دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز-ماتیک فور یو | آرایشی

با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید. در حالی که این درمانها به نتایج موقتی می رسند ، به دلیل کاهش هزینه و دوره بهبودی کمتری ، ترجیح داده می شوند. روند فعلی به سمت روش‌های کم تهاجمی مانند تزریقات (بوتاکس ، پرکننده) و درمانهای پوستی با لیزر است.

به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین. یه موردش فیس آپ پوست بدون تزریق هر گونه مواد هست که اونقدر مفید بوده که جای شکی برای مراجعین باقی نگذاشته. در این مرحله از مزووایت، با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و با روش میکرونیدلینگ، سرم BB Glow متناسب با رنگ پوست هر فرد به پوست تزریق می‌شود. اگر در هنگام انجام این روش فشار زیادی بر پوست وارد شود؛ ممکن است در پوست شاهد خونریزی، زخم و تغییر رنگ پوست شوید.

  • ۱- میکرونیدلینگ با ایجاد حفره هایی که امکان ورود مواد موضعی استفاده شده را فراهم می کند سد فیزیکی را از بین می برد.
  • لاغری و محکم کردن – فسفولیپیدها یکی از اجزای اصلی لایه های پوست بوده که با افزایش تراکم لایه ، استفاده از درمان های کربوکسی اثر لاغری و محکم کننده خواهد داشت .
  • اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است.
  • همچنین وجود بیبی گلاو ممکن است برای افرادی که بیماری‌هایی مانند دیابت دارند و یا بیماری‌های پوستی زمینه‌ای دارند بسیار حادثه‌ساز باشد در نتیجه برای این افراد به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.
  • درواقع تأثیر این سرم زیبایی به‌قدری بوده است که در سال 2014 آن را به یک انقلاب واقعی در بازار محصولات زیبایی جهان تبدیل کرده است و این فرصت را برای همگان ایجاد نموده که بتوانند زیباتر شده و پوست زیبای قبلی خود را دوباره هدیه بگیرند.

چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت. شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد. در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد.

از بین بردن زردی مو بعد از دکلره و رنگ

یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد . اولین بار که درباره ی مزایای کرم پودر دایمی شنیدم بال در آوردم اما با تحقیقات بیشتر متوجه شدم هیچ گلی بدون خار نیست و باید در انتخاب مارک، دکتر و مرکز خیلی دقت کنیم. در ادامه ی همین مطلب، درباره ی ترکیبات مزووایت اصل نیز نوشتیم (که از روی چه ترکیباتی متوجه بشیم اصل اند یا تقلبی). می خوام از نگاه یک محقق کنجکاو و با توجه به منابع مطمئن علمی و میدانی درباره کرم پودر دائم باهاتون حرف بزنم. روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد. نه تنها هایپرپیگمنتیشن را درمان می کند ، بلکه باعث تقویت رنگ پوست نیز می شود.

روش کار با کرم پودر دائم چگونه است؟

چهره‌ زیبا و جذاب برای هر کسی می تواند باعث بالا بردن میزان اعتماد به نفس باشد و برای آن‌ها پیام آور شادی و نشاط و نیز جوانی باشد. این امر به حدی تأثیر گذار است که در دنیای علم و پزشکی روش های گوناگونی برای جوانسازی ان ابداع شده است.خانم ها در این میان بیشتر از مردان به این مسائل اهمیت می دهند. به همین دلیل برای دستیابی به پوستی شفاف و چهره ای جذاب امکان دارد دست به هر کاری بزنند. زندگی پرمشغله امروزه فرصت رسیدگی به پوست و مراقبت روزانه را از ما گرفته و زمان گذاشتن برای سلامت و زیبایی پوست تقریباْ غیر‌ممکن شده است.

اما اینکه چگونه این روش روی صورت اعمال می شود، خود جای بحث خواهد داشت. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. کرم پودر دائم به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست، از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست طراحی شده است.

شربت اشتها آور کودکان + عوارض مصرف

مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد. برای اعمال کرم پودر دائم، اول از همه پوست را تا لایه عمیقی تمیز می کنند. در واقع با توجه به نوع پوست، از پاک کننده هایی برای زدودن چربی از روی پوست شما استفاده می نمایند.