دسته‌ها
اخبار

پالت وسواس جواهر هدی بیوتی


پالت Obsessions Gemstone Huda Beauty از 9 سایه چشم پر جنب و جوش تشکیل شده است که به راحتی با جعبه جمع و جور سفر می کند. این پالت یکی از شش پالت موجود در خط چشم های Obsessions است. Huda Kattan، بنیانگذار Huda Beauty این پالت را با الهام از سنگ های قیمتی طراحی کرده است.

من می‌خواستم به مردم این امکان را بدهم که با هر چه بیشتر رنگ‌ها بدون سرمایه‌گذاری روی سایه‌های جداگانه سرگرم شوند.» – هدی کتان

این پالت قطعاً مطابق با شهرت رنگارنگ و سرگرم کننده خود است! اگر به دنبال درخشش و زرق و برق هستید، این پالت برای شما من، است.



هدی-زیبایی-نگین- پالت-1

قوام سایه چشم نرم، بسیار کره ای و در لمس ،ی است. طیفی از سایه های متالیک، کروم دوتایی، درخشان و براق در رنگ های متحرک وجود دارد. به طور کلی سایه های تیره تر مانند بنفش در مرکز پالت، قرمز مایل به مسی مجاور آن و سایه آبی در پایین سمت راست ف،ی تر هستند. در همین حال بقیه ا،راً درخشان با ته رنگی براق هستند.



پالت هدی-زیبایی-سنگ جواهر

یک پالت با اندازه کامل مانند Huda Beauty Dessert Dusk یا Rose Gold Remastered حدود 2.5 برابر قیمت خط Obsessions است. این خط یک است بودجه پسند جایگزینی برای دوستداران آرایش است و به ما اجازه می دهد تا به تجربه هدی از سایه های خیره کننده شناخته شده و رنگدانه های غنی دست یابیم. اگر به دنبال یک پالت زیبا برای تکمیل مجموعه خود هستید، این یک ،ید ضروری است.



هدی-زیبایی-نمونه سنگ های قیمتی-1

افکار نهایی

من فکر می‌کنم که این پالت دارای تنوع خوبی از رنگ‌های غنی است که می‌توان آن‌ها را در یک ظاهر شیک و زیبا یا یک رنگ زیبا در ظاهر آرایش روزمره خود گنجاند. با توجه به قیمت، سایه‌های مختلفی را دریافت می‌کنید که کار ، با آن‌ها آسان است و قطعاً پر از رنگدانه هستند. از آنجایی که هیچ سایه چشم مات یا خنثی برای ست ، پرایمر چشم/چشم شما وجود ندارد، و هیچ سایه‌ای برای تغییر رنگ وجود ندارد، این یک پالت مستقل برای یک ظاهر کامل نیست. به طور کلی، من این پالت را توصیه می کنم، زیرا کیفیت بالایی دارد، کمترین ریزش را دارد و طیف متنوعی از سایه ها را به مجموعه دوستداران آرایش ارائه می دهد.


طرفداران منفی
• رنگ های بسیار پیگمنت/پویا • بدون سایه خنثی، یا سایه گذار
• آسان برای سفر با / جمع و جور • بدون مات
• قیمت من،/مقرون به صرفه است • برخی از سایه های روشن تر، شکننده و براق هستند
• Fallout حداقل است
• فرمول خم شدنی و ساختنی


منبع: https://www.poutsopretty.com/huda-beauty-gemstone-obsessions-palette/