکش دوو کروم و بقیه همه پودر هستند.



ناتاشا-دنونا-سیرتوس-الماس-و-رژگونه-پالت-بررسی-جلوی



ناتاشا-دنونا-سیرتوس-الماس-و-رژگونه-پالت-بررسی-پشت

من رنگ پوستی زیتونی روشن دارم و رنگ‌ها کاملاً زرق و برق دار و زنده هستند. اگرچه این سایه ها بیشتر براق هستند تا رنگدانه، اما من فکر می کنم که این برای آن دسته از دوستداران آرایش که دست سنگین دارند خوب است. برخی از سایه ها دارای درخشندگی زیادی هستند که آنها را برای رنگدانه های چشم به جای محصولات صورت بهتر می کند. علاوه بر این، اگر برای درخشش یک هایلایت را لایه لایه می کنید، ممکن است درشت به نظر برسد.



نمونه های پالت ناتاشا-دنونا-سیرتوس-الماس-و-رژگونه

این پالت 89 دلار آمریکا (قبل از مالیات) است. برای بر،ب قیمت 89 دلاری، هر رنگ تقریباً 14.83 دلار است. این هزینه بالایی است، اما ناتاشا دنونا یک برند لو، است که برای ،، که تصمیم به ،ید محصولات او دارند سرمایه گذاری است. اندازه تابه بزرگ است و شما محصول زیادی دریافت می کنید.

افکار نهایی

این پالت رژگونه کاملا دوست داشتنی است. برای من شخصاً این یک ا،ام نیست. وقتی می‌خواهم ظاهری واقعاً درخشان و فوق‌العاده داشته باشم، به این پالت می‌رسم، که متأسفانه اغلب اینطور نیست. برای پوشیدن روزمره، من فکر می کنم که پودرها براق هستند و در محیط های روزانه اداری طبیعی به نظر نمی رسند. با این حال، زم، که من می‌خواهم آن ژاکت اضافی را داشته باشم، هنگام استفاده از آن احساس زیبایی می‌کنم. نتیجه‌گیری من این است که اگر می‌خواهید ول،جی کنید، این یک افزودنی فوق‌العاده به مجموعه آرایش هر ،ی است.

طرفداران

  • قیمت هر سایه منصفانه است
  • فاقد پارابن، تالک، فیلترهای UV، D5 و روغن
  • بدون ظلم
  • هزاران تنوع از نظر بافت و سایه

منفی

  • سفر دوستانه نیست
  • بسیار گران
  • براق در بافت


منبع: https://www.poutsopretty.com/natasha-denona-citrus-diamond-and-blush-palette-review/