دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم چیست و مزایا و عوارض آن کدامند؟-ماتیک فور یو | آرایشی

بعد از اینکه زیباسازی پوست با مزووایت را نزد یک پزشک حاذق انجام دادید باید مراقبت‌هایی را داشته باشید. تا سه روز بعد از انجام مزووایت نباید صورتتان را با آب بشویید و یا از دستمال مرطوب استفاده کنید. حتما شب‌ها قبل از خواب از سرم آبرسان استفاده نمایید و کرم‌های ترمیم کننده را روزانه به آرامی روی پوستتان ماساژ دهید. انجام این کارها به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را از این روش بگیرید. نور درمانی یک روش غیر تهاجمی جدید است که توسط ناسا برای بهبود بهبود زخم ها در فضا به تکامل رسید.

  • همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید.
  • علاوه بر این، از آنجایی که مزووایت روی ناحیه وسیعی از پوست انجام می‌شود، در صورت بروز عوارض و آلرژی، تمام پوست صورت را دچار مشکل می‌کند و درمان آن بسیار پر هزینه و سخت خواهد بود.
  • علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت.
  • تعداد جلساتی که برای هر فرد نیاز است عامل مهمی در تخمین هزینه خواهد بود.

اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد. روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود. از آنجایی که این تزریق فقط در لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود، خونریزی رخ نمی‌دهد. بین ۱۰ تا ۱۲ روز پس از انجام تزریق، ممکن است که بر روی پوست نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید. در بسیاری از موارد افراد غیرحرفه‌ای، رنگ دیگری را به لایه‌های پوستی تزریق می‌کنند که این امر می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست برساند. زمانی که به هر دلیل پوست شما دچار تغییر رنگ شد، لازم است تا از خنثی کننده‌های رنگ یا مکمل‌ها استفاده کنید.

ممکن است هر یک از ترکیبات این نوع کرم پودر آلرژی‌زا بوده و برای فرد متقاضی حساسیت ایجاد کند. میکروپیگمنتیشن و تاتو هم ممکن است عوارضی داشته باشد، اما درمان و کنترل آن‌ها آسان است. اما وقتی پوست به کرم پودر همیشگی یا مزو وایت حساسیت نشان دهد، این التهاب و ورم کل صورت را درگیر می‌کند و با صرف هزینه‌های گزاف و زمان زیاد پوست به حالت طبیعی برمی‌گردد. این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند.

کرم پودر دائم، تکنولوژی مدرن و جدید

بااین‌حال BB کرم یک اثر تجمعی را در هر درمان، زیر پوست ایجاد می‌کند بنابراین شاید لازم باشد برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، جلسات 2 تا 5 بار در فواصل 10 تا 14 روز تکرار شوند. ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است. افراد زیادی که بسیار به شادابی و سلامت پوست خود اهمیت می دادند و همچنین علاقه زیادی به داشتن آرایش دائم بر روی پوست نظر داشتند از این روش استقبال نمودند.

مزایای استفاده از کـرم پـودر دائم

کارتریج های یکبار مصرف سوزنی متصل به درمپن که با سرعت بالا پایین و بالا رفته تا زخم های میکرو و ریزی را روی پوست ایجاد کند . از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود . دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند.

با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند.

تزریق کرم پودر دائم به پوست که BB Glow یا مزووایت نیز نامیده می‌شود؛ روشی برای زیبا، روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. این روش برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور لهستان ابداع شد و سپس مورد استقبال مردم در کشورهای استرالیا، رومانی و … قرار گرفت. اما بهترین گزینه برای این کار انجام مزو وایت توسط پزشک مجرب است. در سالن های آرایشی گاها بهداشت وسایل مورد استفاده رعایت نمی شود و می تواند عفونت های زیادی را به دنبال داشته باشد.