دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم چه عوارضی دارد؟‌آشنایی با مراقبت های بعد از مزووایت دترلند-ماتیک فور یو | آرایشی

همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید. کرم پودر دائم یکی از ابزارها و وسایل لوازم آرایشی است که در طی یک اقدام تخصصی و پیشرفته از آن استفاده می شود و مانند دیگر لوازم آرایشی از رنگ های مختلف و گوناگون و کیفیت های مختلفی برخوردار است. در ادامه قصد داریم شما را با کرم پودر دائم و نحوه فراگیری این تکنیک حرفه ای و کاربردی و همچنین دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم آشنا نمائیم. یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال 2013 بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد.

باید در نظر داشت که ماندگاری این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و برای پوست‌هایی که حساس نبوده و از خود واکنش‌های آلرژیک نشان نمی‌دهند، گزینه خوبی خواهد بود. آیا قصد انجام مزووایت یا کرم پودر دائم را دارید؟ این روش تکنیکی موثر در جهت از بین بردن لکه های پوستی و پوشاندن نواقص پوست شما است. تنها توصیه ما به شما این است که این کار را در کلینیک های تخصصی انجام دهید. وب سایت پوست و مو لیستی از بهترین مراکز کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز را به شما معرفی کرده است. محصولات زیبایی، از جمله کرم پودر دائمی، انواع مارک مرغوب اصل و نامرغوب تقلبی دارند. هر کدام از ترکیبات رایج زیر ممکنه از مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی تهیه شده باشند.

  • با استفاده از میکرونیدلینگ یکی از پیشرفته ترین روشهای جوانسازی پوست می باشد که شما را به مدت طولانی از استفاده کردن از کرم پودر بی نیاز می کند.
  • در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود.
  • همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند.
  • رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند و پوست را یکدست و یک رنگ خواهند کرد.

می تونین مواد آبرسان غیر تزریقی رو همزمان با فیس آپ استفاده کنین. دوستانی که از عوارض ترکیبات کرم پودر ترس دارن، شما اگه پزشک متعهد و مرکز زیبایی معتبری رو انتخاب کنین، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد. به علاوه، خودِ میکرونیدلینگ پزشکی می تونه تا درصد زیادی به رفع ناخالصی های پوستی شما کمک کنه. درواقع تأثیر این سرم زیبایی به‌قدری بوده است که در سال 2014 آن را به یک انقلاب واقعی در بازار محصولات زیبایی جهان تبدیل کرده است و این فرصت را برای همگان ایجاد نموده که بتوانند زیباتر شده و پوست زیبای قبلی خود را دوباره هدیه بگیرند. سرم مزووایت از سال 2013 در کشور لهستان تولید و قابل دسترس بوده است اما امروزه در کشورهای مختلف دیگر که دستی در تولید محصولات با کیفیت آرایشی دارند نیز در برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شود.

نشانه های اصل بودن ترکیبات کرم پودر دائم مزووایت

با مجله‌ی “زیبا بمان” همراه باشید تا همه چیز را درباره‌ی این نوع از کرم‌ پودر بدانید. تزریق کرم پودر دائم به پوست روشی برای روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند. برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند.

برای انجام کرم پودر دائم چند جلسه نیاز است؟

کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین . این تکنیک برای هر جنس پوستی حتی پوست های حساس هم قابل استفاده است . در مزووایت، منافذ پوستی بسته نمی شود و پوست روشن و شفاف خواهد شد. با کرم پودر دائم می توانید رنگ پوست خود را تعییر دهید، تیرگی زیر چشم را برطرف کنید، کک و مک را از بین ببرید و تیرگی های آرنج و زانو را برطرف سازید. داشتن پوستی زیبا، شفاف و یکدست برای اکثر خانم ها دغدغه ای بزرگ است.

تأثیر تغییرات در ساختار استخوان

زمان انجام کرم پودر دائم با نیدل کردن سرم های قبل از نظام مجموعاً حدود ۶۰ دقیقه می باشد فواصل دو هفته ای برای نتیجه بهتر مورد نیاز است. برای دانستن عوارض کرم پودر دائم صورت علاوه بر شناخت نحوه انجام تکنیک، باید به مواد تشکیل‌دهنده کرم پودر دائم که به لایه‌های سطحی پوست تزریق می‌شوند، دقت کنیم. پلی آمید، آلبوتین و ناسین موادی هستند که باعث روشن‌کنندگی در کرم پودر دائم می‌شوند. همچنین گفته می‌شود در کرم پودر دائم مواد آبرسانی وجود دارد که به جوان‌سازی، رفع چین و چروک و خشکی پوست کمک می‌کند و باعث روشن شدن پوست می‌شود. اما اگر به تمام مواد تشکیل‌دهنده آن دقت کنیم متوجه وجود عناصری و فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی ما داشته باشند. در صورتی که این کار توسط افکار غیر متخصص و در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی انجام شود، عوارض کرم پودر دائم صورت خیلی زود آشکار خواهد شد.