دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم + مزایا و معایب آن برای پوست ما مجله اُمنفی

این زخم های ماکرو روند طبیعی درمان پوست را تحریک کرده و باعث افزایش تولی الاستین و کلاژن میشود که خود باعث بازسازی پوست و نفوذ سرم میشود . مزووایت سرمی است که از آن برای درمان برخی عارضه‌های پوستی و بیشتر برای تغییر رنگ پوست استفاده می‌شود. این دارو بیشتر برای افرادی که پوستشان به‌شدت تیره شده است و یا به‌طور طبیعی پوستی تیره دارند و دوست دارند پوستشان روشن‌تر باشد و افرادی که به دلایل مختلف مثل آفتاب، آلودگی، پیری و … دچار کک‌ومک و لک‌های پوستی ناشی از آکنه و … شده‌اند توصیه می‌شود.

  • مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد.
  • بعد از تمامی این مراحل نیاز است که کمی رطوبت به پوست خود وارد نموده تا پوست خود را آبرسانی کنید و همچنین موجب تسکین پوست شود و این مرحله به مرحله زدن ماسک روی صورت است که ماسک مورد نظر در این مرحله معمولا توسط متخصصین به شما معرفی میشود.
  • با این حال، با تغییراتی در سطح آنها، آنها همچنین می توانند به ایجاد بافت های حسی جدید کمک کنند.
  • وقتی صحبت از کرم پودر دائم و نیمه دائمی می شود، همه ما میکربلیدینگ را شنیده ایم ، روش میکروبلیدینگ که برای داشتن پوستی کامل و زیبا استفاده می شود.
  • هر جلسه درمانی بسته به نوع پوست مشتری حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد.
  • به‌طورکلی فرد در این روش بسیار احساس راحتی می‌کند اگرچه گاهی ممکن است سوزن سوزن شدن و سفتی در پوست را احساس کند.

برعکس نوشیدن آب و مایعات خنک قبل و بعد از مزووایت اهمیت زیادی دارد. به مدت 24 ساعت بعد از انجام مزووایت استحمام نکنید چرا که احتمال آلودگی و عفونت افزایش می یابد. ممکن است در روز اول کبودی یا قرمزی پوست اتفاق بیفتد، اما این امر در روز دوم و سوم کاهش می‌یابد.

طرز تهیه ماسک زیتون برای پوست و مو و خواص آن

برای کاهش التهاب و قرمزی بعد از مزووایت کمپرس سرد موجب کاهش جریان خون در پوست شده و ترمیم سریع تر انجام می شود. اگر چه عوارض جانبی در این تکنیک غیر معمول هستند اما ممکن است رخ دهند. فاقد الکل و بدون مواد نگهدارنده؛ از این رو این محصول برای پوست های حساس بسیار مناسب است. تمامی موارد گفته شده در همان جلسه اول نیز قابل مشاهده می باشد. به دلیل تحریک پوست در این روش، بعد از انجام آن باید از کرم های ضد آفتاب استاندارد و کرم های ترمیم کننده و آبرسان به صورت منظم استفاده شود.

چه موادی در کرم پودر دائم وجود دارد؟

هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم. بله بعد از طی دوره آموزش کرم پودر دائم و دریافت مدرک خودتون میتونید در سالنتون شروع به فعالیت کنید. اول پوست را پاکسازی می‌کنیم بعد اگر نیاز به درمان داشت درمان می کنیم و بعد ماساژ می دهیم و در مرحله بعد کرم پودر دائم را می زنیم آنقدر ماساژ می دهیم که کرم پودر باقی نماند و همگی جذب پوست شود . در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند.

برای انتخاب  دوره آموزش گلدن فیس آموزش دوره میکرونیدلینگ کرم پودر دائم ؟ و دوره های  مشابه

در صورتی که درباره این بحث سوالات بیشتری داشتید با کارشناسان دکتر تاتو ایران ارتباط برقرار کنید. همانطور که می‌دانید استفاده از کرم پودر باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود، اما کرم پودر دائم یا مزووایت ، منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و به آن‌ها اجازه تنفس می‌دهد. علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت. اگر عملکرد DNA‌ دچار مشکل شود، چرخه سلولی هم تحت تاثیر قرار گرفته و مختل می‌شود. در دراز مدت برخی ترکیبات موجود در کرم پودر همیشگی مثل دی‌اکسید تیتانیوم که رنگ کرم پودر را به وجود می‌آورد، لکه‌های سیاه و هاله‌های تیره در پوست ایجاد می‌کند.

اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند. چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید. کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است. این دارو برای افراد با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و روند پیری عکس (لکه های پیری) توصیه می شود. بعد از پایان دوره کامل تزریق کرم پودر، پوست صورت ۲ الی ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. بعد از پاکسازی و لایه برداری از پوست ، با استفاده از میکرونیدلینگ و سوزن های نانو ، بدون درد و خونریزی ، ترکیبی از مواد رنگی طبیعی و گیاهی به لایه های زیر پوست تزریق میشه .