دسته‌ها
اخبار

کرم پودر دائمی چیست؟ مواد تشکیل دهنده و عوارض کرم پودر دائم مجله ی دارویی-ماتیک فور یو | آرایشی

سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد. تزریق کرم پودر دائم یکی از تکنولوژی های بسیار مدرن و امروزی میباشد، که در واقع در سال ۲۰۱۳ به صورت عمومی وارد بازار شد که توسط یک شرکت لهستانی برای اولین بار به بازار عرضه گردید. سایت کلینیک زیبایی مرجع معرفی و نوبت دهی کلینیک های زیبایی و کاشت مو در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران می باشد .

  • در این مرحله از مزووایت، با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و با روش میکرونیدلینگ، سرم BB Glow متناسب با رنگ پوست هر فرد به پوست تزریق می‌شود.
  • به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه.
  • کرم پودر دائم یکی از روش‌های زیباسازی و صاف کردن پوست است که امروزه طرفداران بسیاری دارد.
  • تمامی مطالب سایت سفیر زیبایی از مقالات معتبر و مورد تایید پزشکان سرتاسر دنیا ترجمه و جمع آوری شده است اما به دلیل متفاوت بودن شرایط افراد ممکن است برای شما مناسب نباشد.

در این نوع کرم پودر منفذ های پوست صورت به هیچ عنوان بسته نمی شوند و باعث شفافیت و جذابیت آن نیز می شود. عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد و از میان آن‌ها می‌توان به ایجاد حساسیت، التهاب و ورم، ناهمواری‌های پوستی و ایجاد تاول اشاره کرد که درمان آن‌ها بسیار زمان‌بر و پر هزینه است. فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد. حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند. در این تکنیک با سوزن‌های ریز نانو پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود. بعد از مراحل بازسازی و نوسازی پوست تزریق سرم بی گلاو کمک می‌کند تا رنگدانه هایی که قرار است به داخل پوست شما وارد شود بر روی پوست شما ماساژ داده شود.

عوارض کرم پودر دائمی چیست؟

پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند. همان‌طور که می‌دانیم با افزایش طرفداران کرم پودر دائم در ایران، این کار توسط بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی انجام می‌شود. خطر این کار در استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز است که احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی تا حد زیادی افزایش می‌دهد. زیرا این کار در اکثر مواقع با خون و ترشحات پوستی سر و کار دارد. در صورتی که التهابات و سوختگی در پوست رخ دهد، این التهاب باعث تحریک اپیدرم شده و تحریک این سلول‌ها منجر به افزایش تولید رنگدانه در پوست (خصوصا پوست‌های تیره) می‌شود و این تجمع رنگدانه‌ها در پوست باعث به وجود آمدن لک‌های پوستی می‌شود. کرم پودر دائم یا مزووایت روشی شگفت‌‌انگیز و پیشرفته برای داشتن پوستی شاداب، یکدست و خوشرنگ است که شما را برای مدت زمانی طولانی، از استفاده از کرم پودر بی‌نیاز خواهد کرد.

چه کسانی نباید از کرم پودر دائم استفاده کنند؟

بدون کمدینوژنین (که می تواند باعث مراقبت از آکنه و پوستی بعد از مراقبت از پوست شود) مانند سیلیکون ها (به عنوان مثال سیکلوهگزاسیلوکسان) ، آدامس زانتان ، موم های میکرو کریستالی. قیمت ها در این دو مرکز ارزان تر از مراکز مشابه می باشد و در عین حال کیفیت کار بسیار بالاست. اگه دوست دارین خاص باشین، سلامتی شما به بهترین نحو حفظ بشه و از زیبایی ماندگار لذت ببرین، این دو مرکز رو بهتون پیشنهاد می کنیم. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند.

از آب نارگیل برای از بین بردن تمام مشکلات موهای خود استفاده کنید

درست همانند کرم پودر اما قوی تر و ماندگارتر ماندگاریاز چندین هفته تا چندین ماه و بعضا ماهها ماندگاری دارد.برای ماندگاری بیشتر توصیه میشود تزریق و تمدید انرا در طی 2 تا 3 جلسه انجام دهید. اخیرا در آمریکا انجام میگیرد و بیشتر در کشورهایی نظیر یرزیل، روسیه و کشورهای آسیایی انجام میشود و محبوبیت زیادی دارد. همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد.

دی اکسیدهای تیتانیوم برای حفاظت در برابر آفتاب استفاده شده و نباید برای جلوگیری از تغییر رنگ و تحریک پوست وارد درم شود. استفاده از مراقبتهای سوزنی برای پوست یکی از راه های موثر برا درمان پیری خارجی و بازسازی پوست است . فیبروبالاستهای پوست مسئولیت تولید کلاژن ، الاستین و گلیگوز آمینگلیکان را بر عهده دارند . GAG ها یک عامل رطوبت طبیعی بوده که آنها را به نام هیالورونیک اسید میشناسیم و فضای پر از مایع بین فیبر های کلاژن و الاستین را در درمیس پوست ایجاد میکنند. هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم. یعنی در واقع باید تمامی منافذ پوست و سلولهای مرده پوست را از بین ببرید و توسط لایه بردار آنها را لایه برداری کنید.

این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است. همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است. برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید. برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید. برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد. در واقع می توان گفت به کمک سوزن های نانو که سوزنهای های بسیار ریز می باشند و یا همچنین توسط تکنولوژی میکرونیدلینگ رنگدانه‌های موجود را زیر پوست تزریق می‌کند و توسط ماساژ موجب می گردد که تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست را فعال نماید.

ما در سالن لی لی همه این موارد را با نهایت دقت تحت نظر قرار داده ایم. بعد از استفاده از روش کرم پودر دائم، پوست شما درد و خونریزی نخواهد داشت و نیازی به استراحت نیست. در این روش رادیکال های آزاد پوست خنثی شده و میزان ملاتونین سازی در پوست کم می شود و در نهایت به رفع چین و چروک صورت، کمک شایانی می شود.