دسته‌ها
اخبار

بررسی و نمونه‌های پالت سایه چشم کرم‌های آرایشی جفری استار


Jeffree Star Cosmetics پالت کامل عاشقان چشم دودی را منتشر کرده است پالت Jeffree Star Cremated! این زیبایی با 24 سایه چشم، هر کدام با وزن 1.50 گرم ارائه می شود که از 15 مات متغیر است، و 9 رنگ متالیک از دو رنگ کروم و پوشش بدنام “بسیار مرطوب” جفری را در بر می گیرد. داستان رنگ پالت شامل سایه‌هایی در خانواده رنگ‌های سرد، از جمله سفید، خا،تری، و مشکی، با چند رنگ قهوه‌ای است.

این پالت 58 دلار آمریکا (قبل از مالیات) است که حدود 2.42 دلار در هر سایه است. این قیمت با برندهای دیگر مانند Too Faced بسیار قابل مقایسه است. از نظر مقایسه داروخانه ای، سایه چشم میل، 15 پ، حدود 20 دلار آمریکا است که به ازای هر سایه 1.33 دلار است. با این حال، هر ماهیتابه تنها 0.57 گرم است در مقابل 1.5 گرمی که در پالت Cremated دریافت می کنیم. همچنین ذکر این نکته ضروری است که اندازه های واقعی تابه در این پالت بزرگ است که باعث می شود به راحتی برس خود را در تابه بچرخ،د و راحت از آن استفاده کنید.

گنجاندن رنگ قهوه ای توسط جفری در طیف سایه ایده بسیار خوبی بود، زیرا داشتن یک سایه انتقالی در این پالت خوب بود، و این گزینه را داشت که ظاهر برهنه را در مقابل چشم دودی انتخاب کنید. قرار گرفتن سایه ها نیز عاملی موثر در لذت بردن از این پالت است. من دوست دارم که پالت از نور شروع شود و به تدریج راه خود را به سایه های تیره تر برای ایجاد یک گرادیان ادامه دهد. این نه تنها برای چشم جذاب است، بلکه به کاربر اجازه می دهد تا از هر ردیف به ردیف بعدی برود، تا مرحله به مرحله ایجاد یک چشم دودی کند.

استفاده از چندین رنگ مختلف خا،تری و سفید، به احتمال زیاد به بسیاری از پوست های مختلف اجازه می دهد تا از این پالت لذت ببرند. همانطور که از داستان رنگ می توان فهمید، با این حال بسیاری از سایه ها در چشم مشابه به نظر می رسند. به ،وان مثال، زم، که من “لباس دفن” و “Casket Ready” یا “Bamilmed” و “Life Insurance” را استفاده کردم، تفاوت بین 2 سفید یا 2 خا،تری قابل توجه نبود. خیلی خوب بود اگر رنگ‌های نزدیک‌تر با سایه‌های مختلف یا رنگ‌های ف،ی‌تر جایگزین می‌شدند. من از چیدن چندین ظاهر با این پالت لذت بردم، و اگر به رنگ های سرد و دودی علاقه دارید، این پالت به ،وان یک افزودنی فوق العاده به مجموعه شما خواهد بود.

نمونه ها

همانطور که ممکن است در نمونه ها متوجه شوید، کیفیت Cremated واقعاً برای خود صحبت می کند. مات ها به راحتی با هم ،یب می شوند، در حالی که دارای رنگدانه فوق العاده و ماندگاری طول، هستند. متالیک ها درخشش زیبایی دارند و بدون ریزش به آرامی ادامه می دهند. در واقع، سایه هایی مانند “آ،ین نگاه” فویل زیبایی برای خود دارند. متوجه شدم که سایه‌های شفاف‌تری مانند «خا،تر الماس» و «پال‌بیارر» به‌خوبی به‌،وان رویه‌های سایه‌ها عمل می‌کنند، و تلفیقی از زرق و برق را به ظاهر نهایی چشم اضافه می‌کنند. این فرمول به طور خاص مورد علاقه من نیست زیرا از سایه های ف،ی و رنگدانه بیشتر جفری لذت می برم.

ردیف اول – از چپ به راست؛ نعش کش، فرشته مرگ، حفار قبر، گواهی مرگ، ریپ، غرفه دار

ردیف دوم – از چپ به راست؛ ارث، چهارشنبه، آرایشگر سردخانه، آ،ین نگاه، سوگند رسمی، سردخانه

ردیف سوم – از چپ به راست؛ مقبره، مومیایی شده، مداحی، بیمه عمر، آ،ین احترامات، خداحافظ

ردیف چهارم – از چپ به راست؛ آگهی ترحیم، لباس خا،پاری، پس از زندگی، تابوت آماده، ضربه مرگ، خا،تر الماس

افکار نهایی

به طور کلی، من این پالت را به ،، که به رنگ های سرد و دودی علاقه دارند توصیه می کنم. این اولین پالت جفری استار من است و باید بگویم که تحت تأثیر قرار گرفتم. اگرچه من از ف،ات لذت می‌برم و معمولاً به سمت آن‌ها در مقابل مات‌ها می‌کشم، اما دیدم که ظاهر مات زیبایی ایجاد می‌کنم، زیرا کار ، با آنها بسیار آسان است. من هیچ مشکلی با لکه دار شدن، یا مشکل در ،یب سایه چشم نداشتم. آنها رنگدانه دارند و ریزش کمی دارند یا اصلاً نمی ریزند، که برای ،، از ما که دوست داریم ، پودر خود را قبل از سایه چشم خود بزنیم، خوب عمل می کند. یکی از موارد مورد علاقه من در مورد این پالت اندازه تابه ها است. من تمایل دارم از حفاری در سایه ها لذت ببرم بدون اینکه نگران این باشم که در حال ایجاد آشفتگی بزرگ و تأثیرگذاری بر سایه های همسایه هستم. در آینده محصولات بیشتری از Jeffree Star Cosmetics ،یداری خواهم کرد زیرا استفاده از این پالت لذت بخش بود.

طرفداران

  • قیمت هر سایه معقول است

  • بافت های مختلف لذت بخش هستند (مات، متالیک، دو کروم و بسیار مرطوب)

  • من، پوست های مختلف

  • بسته بندی شیک

  • اندازه های تابه خوب

  • همراه با یک آینه با سایز بسیار زیبا

  • آسان برای مخلوط ،

  • بسیار رنگدانه شده

  • وگان و بدون ظلم

منفی

  • برخی از سایه های ف،ی شفاف هستند

  • چندین سایه روی چشم شبیه به هم هستند

  • با توجه به داستان رنگ، ظاهرهای متفاوت زیادی نمی توان ایجاد کرد


منبع: https://www.poutsopretty.com/jeffree-star-cosmetics-cremated-eyeshadow-palette-review-and-swatches/