دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان-ماتیک فور یو | آرایشی

در این مرحله با استفاده از سرم تقویت‌کننده و احیاکننده پوست، پوستتان برای پذیرش مواد به خوبی آماده می‌شود. انجام BB Glow به هیچ عنوان به افرادی که مبتلا به دیابت، سرطان پوست، بیماری‌های پوستی و هر بیماری که مربوط به سیستم ایمنی بدن باشد؛ توصیه نمی‌شود. افرادی نیز که نسبت به ترکیبات سازنده این دارو حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند و این نکته نیز دلیلی بر اهمیت نظارت پزشک متخصص می‌باشد. این روش از طریق افزایش مقدار و دسترسی به سلول های مغذی عملکرد سلول ها را بهینه میکند. به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود . بی بی گلو از طریق میکرونیدلینگ زیبایی انجام شده و تنها در لایه اپیدرم کار میکند.

  • برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند.
  • به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد.
  • در این زمان لازم است از خنثی کننده‌ها یا مکمل‌های رنگ استفاده کنید.
  • یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند.

سوزن کارتریج 36 تهاجمی بوده و مناسب درمان زخم ها ، منافذ بزرگ و چین و چروک های عمیق هستند. از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک. این روش از همان حرکت نوسانی برای درمان پوست استفاده می کند ، اما کارتریج آن یک نوک سییکونی 81 را شامل می شود. این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند .

تفاوت ریزش موی ارثی و هورمونی در چیست؟

درمان نور LED تأثیر مثبتی در رشد سلول ، تولید کلاژن و الاستین ، گردش میکرو و وضعیت کلی پوست داشته و باعث بهبود افتادگی ، خطوط باریک ، چین و چروك ، منافذ بزرگ ، کک و مک و پیگمنتیشن ناشي از قرار گرفتن در معرض آفتاب مي شود. چندین چراغ با رنگ مختلف که هر کدام به منظور هدف خاصی وجود دارد . سوزن کارتریج 12 موثرتر هست و برای درمان کلیه مشکلات پوستی مانند خطوط ریز و چروک های عمیق ، شلی پوست ، خطوط زایمان ، سلولیت ، پیگمنتیشن ، رد سوختگی ، زخم های بعد از آکنه مناسب هستند. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند. میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست .

آموزش کانتورینگ صورت، بهترین ترفند برای یک آرایش شیک و باکلاس

اثر این نوع کرم‌ پودر را بلافاصله می‌توان بر روی پوست مشاهده کرد؛ اما ماندگاری آن بین 6 تا 8 ماه است و ممکن است تا 10 ماه نیز بر روی پوست شما باقی بماند. این نوع از کرم‌ پودر برای هر نوع از پوست قابل استفاده است و از آنجا که این نوع از سرم فاقد الکل بوده، از آن برای پوست‌های حساس و دارای آلرژی می‌توان استفاده کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای انجام این کار به افراد متخصص که دوره‌های مخصوص آن را آموزش دیده‌اند مراجعه کنید. علاوه بر این، از آنجایی که مزووایت روی ناحیه وسیعی از پوست انجام می‌شود، در صورت بروز عوارض و آلرژی، تمام پوست صورت را دچار مشکل می‌کند و درمان آن بسیار پر هزینه و سخت خواهد بود. در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود. تجربه فراوان شرکت گلدن فیس در زمینه تمامی محصولات کمک فراوانی به مشتریان محترم می نماید تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را تهیه نمایند.

به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد. یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث ایجاد عوارض شود این است امکان دارد در برخی از افراد ایجاد حساسیت کند. برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود. این دو برند معتبر بوده و انتخاب بین آنها به دستگاه مورد استفاده و نوع پوست شما دارد.

آموزش مزوتراپی مو

زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست می‌کنیم، مواردی ما را از داشتن پوستی بی‌نقص، آن هم به صورت دائمی، دور می‌کند. تا چند سال قبل داشتن پوست بین‌نقص به صورت دائمی، تنها آرزویی دست‌نیافتنی باقی مانده بود. اما وقتی در سال ۲۰۱۳ یک شرکت لهستانی نتیجه سه سال تحقیقات علمی خود را در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی کرد، رویای همه ما به واقعیت نزدیک شد.

برای از بین بردن تیرگی یا روشنی پوست است که دوامی بالا دارد و طول درمان خاصی ندارد. این روش درمانی در طول مدت یک ساعت می تواند کاری کند که شما در طول مدت یک سال پوستی شفاف و عاری از هرگونه لک داشته باشید. روش مزووایت یا کرم پودر دائم طی چند جلسه (اغلب 3 جلسه) انجام می‌شود، که هزینه‌ی آن بین جلسه‌ای چهارصد هزار تومان تا یک میلیون تومان متفاوت است. دلیل این تفاوت محسوس در قیمت‌ها، مواردی نظیر استفاده از مواد مرغوب‌تر و میزان تبهر فردی است این کار را برایتان انجام می‌دهد.

شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید. مراقبت‌های بعد از کرم پودر دائم، موارد دشوار و عجیبی نیستند؛ فقط باید به طور مداوم از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید؛ البته آبرسانی و مرطوب کردن پوست با استفاده از محصولات تخصصی و متناسب با نوع پوستتان را هم نباید پشت گوش بیاندازید. دلیل دیگری که مهم ترین مشکل این فرآیند درمانی در نظر گرفته می شود ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این رنگدانه های سفید است. مزووایت سرمی است که از آن برای درمان برخی عارضه‌های پوستی و بیشتر برای تغییر رنگ پوست استفاده می‌شود.