دسته‌ها
اخبار

۱۰ نکته مهم برای مراقبت از ناخن های کاشت شده- سالن زیبایی دترلند-ماتیک فور یو | آرایشی

بیس کت و تاپ کت محلول‌هایی هستند که یک لایه زیر و یک لایه روی لاک ناخن استفاده می شوند.هدف از… برای اطلاع از آدرس دقیق شعب سالن زیبایی نانا به لینک زیر مراجعه کنید. در ضمن سلامت ناخن های شما خیلی مهم است و نیلسا هم ناجی ناخن های شما می باشد، پس عجله کنید تا دیر نشده این سلامتی را دوباره به دستان خود بازگردانید و ناخن های بسیار زیبا تری داشته باشید. مدل ناخن مستطیلی، بیشتر از همه مناسب دست های توپر و تپل است و اکثرا میان عروس ها پر طرفدار است . نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. ما کمک میکنیم تا شما زیبایی و طراوت رو به مشتریان خودتون هدیه بدید که باعث شگفتی و خوشحالی اونها بشه طوری که نظیر اون رو جای دیگه ای ندیده باشن.

  • مدل ناخن مستطیلی، بیشتر از همه مناسب دست های توپر و تپل است و اکثرا میان عروس ها پر طرفدار است .
  • و اما جدیدترین مدل کاشت ناخن که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرید.
  • لمینت یا کاور کردن ناخن که در واقع همان کاشت ناخن است، با این تفاوت که در کاور کردن ناخن از تیپ استفاده نمی شود و تمامی موارد روی ناخن طبیعی شما انجام میشود.
  • در حقیقت کاشت ناخن هلویی دقیقا برای مشتریانی با سلیقه مینیمال طراحی شده که می خواهند ناخن های مرتب و تمیزی داشته باشند و یا صدف ناخن خود را اصلاح کنند و در عین حال علاقه ای به کاشت های بلند ندارند و آنها را غیر طبیعی می دانند.

این کار، یک کار تخصصی است و باید در محیطی کاملا تمیز و بهداشتی و با ابزارها و مواد بهداشتی انجام شود. اگر خودتان در خانه بدون داشتن تخصص و تجربه این کار را انجام دهید، ممکن است به ناخن‌های طبیعی خودتان آسیب بزنید و مشکلات زیادی برای ناخن‌هایتان پیش خواهد آمد. ریمو کردن ناخن‌ها و ترمیم آنها اگر توسط متخصص انجام نشود، ممکن است مشکلاتی چون عفونت‌های قارچی را به دنبال داشته باشد. قرار دادن ناخن‌ها در آب به مدت طولانی برای ناخن‌های کاشته شده مناسب نیست. قرار گرفتن در معرض رطوبت زیاد باعث می‌شود که کاشت ناخن کم کم ضعیف شود و استحکام و زیبایی اولیه خود را از دست بدهد. برای مراقبت از ناخن‌ها و اگر مجبور شدید کارهای خاصی مثلا باغبانی و شست‌وشو را با دست انجام دهید، حتما از دستکش استفاده کنید.

این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود. برخی عزیزان به اشتباه این کار را نازک کردن ناخن مشتری می دانند و در دوره های آموزشی خود به هنرجو نیز آموزش غلط می دهند. نازک کردن صدف ناخن مشتری و آسیب رساندن به کراتین صدف ناخن باعث ایجاد مشکل در کاشت می شود.

برخورد استون و لاک پاکن ها با کاشت باعث از بین رفتن ظاهر کاشت و خراب شدن بافت آن می شود. زیرا هم طراحی و لاک ژل روی ناخن را پاک می کند و هم به تدریج سطح کاشت را می­خورد. مانیکور عملی است که در راستای زیبایی و سلامت دستان، ناخن ها و همچنین خشکی پوست و عوامل مرتبط با آن ها، انجام می شود. تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود.

تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. همانگونه که گفته شد این نوع کاشت سوهان کشی ندارد به همین دلیل فرم طبیعی نداشته و امکان هواگیری وجود دارد. از سوی دیگر این روش تنها برای افرادی مناسب است که فرم ناخن های یک شکل دارد و همه نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست؟

ما در اینجا به طور مختصر در مورد مزایا و معایب آن صحبت میکنیم تا بتوانیم با ایجاد اگاهی شما را به انتخاب درست تری سوق بدهیم. ژل های تری دی مخصوص طراحی برجسته و سه بعدی روی ناخن می باشد که در رنگبندی متنوعی تولید شده است و این امکان را برای… لیکوئید پلی ژل نوعی حلال ژل می باشد که می توان به جای کلینزر در کاشت با پلی ژل از آن استفاده نمود و به شما کمک می کند… اینکه آیا مکان مورد نظر یک آرایشگاه یا یک آموزشگاه می باشد، مهم است. کاشت ناخن با قالب یا دوال به نوعی از کاشت ناخن گفته می شود که با قالب های مخصوص انجام می شود.

ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می شود (ناخن قالبی). در مرحله آخر از کلینز استفاده می‌شود تا حالت چسبندگی ژل نیز از بین برود. تیپ ها دارای شماره بندی هستند که از روی شماره بندی می‌توانید برای هر دو دست راست و چپ آن را انتخاب کنید. ضمنا تیپ ها از نظر پایه دار بودن و بدون پایه بودن هم قابل تقسیم بندی هستند. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سالن زیبایی شادلین میباشد.

کاشت ناخن با مواد اکریلیک (پودری) در منزل

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند. همان طور که در طی این مقاله خیلی درباره سالن زیبایی خود صحبت کردیم و گفتیم باید به آن دقت داشته باشید، در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با سالن زیبایی نیلسا آشنا کنیم تا انواع کاشت ناخن را با بهترین کیفیت ممکنه دریافت کنید. هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود. جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید. اگر قصد دارید ناخن‌های خود را ریمو کنید یا اگر مشکلی پیدا کرده‌اند و نیاز به ترمیم دارند، اگر تخصصی در این کار ندارید هرگز در خانه و خودتان برای ریمو کردن آن اقدام نکنید.

9- یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن دخترانه قرینه نبودن طراحی کاشت ناخن های دو دست می باشد. نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید. در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است. در این مرحله از سوهان کشی دور مواد روی ناخن سوهان کشی شده و اگر ناهمواری داشته باشد از بین می رود. انتخاب سرسوهان مناسب و زاویه صحیح سر سوهان از نکات مهم آموزشی است که اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد زخم در پوست اطراف ناخن و یا وجود برجستگی مواد در اطراف ناخن می شود.

در لمینت ناخن رشته های پلاستیکی روی ناخن قرار گرفته و اندازه گیری می شوند، سپس با استفاده از اسپری فیکساتور سفت شده و شکل ناخن طبیعی را به خود می گیرند. کاشت ناخن نچرال چیست؟ نچرال به معنی طبیعی است و زمانی که گفته میشه “کاشت ناخن نچرال” انجام میشه یعنی اینکه کاشت ناخن به قدری خوب و حرفه ای انجام میشه که انگار ناخن برای خود شماست و اصلا کاشتی انجام نشده. فلای آن تنها روشی است که در حال حاضر احتیاجی به سوهان کشی ندارد و تنها از یک درایر یا اسپری برای خشک و محکم کردن کار استفاده می‌شود. ابتدا از یک بیس برای پایه کار و پمپاژ پودر پینک یا کیلیر استفاده و در نهایت برای محکم کردن کار از تاپ کات یا فینیشینگ استفاده می‌شود.