دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ

از سوی دیگر، مداد ابرو به شما امکانی می‌دهد که به یک ظاهر طبیعی برسید. در نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم که این مورد را به مجموعه لوازم آرایشی خود اضافه کنید. در مرحله اول شما می توانید مقداری کرم پودر به پیشانی، گونه ها، چانه و اطراف لب بزنید، سپس با یک پد مناسب آن را به صورت ضربه ای در سطح پوستتان پخش کنید. قسمت هایی مثل اطراف بینی، زیر ابرو و اطراف خط لب را از قلم نیندازید.

  • یکی دیگر از انواع مدل های آرایش که برای عروس هم مورد استفاده قرار میگیرید؛ آرایش ایربراش است.
  • بعد از این که پوستتان را با استفاده از کرم پودر یک دست کردید می توانید برای افزایش درخشش بر روی بینی و گوشه چشم ها و بالای گونه از هایلایتر استفاده کنید.
  • برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید.
  • البته توجه داشته باشید سایه ابرو باید رنگ طبیعی داشته باشند و در زدن آن ها اغراق نکنید.
  • در نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم که این مورد را به مجموعه لوازم آرایشی خود اضافه کنید.

در این مرحله باید سایه ی رنگ گرم و متناسب با نوع آرایش تان را انتخاب کنید اما قبل از آن بهتر است پرایمر بزنید تا پشت پلک شما یکدست و زیبا باشد. یکی از ویژگی های آرایش دخترانه این است که در این سبک آرایش نیاز به کانتور نیست و تنها با استفاده از برنزر در زیر استخوان گونه و زیر گردن میتوان به صورت رنگ داد. برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد. نکته بسیار مهم دیگری که در میکاپ عروس باید به آن توجه داشت، نوع مواد آرایشی و ماندگاری و کیفیت آنها می باشد. به دلیل طولانی بودن مدت زمان جشن عروسی، مواد آرایشی باید در برابر گرمای زیاد هوا ماندگاری بالایی داشته و تا آخر مراسم هیچ تغییری در جلوه و ظاهر صورت ایجاد نشود.

جدیدترین مدل آرایش صورت عربی مجلسی (۶۰ مدل آرایش خلیجی)

پرامیر تاثیری بر فرم صورت ندارد و تنها باعث پر شدن منافذ پوست و افزایش ماندگاری کرم پودر میشود. برای همخوانی با این حیوان چیزی آبی را در نظر بگیرید. می توانید این رنگ را در بین خط چشم‌های رنگی پیدا کنید یا هم رنگ فیروزه مرواریدی را امتحان کنید. مژه های بلند و شاداب همیشه جایگاه بالایی در لیست چیزهای زیبایی که ما دوست داریم، قرار دارند.

آرایش صورت ساده دخترانه

انتخاب رژ لب های رنگ روشن و ملایم بهترین انتخاب برای صورت های گرد است. یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش آرایش صورت، انتخاب کرم پودر مناسب است. به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و…

با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید.