دسته‌ها
اخبار

بیش از 60 قالب ایمیل رایگان برای شروع بازاریابی ایمیلی شما


گیف پیمایش کتابخانه الگوی شروع سریع در رابط FeedBlitz.

با کمپین های ایمیلی چشم نواز، صندوق ورودی را برنده شوید و در زمان طراحی صرفه جویی کنید.

طراحی یک قالب، به خصوص از ابتدا، می تواند یک ناامیدی بزرگ باشد. اما اگر کار سخت از قبل برای شما انجام شده باشد چه؟ اگر قالب‌هایی که محصولات شما را به نمایش می‌گذارند، طرح‌بندی‌های تصویری که کار شما را برجسته می‌کنند، دعوت‌نامه‌های آماده برای ارسال، به‌روزرس،‌های پاد،ت در انتظار کلمات شما و موارد دیگر همگی در دسترس شما باشند، چه می‌شود؟

نترسید، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که در کتابخانه الگوی شروع سریع FeedBlitz پیدا خواهید کرد – بیش از 60 قالب ایمیل رایگان برای کمک به شروع بازاریابی ایمیلی شما.

کلاژی که سه الگوی ایمیل مختلف را نشان می‌دهد که شامل ثبت‌نام در وبینار، یک خبرنامه ماهانه با چندین بلوک، و یک ایمیل عکاسی با نمایش گا،ی از تصاویر است.

خطوط براق، رنگ های پررنگ، جعبه های محتوا و دکمه ها در قالب های ایمیل شما؟ شما تحت پوشش هستید.

قالب‌های ایمیل FeedBlitz کاملاً قابل تنظیم، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از نظر بصری جذاب باشند. و برای کاهش سرمایه گذاری در زمان خود با در نظر گرفتن برخی از محبوب ترین بلوک های محتوای ما، فونت های جذاب و سبک های دکمه درست از دروازه.

کلاژی که چهار الگوی ایمیل مختلف را نشان می‌دهد که کاربردهای ،ده‌فروشی را نشان می‌دهد، از جمله ایمیل ویژه رستوران، تخفیف روز ولنتاین، اعلامیه فروش، و یک الگوی ،ده‌فروشی پیشرفته با بخش‌ها، بلوک‌ها و تصاویر.

حفره‌های بی‌پایان تطبیق رنگ و قرار دادن ،اصر برای درست ، الگوی شما، قبل از شروع اضافه ، محتوا، از بین رفته‌اند. در کتابخانه جستجو کنید تا ال،ایی را بیابید که گروه‌هایی از تصاویر محصول، تصاویر پس‌زمینه بزرگ، دکمه‌های تماس به اقدام، نمادهای اجتماعی، و نمادهای اشتراک را ارائه می‌دهند.

از ال،ا همانطور که هستند استفاده کنید، متن را برای مطابقت با پیام های خود تغییر دهید، یا از طرح بندی ها به ،وان پایه ای برای شروع طراحی خود استفاده کنید. در هر صورت، مطمئن باشید، همه قالب‌های ایمیل بر روی انواع پلتفرم‌ها و دستگاه‌های ایمیل بررسی و آزمایش شده‌اند، و اطمینان حاصل می‌شود که در دسک‌تاپ و همچنین موبایل به درستی ارائه می‌شوند.

محتوای خود را با روش های جدید برجسته کنید.

کتابخانه رو به رشد قالب‌های ایمیل ما شامل انواع قالب‌های ساده خبرنامه، همراه با قالب‌های پیشرفته است که برای ترویج آسان دوره‌های ایمیل، چالش‌های آنلاین، به‌روزرس،‌های محصول و موارد دیگر تنظیم شده‌اند. (بله – ما واقعاً بدتر هستیم و بیشتر!)

خواه این تصویر، ویدئو، متن یا چندین محصول باشد – یک الگو برای شما در دسترس است تا محتوای منحصر به فرد خود را برجسته کنید تا در صندوق ورودی برجسته شوید.

کلاژی که چهار الگوی ایمیل مختلف را نشان می‌دهد - یک تخفیف تولد، یک خبرنامه هفتگی با چندین بلوک، یک اعلان ،مت پاد،ت جدید، و یک آگهی فروش تعطیلات.

به راحتی بر اساس دسته بندی ها مرتب کنید یا به سرعت بر اساس کلمه کلیدی جستجو کنید تا الگویی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما دارد. اگر به طور تصادفی، الگوی من، را نمی بینید، به سادگی با پشتیب، تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید تیم ما هر ماه چهار قالب جدید منتشر می کند و همیشه آماده پیشنهادات یا درخواست ها است.

در دسترس برای هر مشتری FeedBlitz، با آزمایش رایگان شما شروع می شود. شروع به کار واقعاً به همین سادگی است که الگوی خود را انتخاب کنید، آن را تغییر دهید (در صورت ،وم)، محتوای خود را اضافه کنید، گزینه ارسال را فشار دهید و ایمیل شما در دسترس است!

علاقه مند به بررسی یک یا دو قالب ایمیل رایگان (یا 20 یا 30) هستید؟ شروع کنید آزمایشی رایگان شما. برای سوالات، با ما در تماس باشید صفحه پشتیب، برای تماس با ما از طریق ایمیل، چت یا حتی تلفن. پشتیب، زنده از دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شرقی در دسترس است.


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/644007932/0/feedblitz/