دسته‌ها
اخبار

کاشت ناخن چیست انواع کاشت ناخن جدید اسم مدل های کاشت ناخن

ناخن های خود را گاز بگیرید یا کوتیکول های خود را انتخاب کنید. برخی تحقیقات نشان می دهد که مکمل غذایی بیوتین ممکن است به تقویت ناخن های ضعیف یا شکننده کمک کند. استفاده از سفت کننده ناخن ممکن است به تقویت ناخن ها کمک کند. تغییر در رنگ ناخن، مانند تغییر رنگ کل ناخن یا خط تیره زیر ناخن.

  • اگر قصد ریمو کردن کاشت را به طور کامل دارید، بهتر است که به ناخن کار خود مراجعه کنید تا با انجام روش اصولی آن، برای ناخن شما عمل ریمو انجام شود.
  • کاشت ناخن مصنوعی بدانید، آشنا می‌کند تا بتوانید با خیالی آسوده‌تر از آنها استفاده کنید.
  • از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند.

اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد. از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. همچنین این روش ناخن های شما بسیار زیباتر نشان خواهد داد.

آموزش کار با تیپ ناخن

یکی دیگر از پزشکان متخصص در حوزه پوست عوارض کاشت ناخن می‌گوید، استفاده مکرر از ناخن یکبار مصرف یا استفاده طولانی از محصولاتی که دارای طول عمر بیشتر هستند، باعث می‌شود که عفونت‌های شدید پدید بیایند. همچنین از واکنش‌های دردناک یا در نهایت شل شدن ناخن طبیعی نمی‌توان گذشت. پایه همه کاشت ناخن های ناخن یعنی مانیکور ناخن را انجام می دهیم. صدف ناخن را لازم است به اندازه بزرگتری سوهان کشیده و با استفاده از عقب زن گوشت و کوتیکول های اضافه را کنار می زنیم.

دلایل استفاده از کاشت ناخن

نتایج روش کاشت ژله‌ای معمولا در مکان‌های خشک ترک می‌خورند. بصورت کلی کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در موراد خاص مانند کسانیکه ناخن‌هایشان دارای عیب و مشکلی باشد، یعنی ناخن‌هایشان به طور ژنتیک دارای ایرادی باشد که ظاهر خوبی نداشته باشد. باز هم در چنین مواقعی اینکار به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی صورت می‌پذیرد. ناخن بیضی مربع، فرم طبیعی تری نسبت به بقیه ی مدل ها دارد.

پس از طی مراحل گفته شده، دستان خود را یا مایع دست‌شویی بشویید. اگر در قسمت‌هایی همچنان چسب را می‌بینید، با استفاده از سوهان به آرامی آن را پاک کرده تا تمیز شود. توجه داشته باشید که این فرایند باید با آرامش کامل انجام شود و عجله در آن جایگاه خاصی ندارد. بله، سرفصل های تمام دوره های آموزشی دترلند، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است. در نهایت با کمک مربی، ترمیم و ریمو کاشت ناخن را روی مدل انجام می دهید. این مدل برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیف دارند هم پیشنهاد میشود و علاوه بر این برای کسانی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند بسیار مناسب به دلیل اینکه این نوع کاشت سخت و محکم است و به راحتی جویده نمیشود.

کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند. این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید. کاشت ناخن بیبی بومر گزینه مناسبی برای عروس خانم های عزیزی است که ناخن های زیبا می پسندند. این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد. این نوع کاشت، هم با استفاده از پودر و هم با استفاده از ژل قابل اجرا می باشد.

این کیت شامل همه ی چیزهایی است که شما برای کاشت ناخن هایتان به آن نیاز دارید. برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید. همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند. در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید. در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید.