دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائم: رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک و تغییر رنگ پوست تا 3 درجه، رفع کک و مک-ماتیک فور یو | آرایشی

◊ چون از سوزن میکرونیدلینگ استفاده میشه و به هر حال کمی خونریزی دارین، بهتره از یکی دو هفته قبل و بعد، داروهای ضد جوش و رقیق کننده خون استفاده نکنین. داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن. در مورد تداخلات دارویی، چون لیست این داروها خیلی طولانیه و اثراتش در مورد همه یکسان صدق نمی کنه، بهتره طبق مصرف خودتون از پزشک سوال کنین. ◊ مراقبت از پوست اینطوریه که دایم باید پوست در حالت مرطوب و تمیز باقی بمونه.

  • این روش با کاهش میزان ملاتونین پوست، در کاهش میزان چین‌و‌چروک‌های صورت هم مؤثر است.
  • کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند.
  • یکی از بهترین مزایای این عمل نداشتن کوچکترین درد و خونریزی می باشد و همچنین نیاز به استراحت بعد از درمان ندارد.
  • اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است.
  • تنها توصیه ما به شما این است که این کار را در کلینیک های تخصصی انجام دهید.

نور درمانی یه روش غیر تهاجمی و مفید هست که به بهبود گردش خون، کاهش چین و چروک ها، محو کردن کک و مک و رفع افتادگی پوست کمک می کنه. همچنین، نور درمانی به کاهش التهابات پوستی، رفع خستگی و بی حالی پوست و بهبود زخم ناشی از سوزن های بی بی گلو میکرونیدلینگ کمک می کنه. گفته می‌شود که در صورت تکمیل مراحل دوره درمان، پوست به میزان دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد. همه ما می‌دانیم که پاک نکردن آرایش و کرم پودر از روی پوست تا چه اندازه برای پوست مضر است.

تیرگی و لک‌های صورت هم با این نوع کرم پودر از بین رفته و دیگر نیازی نیست به‌صورت روزانه از کرم پودر معمولی استفاده کنید. اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد. بعد از پایان دوره کامل تزریق کرم پودر، پوست صورت ۲ الی ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند. در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد.

هزینه کرم پودر دائم چقدر است؟

ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است. تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند.

مزیت‌ها و تاثیر کرم‌پودر دائم

بله بعد از طی دوره آموزش کرم پودر دائم و دریافت مدرک خودتون میتونید در سالنتون شروع به فعالیت کنید. اول پوست را پاکسازی می‌کنیم بعد اگر نیاز به درمان داشت درمان می کنیم و بعد ماساژ می دهیم و در مرحله بعد کرم پودر دائم را می زنیم آنقدر ماساژ می دهیم که کرم پودر باقی نماند و همگی جذب پوست شود . در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند. در صورتی که قصد دارید تکنیک کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست در دوره های آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی شرکت نمائید تا پس از گذراندن این دوره، مدرک معتبر خود را نیز دریافت کنید. کرم‌ پودر دائم همانند کرم پودر منافذ پوست را نمی‌بندد و اجازه‌ تنفس را به پوست صورت می‌دهد. این نوع کرم‌ پودر برعکس کرم‌پودر آرایشی دارای آلبوتین، نیاسین، پلی‌آمید و … است که بدون عوارض هستند.

سؤالات متداول در مورد کرم پودر دائم

البته لازم است بدانید گاهی عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد. یکی از خطرناک‌ترین عوارض کرم پودر دائم این است که بدنتان با رنگ‌ها مانند یک جسم خارجی برخورد کند و به آن‌ها واکنش نشان دهد. در این حالت شما شاهد درد، خون‌ریزی و تاول‌های بزرگ و برجسته‌ای خواهید بود که عواقب جبران ناپذیری دارد. حالا که می‌دانید کرم پودر دائم پوست چیست و چه مزایایی دارد، باید بگوییم این روش معایبی هم دارد که ممکن است پوستتان را دچار مشکلات جدی کند. استفاده از کرم پودر باعث می‌شود پوستتان صاف، یکدست و بدون لک باشد.