دسته‌ها
اخبار

استخدام آرایشگر و آرایشگر


آرایشگر در حال آرایش ،

منتظر رزرو مو و آرایش نباشید

اگر قصد ازدواج دارید، امیدواریم یک آرایشگر و آرایشگر برای عروسی خود استخدام کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که بهترین آرایشگر و آرایشگر را استخدام می کنید. از این گذشته، این روز بزرگی است و شما می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

من تقریبا 25 سال است که در صنعت عروسی فعالیت می کنم و دانش و درک زیادی در مورد روند و نحوه تهیه آن دارم. به ،وان صاحب بلا آنجل، و با هزاران عروسی زیر کمربندم، و جوایز بی‌شماری، از نزدیک متوجه کارهایی هستم که باید انجام شود. اجازه ندهید این آ،ین مورد در لیست شما باشد. اگر بیش از حد منتظر بم،د، شرکت مورد نظر می تواند رزرو شود.

یک تیم یا شرکت را استخدام کنید و از آنها بخواهید به شما مراجعه کنند

ابتدا یک تیم یا شرکت عروس استخدام کنید نه فقط هنرمندی را که در اینستاگرام پیدا کرده اید. مطمئنم هنرمندان اینستاگرام کارهای زیبایی انجام می دهند اما اگر در روز عروسی شما مریض شوند و نتوانند آن را انجام دهند چه؟ استخدام یک شرکت به جای یک فرد به احتمال زیاد پشتیبان را فراهم می کند.

توصیه دیگر این است که به جای اینکه شما جشن عروسی خود را به سالن بروید، تیم به سراغ شما بیاید. شما نمی خواهید در روز عروسی خود در فضای سالن قرار بگیرید و برای جلب توجه هنرمند خود رقابت کنید. رانندگی به سالن و برگشت زمان می برد. نشستن در انتظار ،ت شما چیزی نیست که در روز عروسی خود انجام دهید. این به روز شما استرس اضافه می کند. زم، که می‌تو،د به خوبی با بهترین دوستان و خانواده‌تان در خانه یا اتاق هتلتان سپری کنید. اگر افراد حرفه ای در محیطی بدون استرس به شما کمک کنند، در کنار افراد خود احساس آرامش خواهید کرد. دانستن اینکه به هر دلیلی مجبور نیستید آنجا را ، کنید. و در حالی که شما میموزا می خورید، شیرینی، میوه و هر چیز دیگری می خورید به نظر من خیلی خوب است. مهمتر از همه، و من نمی توانم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنم. همیشه از متخصصان بخواهید که به شما مراجعه کنند.

تیم یا آرایشگران و هنرمندان آرایش هوا براشینگ

مشقت را بنویس

Bella Angel متشکل از تیمی از آرایشگران متخصص و هنرمندان آرایش برای عروسی ها و من،ت های خاص بود. مراسم عروسی و رویدادهای خاص تنها کاری است که ما انجام می دهیم. ما به محل شما می آییم تا مجبور نباشید خانه یا هتل خود را ، کنید. بلا آنجل با ده ها نفر از افراد مشهور برای رویدادها کار کرده است و جوایز بی شماری را برای زیبایی عروس و کارهای ویژه مراسم دریافت کرده است. ما از نزدیک می د،م که استخدام شرکت من، بسیار مهم است. ابتدا تکالیف خود را انجام دهید و در مورد شرکت تحقیق کنید، سپس تصمیم خود را بگیرید.

استخدام بهترین آرایشگر و آرایشگر
استخدام یک شرکت برای آرایش و آرایش عروسی شما

استخدام فردی که آرایش مو و آرایش را به ،وان یک کنسرت جانبی انجام می دهد خطرناک است. ممکن است متوجه شوید که اگر سوالی دارید و با آنها تماس بگیرید یا ایمیل بزنید، به موقع پاسخ نمی‌دهند. این فقط یک کنسرت برای آنها است و نه یک حرفه.

وقتی یک شرکت را استخدام می کنید، یک حرفه ای پیدا می کنید. این رزق و روزی آنهاست و هر کاری که انجام می دهند، برایشان همه چیز دارد. حرفه ای ها از بهترین محصولات آرایش حرفه ای بر روی شما استفاده خواهند کرد. حرفه ای ها ترفندهایی را می شناسند و می دانند که چه محصولاتی روی پوست و موی شما بهتر عمل می کنند. محصولات آنها قدرت ماندگاری زیادی خواهند داشت و برای ساعت ها دوام خواهند داشت. متخصصان به موقع پاسخ خواهند داد و به سوالات و نگر، های شما پاسخ خواهند داد. در نهایت، یک متخصص مطمئن خواهد شد که از نتایج راضی هستید.

احساس امنیت

استخدام یک شرکت به شما این امکان را می دهد که اعتماد به نفس و امنیت داشته باشید. دانستن اینکه شما در بهترین دست ها برای روز عروسی خود هستید. اگر (خدا نکند) اتفاقی بیفتد و هنرمند شما نتواند آن را در روز عروسی شما بسازد، شرکت پشتیبان خواهد گرفت. متأسفانه بسیاری از عروس‌ها چند هفته قبل از عروسی‌شان با گریه با ما تماس می‌گیرند، زیرا آرایشگر یا آرایشگرشان به هر دلیلی از آنها انصراف داده است. گاهی اوقات ما می تو،م آنها را بپذیریم اما گاهی اوقات رزرو شده ایم و نمی تو،م. درس این است که برای اولین بار شرکت من، را استخدام کنید. در نهایت، تکالیف خود را انجام دهید و در مورد شرکت تحقیق کنید. نظرات آنها را بررسی کنید، مطمئن شوید که آنها نظرات واقعی هستند و همیشه یک شرکت استخدام کنید.


منبع: https://bella-angel.com/hiring-a-hairstylist-and-makeup-artist/