دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز-ماتیک فور یو | آرایشی

دستگاه میکروپیگمنتیشن که تزریق کرم پودر را انجام می‌دهد، باید دارای کارتریج و مواد یک بار مصرف برای هر فرد باشد تا احتمال انتقال بیماری‌های پوستی به حداقل برسد. علاوه بر این، اعمال فشار بر روی پوست برای تزریق کرم پودر باید بسیار کم باشد و تمام مراحل بدون خونریزی انجام شود. در صورتی که افراد غیر متخصص به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام دهند، می‌تواند باعث زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی را به دنبال داشته باشد. در حوزه زیبایی میکرونیدلینگ یکی از روش‌هایی است که برای جوانسازی و مراقبت از پوست استفاده شده و علاوه‌بر موثر بودن،‌ روش استانداری هم به شمار می‌رود.

  • وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می‌شود و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود.
  • از خصوصیات دیگر آن می‌توان به درخشندگی پوست اشاره نمود و موجب جوانسازی پوست می گردد.
  • تصور کنید دیگر لازم نباشد کرم پودر استفاده‌ کنید، و بدون آن پوستی صاف، شفاف و روشن داشته‌ باشید.
  • همانطور که می‌دانید استفاده از کرم پودر باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود، اما کرم پودر دائم یا مزووایت ، منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و به آن‌ها اجازه تنفس می‌دهد.

میکرونیدلینگ پزشکی به طور معمول بین 5.0 تا 2.5 میلی متری درم نفوذ میکند . این مراقبت تنها باید در مطب پزشک و یا زیر نظر متخصص انجام شود . این مراقبت از یک سوزن پزشکی با پین های متغییر برای نفوذ به اعماق مختلف استفاده میکند. این به متخصص اجازه میدهد تا برای پوست نازک دور چشم از درجه 0.25 استفاده کند. این زخم های ماکرو روند طبیعی درمان پوست را تحریک کرده و باعث افزایش تولی الاستین و کلاژن میشود که خود باعث بازسازی پوست و نفوذ سرم میشود .

آیا کرم پودر دائم برای پوست ضرر دارد؟

وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می گردد و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند. شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید.

همان گونه که پیشتر گفته شد وظیفه اصلی این مخاط در بدن حلزون ایجاد یک سد محافظ در برابر عوامل بیماری زای بیرونی از جمله باکتری ها و ویروس ها است. درمان ژل کاربکسیل یک فن آوری جدید برای اصلاح و ضد پیری پوست است . این روش درمانی باعث ایجاد حباب های فعالی می شود که حاوی یک فرمول مخصوص برای تحریک پوست برای ترمیم زیبایی ، انرژی و سلامت است . این مراقبت چنین نتایج شگفت انگیزی را در یک جلسه 60 دقیقه غیر تهاجمی بدون درد برای تمام پوست ها به عمل می آورد .

هزینه انجام کرم پودر دائم یا مزووایت

همه ی این مشکلات رو میشه تا حد قابل توجهی با انوع روش های جوانسازی صورت برطرف کرد. برای مثال، مزو میکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال سوزنی، فیس آپ، کرم پودر دائم و غیره. تحریک اپیدرم و افزایش تولید رنگدانه در پوست و ایجاد لک، حساسیت و آلرژی، زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی از عواض کرم پودر دائم صورت هستند. استفاده از روشکرم پودر دائممزیت های مختلفی دارد که از جمله ی آن‌ها می توان به عدم خونریزی و درد پس از آن اشاره کرد.

این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد. استفاده از کرم پودر روی پوست سبب می‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید. ممکن است روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم پودر، تجدید کردن آن و شستشوی صورت کنید؛ اما با داشتن کرم پودر دائم (مزووایت)، پوست صورت شما همیشه جلوه‌ای صاف و زیبا خواهد داشت.

این تکنیک برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب ، ۳ تا ۶ جلسه نیاز داره . هرجلسه حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان میبره و بهتره که حدود ۲۰ روز بین جلسات فاصله باشه . این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است . پس از آنکه مراحل مقدماتی کار به اتمام رسید مزو وایت شروع می شود. مطابق با پوست صورت سرم BB Glow را انتخاب می کنند و آن را به داخل پوست صورت تزریق میکنند. پس از اتمام کار برای ترمیم پوست صورت کرم ترمیمی را به آن می زنند.