دسته‌ها
اخبار

آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

هر چه جنس تیپ قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد بهتر است. همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد. حال اگر کسی برای استفاده از این محصولات اصرار دارد، حداکثر هر سه ماه یک بار باید به ناخن طبیعی خود اجازه تنفس بدهد تا از آسیب‌های جدی به آن‌ها جلوگیری کند. متوسط ​​سرعت رشد ناخن ها 0.1 میلی‌متر در روز (یا 1 سانتی‌متر در 100 روز) است. میزان دقیق رشد ناخن به عوامل متعددی از جمله سن، جنس فرد و فصل بستگی دارد.

از این رو آموزش کاشت ناخن به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است. ما در این مقاله به شما چندین شیوه کاشت ناخن را آموزش خواهیم داد. دنیای دیزاین ناخن بسیار متنوع است و با انتخاب مناسب و به جای این طرح‌ها می‌تواند زیبایی ناخن‌هایتان را چند برابر کند. طرح‌ ناخن مشکی نقره‌ای، طرح گل، دیزاین ساده ناخن، مدل‌های فانتزی و انتزاعی و … محبوب‌ترین طرح‌ها برای این مدل کاشت ناخن هستند. این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود.

  • ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.
  • با قرارگیری ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن دچار تغییر شکل می شود.
  • در این روش تنها به تیپ گذاری بسنده کرده و بر روی سطح ناخن از لاک ناخن و یا استیکر استفاده می شود، به همین دلیل بسیار کم دوام بوده و تنها در مواردی ضروری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نمود اما امروزه این شیوه، به دلیل معایب مذکور مورد استفاده قرار نمی گیرد.
  • بنابراین لمینیت ناخن یعنی کاور کردن ناخن که می تواند هم با پودر و لیکوئید و هم به روش لاک جلیش ( ژلیش ) انجام شود.

در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها دست را حدود 180 ثانیه درون دستگاه UV قرار می دهیم، سپس از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها ( فرنچ ناخن ) استفاده کرده و به سمت ریشه حرکت می نمائیم. کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که باید قبل از انجام با تمام روش ها آشنا شوید و از مزایا و معایب آن ها کاملا مطلع باشید سپس بهترین روش را انتخاب کنید. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند. شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است. شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت.

خیر، برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به هیچ گونه مدرک تحصیلی ندارید. خانم ها علاقه مند به ناخن های بلند هستند در حالی خیلی از آنها این شانس را برای داشتن ناخن های سالم و قوی ندارند. تشخیص قارچی شدن ناخن سخت است به علت کاور کامل ناخن پس در مراحل انجام آن نهایت دقت را به خرج دهید.

با این حال ، همه شرایط ناخن طبیعی نیست. در صورت مشاهده موارد زیر با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید.

در این حالت، ناخنها با گذشت زمان قویتر می‌شوند و در موارد شدید حتی فرو می‌ریزند. بنابراین، در صورت مشاهده هر کدام از علایم عفونت ناخن به پزشک مراجعه کنید. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان صورت می‌گیرد.

رفع خشکی مو با 8 ماسک مو خانگی برای موهای خشک و وز

قرمز و مشکی جزء رنگ‌های درخشان و خیره‌کننده هستند که ترکیب آن‌ها در کنار هم استایل خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. برای استفاده از این دو رنگ در کنار هم انتخاب‌های بی‌نهایتی دارید. اما یکی از جدیدترین و شیک‌ترین آن‌ها استفاده از لاک شاین دار به رنگ قرمز روی پس زمینه لاک مشکی است. مانند تصویر، ابتدا لاک مشکی براق را روی ناخن‌ها بزنید و بعد از خشک شدن لاک شاینی قرمز را روی آن بزنید. یکی از روش‌های آراستن ناخن که با قطعاتی مانند ناخن را روی آن قرار می‌دادند. این قطعات که با نام ناخن مصنوعی شناخته می‌شوند، باعث زیبایی، بلندی و یکدست دیده شدن ناخن‌ها خواهند شد.

کاشت ناخن پودری

ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. برخی مواقع پیش می آید که حتی بانوانی که کاشت ناخن را انجام داده اند، خودشان در خانه ناخن های کاشته شده خود را ریمو کنند. بنابراین به کمک مطلب زیر به راحتی و با روشی ساده می توانند کاشت ناخن خود را ریموو کنند. کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید.