دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم چیست؟ کیوت اسکین-ماتیک فور یو | آرایشی

استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد . افزایش کراتینه شدن سلول های این لایه باعث شده تا این اسم را به او بدهند . این لایه مرده جلوی نفوذ میکروب ها و بی ابی بافت های داخل را میگیرد. همینطور به صورت مکانیکی در برابر سایش از سایر لایه ها محافظت میکند. سلول های این لایه مدام کنده شده و با سلول هایی که در لایه گرانولوسوم وجود دارند جایگزین میشوند .

به مانند ترکیبات مزوتراپی، انواع مارک و ترکیبات کرم پودر دائمی در بازار موجوده. توصیه ما اینه که حتما با پزشک متخصص و متعهد مشورت کنین تا بهترین مارک اصل و مرغوب مناسب شرایط پوستی شما رو در نظر بگیرن. از فواید کرم پودر دائم می‌توان به مواردی مانند رفع کک و مک، از بین بردن تیرگی زیر چشم، کمک به جوانسازی پوست و درخشان شدن آن اشاره کرد. همچنین این روش برای تصحیح رنگ پوست بیماران مبتلا به سرطان و افرادی که ضایعات پوستی مانند زخم و جای سوختگی دارند نیز مناسب است.

اگر غلظت این عناصر در کرم پودر زیاد شود، کرم پودر تبدیل به ماده‌ای سمی برای پوست می‌شود و در دراز مدت باعث مشکلات زیادی خواهد شد. علاوه بر این، محصولاتی که برای کرم پودر دائم تولید می‌شود برای هر نوع پوستب مناسب نیستند. از این جهت گاهی برای برخی پوست‌ها باعث بروز حساسیت و آلرژی می‌شود. در صورتیکه قصد دارید در کلینیک زیبایی لی لی از طریق کرم پودر دائم، به پوست خود زیبایی ببخشید، می توانید این کار را بهترین هزینه و نهایت دقت و کیفیت انجام دهید. در صورتیکه قصد دارید از هزینه کرم پودر دائم آگاه شوید با ما تماس بگیرید. برای اینکه هزینه کمتری را برای تزریق کرم پودر دائم پرداخت کنید از برندهای متفرقه در کرم استفاده نکنید، زیرا عوارض جبران ناپذیری را برایتان به وجود می‌آورد.

این نوع کرم پودر پوست صورت را روشن کرده و مشکلات پوستی را هم برطرف می‌کند. اما جالب است بدانید که عوارضی هم دارد و نباید بدون اطلاع از آن‌ها اقدام به انجام آن کنید. اگر می‌خواهید روی پوستتان کرم پودر دائمی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از وبلاگ دارو.کام را مطالعه کنید. این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند.

  • همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است.
  • بله آموزش کرم پودر دائم به همراه مدرک هست و در انتهای دوره به شما مدرک معتبر ارائه میشه.
  • پیشنهاد ما به شما این است که با کمک ورزش، تغذیه سالم و نوشیدن آب کافی در طول روز و استفاده از محصولات معتبر آرایشی و بهداشتی، به طور طبیعی از پوست خود مراقبت کنید.

متاسفانه پاکسازی عمیق پوست با پاک‌کننده‌ها و لایه‌بردارها جای خود را به روش‌های غیر‌استاندارد داده است. همانطور که گفتیم مزو وایت را به روش میکرونیدلینگ و در اکثر سالن‌های زیبایی تزریق می‌کنند. اجرای روش میکرونیدلینگ بسیار حساس بوده و فقط باید توسط متخصصین انجام شود. در غیر این‌ صورت پوست ملتهب شده و سوختگی‌هایی در سطح آن به وجود می‌آید.

انتخاب رنگ لنز مناسب، برای چشم ها

این ضخامت به میزان محافظتی که هر قسمت از بدن نیاز دارد بستگی دارد . پیری بیرونی توسط عوامل خارجی مانند سبک زندگی و میزانی که در معرض اشعه آفتاب قرار میگیرد تعیین میشود . اکثر پیری ها بیرونی هستند و عواملی مانند تغذیه نادرست ، مصرف مشروبات الکلی ، سیگار ، دارو و رژیم پوستی نامناسب منجر به آن میشود. یکی از مراکزی که مزووایت در تهران را بصورت تخصصی انجام می دهد،کلینیک زیبایی دکتر یوسفی می باشد. این شیوه نوین جوانسازی یک روند بسیار چشمگیری از سال ۲۰۱۴ در بازار زیبایی دنیا به راه انداخت.

انجام BB Glow برای چه افرادی ممنوع است؟

همچنین ادعا شده است که در این روش می توانید ۱ الی ۳ درجه پوست خود را روشن نمایید. خیر، زیرا سرم مورد استفاده در این روش دارای مواد گیاهی و جوان کننده پوست است و باعث حفظ شفافیت و زیبایی پوست میشود. اگر تمامی راهها برای کاهش چین و چروک ایرادات پوستی را امتحان کرده اید بهترین جواب دهی را برای پوست شما خواهد داشت. ماندگاری بالایی دارد و دارای بافت سبکی نیز میباشد که بر خلاف کرم پودر های معمولی که بطور روزانه ازانها استفاده میکنیم باعث بسته شدن منافذ و ایجاد چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی نمیشود.

حباب های فعال کننده بدون تزریق به پوست جذب می شوند تا اکسیژن افزایش یافته و توانایی پوست در جذب مواد مغذی ضروری و کاهش سموم مخرب افزایش بیابد . در طول مراقبت بی بی گلو یا کرم پودر دائمی، از آرام ترین حالت قلم استفاده میشود تا ناراحتی برای بیمار ایجاد نشود . سوزن های نانو خیلی کوچک هستند و طول آنها 0.15 میلی متر و به ضخامت مو هستند . آنها کانالهای نانو را برای تحویل ترانس درمال مواد فعال ایجاد کرده و برای درمان لایه های بالایی اپیدرم به کار میروند . برای بی بی گلو تنها از سوزن های استفاده میشود و رنگها وارد لایه های عمیق تر پوست نمیشوند چون سرم سی سی حاوی دی اکسید تیتانیوم است .

از این روش برای برطرف کردن تیرگی آرنج و زانو نیز می‌توان استفاده کرد. بعد از پاکسازی و لایه برداری از پوست ، با استفاده از میکرونیدلینگ و سوزن های نانو ، بدون درد و خونریزی ، ترکیبی از مواد رنگی طبیعی و گیاهی به لایه های زیر پوست تزریق میشه . این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه . همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره . در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه .