دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟ الانزا-ماتیک فور یو | آرایشی

بله.این شیوه نوین جوانسازی پوستعلاوه بر درخشانتر کردن پوست صورت باعث درمان و از بین بردن جای جوش و لک صورت نیز می شود. هر تکنیکی زیبایی که بر روی صورت انجام می شود دارای عوارضی است اما در مورد عوارض مزووایت صورت تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر نارضایتی و عوارض مزو وایت صورت اعلام نشده است. یکی دیگر از مزایایی که بر روی پوست دارد از بین بردن رفع تیرگی های پوست در مناطق مختلف بدن از جمله زیر بغل، زیر چشم، تیرگی زلنو و یا آرنج می باشد. در مرحله بعدی از سرم تقویت کننده و همچنین احیا کننده پوست استفاده می شود. همچنین تیرگی زانو و یا آرنج را نیز از بین می برد و باعث می شود کک و مک روی صورت بر طرف گردد.به طور کلی می توان این طور عنوان کرد که ورزشکاران و کسانی که به علت سوختگی از نوع صورت خود رنج می برند از این روش بهره می گیرند. بین ۱۰ تا ۱۲ روز بعد از تزریق، ممکن است روی پوستتان نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید.

البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال ۲۰۱۳ بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد. هزینه کرم پودر دائم به عوامل مختلفی مانند انتخاب نوع کوکتل، مهارت تکنسین و کلینیک انتخابی شما بستگی دارد. تعداد جلساتی که برای هر فرد نیاز است عامل مهمی در تخمین هزینه خواهد بود. بطور کلی می‌توان گفت هزینه تقریبی کرم پودر دائمی در شیراز در سال 1401 برای هر جلسه بین 1 الی 2 میلیون تومان است.

  • سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد.
  • این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند.
  • میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود.
  • تعداد جلسات مراجعه برای انجام آن توسط کارشناس تعیین می‌شود ولی معمولا در 3 جلسه در ماه به فاصله‌ی 10 روز انجام می‌شود.
  • حالا که می‌دانید کرم پودر دائم پوست چیست و چه مزایایی دارد، باید بگوییم این روش معایبی هم دارد که ممکن است پوستتان را دچار مشکلات جدی کند.

بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند. به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه.

در نور درمانی با استفاده از لامپ های ال ای دی نور بهینه شده با طول موج خاص برای تحریک کلاژن و تولید الاستین ، کاهش التهاب و تسریع روند بهبود تابیده میشود. این یک روش غیر تهاجمی عالی برای تشویق روند طبیعی بهبود پوست است . این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد . مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند. کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند. با استفاده از میکرونیدلینگ یکی از پیشرفته ترین روشهای جوانسازی پوست می باشد که شما را به مدت طولانی از استفاده کردن از کرم پودر بی نیاز می کند.

کوچک کردن بینی گوشتی بدون عمل جراحی چگونه است| معرفی بهترین روش

برای جلوگیری از عوارض کرم پودر دائم صورت بهتر است از هیچ برند متفرقه‌ای استفاده نکنید. پیشنهاد ما به شما این است که با کمک ورزش، تغذیه سالم و نوشیدن آب کافی در طول روز و استفاده از محصولات معتبر آرایشی و بهداشتی، به طور طبیعی از پوست خود مراقبت کنید. تکنیک مزووایت برای کل بدن بکار میرود اما رایج ترین کاربرد آن مربوط به صورت می باشد.هزینه مزووایت صورت بسته به موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستمزد تکنسین مربوطه، برند و محصول کرم پودر دائم متغیر می باشد نمی توان عدد واقعی را عنوان کرد. اما برای آگاهی از هزینه مزووایت در دور چشم یا پوست صوئرت کافیست با کلینیک زیبایی دکتر یوسفی ۲۲۲۴۷۱۰۸-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. البته این روش علیرغم اسم آن دائمی نمی باشد و طول ماندگاری آن به طور معمول شش الی هشت ماه بوده و اگر فرد دوباره احساس نیاز کند باید آن را تکرار نماید. در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند.

معایب، مضرات و عوارض کرم پودر دائم

از جمله این روش‌ها مزوتوراپی، هایفوتراپی، میکرونیدلینگ و مزووایت است. در این مقاله به طور کامل در رابطه با کرم پودر دائمی را توضیح دادیم.امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. این نور خطوط ،چین و چروک ها را کم کرده و به تولید کلاژن ، کاهش قرمزی و التهاب کمک میکند و آسیب آفتاب را درمان میکند. نور قرمز سرعت گردش خون را افزایش داده ، خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می کند و زخم ها را بهبود می بخشد. اما قسمت کرم پودر پنکیک که به حالت پودر موجود می باشدو توسط پد بهداشتی پنکیک آن را بر روی صورت ماساژ می دهیم و در هر دو حالت موجب تغییر رنگ پوست می‌گردد. از سوی دیگر لازم است بداید که این کرم پودرها برای پوست های مختلف تولید نمی شود، لذا ممکن است به دلیل ناسازگاری، پوست بسیاری از افراد به آن حساسیت نشان دهد.

هزینه‌ی انجام این روش بستگی به شهری که در آن ساکن هستید و نوع ماده‌ی مصرفی متفاوت است ولی میانگین آن بین چهارصدهزار تا یک میلیون تومان بابت هر جلسه است. در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود. بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود. در مرحله بعدی، با توجه به نوع پوست صورت، از سرم های تقویت کننده و احیا کننده استفاده می کنند تا پوست شما بهبود یابد. بعد برای بازگرداندن pH صورت، از تونر استفاده می کنند تا حنثی سازی را روی پوست صورت داده و قرمزی را کاهش دهند.