دسته‌ها
اخبار

هیدروفیشیال چیست و کاربرد هیدروفشیال انواع دستگاه هیدروفیشیال سوپر فیشیال چند کاره

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند. حمایت از مشتریان عزیز نسبت به آموزش رایگان استفاده از این دستگاه خارق العاده اقدام نموده است . 1398© تمامی حقوق برای وبسایت تجهیزات پوست و زیبایی بلپو محفوظ است. پس از ۲۴ ساعت از درمان هیدروفیشیال میتوان از درمان های دیگر مانند بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهد.

  • این که شما به چند جلسه هیدروفیشیال نیاز دارید، به هدف شما از انجام آن و وضعیت پوستتان بستگی دارد.
  • از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد.
  • رابوطب، نماینده فروش تجهیزات پزشکی زیبایی و لاغری، با سال‌ها تجربه در تست و فروش این تجهیزات، به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی، اقدام به فروش آن‌ها با کیفیت اصلی نموده است.
  • با استفاده از دسته RF به ناحیه درمان نزدیک کنید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد RF شروع شود.
  • بطور کلی، هر دو جنس مونث و مذکر از هر گروه سنی می توانند این درمان را دریافت کنند.

به دلیل فشار خلاء، تنها فرآیند ترکیب و جذب شروع می شود که منجر به حذف ضایعات متابولیک می گردد و ظاهری روشن و جوان تر به پوست می دهد. قلم حباب ساز برای پاکسازی پوست از طریق مکش از وسط به طرفین استفاده می شود. این قلم باید سریعا حرکت داده شده و برای مدت طولانی در یک جا باقی نماند.

دستگاه های فرکانسی 4 سری پرتابل

منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. با تهیه دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی در حقیقت شما یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست خواهید داشت که از کیفیت و ویژگی های فوق العاده برخوردار است. از این هندپیس برای تبدیل محصولات مراقبت از پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم استفاده می شود.

بنابراین مهم است که قبل از اقدام به خرید دستگاه هیدروفیشیال ، حتما به مسئله قیمت توجه نمایید. به علت لایه برداری که در ابتدای پروسه صورت می گیرد، مواد مغذی مورد استفاده به راحتی توسط پوست جذب می گردند و پوست به خوبی تغذیه می شود. عمل هیدرودرمی توسط دستگاه های هیدروفیشیال طی چند مرحله صورت می گیرد. دستگاه هیدروفیشیال برای انجام این مراحل باید از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد.

محلول ضد عفونی کننده دستگاه ها و سطوح سارفوسپت

6 ماه پیش از انجام اغلب روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال، مصرف محصولاتی مانند رآکوتان را قطع کنید. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند.

درمان جوش سر سیاه صورت با چند روش خانگی

نور آبی تمامی باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین میبرد این امر باعث از بین بردن جوشهای فعال و همچنین از به وجود آمدن جوشهای جدید بدون نیاز به هیچ گونه دارویی جلوگیری میکند. نور قرمز که از گذشته هم ثابت شده که باعث افزایش جریان خون میشود که خود باعث تحریک فرایند کلاژن سازی و افزایش الاستین میشود. این درمان بسته به مشکلات پوستی شما تنها 30 تا 60 دقیقه وقت می گیرد.