دسته‌ها
اخبار

عروسی باورنکردنی در فیلادلفیا – آرایش و آرایش فرشته بلا


عروس زیبای ما کاترین و داماد خوش تیپش وینس یک عروسی باورن،ی در فیلادلفیا داشتند. موضوع همه چیز فیلی بود. صبح عروسی عروس با لباس عروس سفیدش برای دویدن رفت. البته نه لباس عروسی «واقعی»، بلکه لباسی که او برای دویدن صبحگاهی ،یده بود. هر عروسی لباس دویدن صبحگاهی ندارد.

پس از فرار کاترین، ما او و جشن عروسیش را در آن ملاقات کردیم هتل موناکو در شهر قدیمی، فیلادلفیا. این هتل فیلی را فریاد می زند و مورد علاقه بسیاری از عروس ها است. و شهر قدیمی تاریخی ترین مکان در فیلادلفیا است. وقتی ما رسیدیم همه برای شروع آماده بودند. مهم، عروس همه می دانستند چه ظاهری برای روز عروسی می خواستند بنابراین ما تیم آرایش و مو شروع شد عروس و او جشن عروسی همه برای آرایش مو و آرایش هیجان زده بودند و ظاهر خود را دوست داشتند. ما هم از ظاهرشان خوشمان آمد.

مو و آرایش زیبا

کاترین اصلاح مدل مو خیلی خیره کننده بود در واقع، او موهای هایلایت شده عالی با رنگ های بلوند و قهوه ای برای یک ظاهر زیبای ابعادی دارد. موها و آرایش زیبایی داشت. ما همچنین یک قیطان در ،مت جلو قرار دادیم، موهای او بسیار زیبا بود! ما تاک موی کریستالی ظریف او را وصل کردیم تا به مدل موهای او خوشرنگ شود. شما مطمئناً می‌تو،د از طریق حجاب او این غلبه را ببینید. با این حال، پس از برداشتن نقاب خود، واقعا برق زد. علاوه بر این، تاک موی کریستالی به کریستال های زیبا در پشت لباس عروسی نفیس نیکول می، گره خورده است. بله، لباس “واقعی” او نیکول می، بود و بسیار زیبا بود.

موی عروس
عروسی باورن،ی در فیلادلفیا
عروسی باورن،ی در فیلادلفیا

فیلادلفیا یک شهر باورن،ی

عروس و داماد با استعدادها قدم زدند عکاسی رنه ه، آنها ع، های سرگرم کننده ای در سراسر فیلادلفیا گرفتند. برخی از زیباترین ع، های عروسی گرفته شد. پذیرایی در مرکز ملی قانون اساسی بود و بن فرانکلین آنجا بود. نه واقعاً بن فرانکلین، بلکه رالف آرچبولد در نقش بن فرانکلین. چقدر باحاله؟! عروس و داماد توسط ،ی غیر از فیلادلفیا اعلام شدn مریل ریس. مریل ریس صدای فیلادلفیا ایگ، است. اگر صدای او را بشنوید، قطعا آن را خواهید شناخت. بلا آنجل چند سال پیش با مریل ریس کار کرد. ما تمام مو و آرایش را برای جلدهای مشهور مجله Philadelphia Row،me ارائه می دهیم. ما بیش از 10 سال است که کاورهای افراد مشهور آنها را انجام می دهیم و مریل روی جلد بود.

مهمتر از همه، کاترین و وینس باورن،ی ترین عروسی را در فیلادلفیا داشتند. ما مطمئن هستیم که مردم سال های زیادی در مورد این عروسی صحبت خواهند کرد.

عروسی باورن،ی در فیلادلفیا
عروسی باورن،ی در فیلادلفیا
عروسی باورن،ی در فیلادلفیا
عروسی باورن،ی در فیلادلفیا
عروسی باورن،ی در فیلادلفیا

عکاس: رنی ه،

فیلمبردار: Alliance Video Production

هتل: هتل کیمپتون موناکو فیلادلفیا

مو و آرایش: بلا فرشته

مراسم: سنت آگوستین

پذیرایی: مرکز ملی قانون اساسی

باند: گروه جنیس نولان

لباس: نیکول می،

حلقه: هری مریل

کیترینگ: برولی

کیک عروسی: برادران ترمینی

بنجامین فرانکلین: رالف آرچبولد (پاره ،)

ساعت کوکتل (سبک رژه مومرز): گروه زهی آمریکایی لهست،

معرفی جشن عروسی: مریل ریس، صدای عقاب های فیلادلفیا


منبع: https://bella-angel.com/incredible-wedding-in-philadelphia/