دسته‌ها
اخبار

(کدو تنبل) ایمیل های خود را با قالب هایی با مضمون پاییز و هالووین ادویه کنید


در زمان طراحی صرفه جویی کنید و با یک الگوی ایمیل رایگان با مضمون پاییز یا هالووین، شروعی جهشی در تقویت ایمیل های خود داشته باشید!

راهی ساده و آسان برای وارد ، تعطیلات به ایمیل مارکتینگ خود – بدون نیاز به شروع یک طراحی از ابتدا – این قالب‌های شروع سریع در تمام حساب‌های FeedBlitz در تمام طول سال در دسترس هستند.

اسکرین شات ال،ای ایمیل با مضمون پاییز و هالووین را نشان می‌دهد که به‌،وان ویژه در کتابخانه الگوی شروع سریع علامت‌گذاری شده‌اند.

قالب‌های با مضمون پاییز، طرح‌بندی‌های تصویری مختلفی را ارائه می‌دهند که همگی از طرح‌های رنگی شبیه پاییز برای تبلیغات فصلی یا تغییر استفاده می‌کنند.

همه چیز با تغییر فصل

اسکرین شات از دو الگوی ایمیل با مضمون پاییز، هر دو با تصاویر بزرگ و متن کم.

هر قالب Quick S، برای کاهش زمان صرف شده برای ایجاد ایمیل های چشم نواز طراحی شده است و همه برای بهینه سازی موبایل در پلتفرم ها و دستگاه های مختلف آزمایش شده اند.

اسکرین شات از دو الگوی ایمیل با مضمون پاییز، هر دو با بخش‌های مختلف محتوا، تصاویر، متن و گزینه‌های فراخوان برای اقدام.

با تصاویر و پالت های رنگی الهام گرفته از هالووین، فصل ترسناک را در آغوش بگیرید.

اسکرین شات از دو الگوی ایمیل با مضمون هالووین، که هر دو از رنگ‌های جشن استفاده می‌کنند و برای اطلاعیه‌ها یا دعوت‌نامه‌ها طراحی شده‌اند.

به سرعت و به راحتی تصاویر را با تصاویر خود عوض کنید یا صدها هزار تصویر را که برای استفاده تجاری رایگان هستند، از طریق ادغام های Unsplash و Pixabay موجود در ویرایشگر پستی ویژوال در دسترس شما قرار دهید. هر الگوی موجود در کتابخانه را ویرایش کنید تا با نام تجاری، رنگ‌ها، نمادهای اجتماعی و موارد دیگر مطابقت داشته باشد، با فونت‌های جشن نیز موجود است.

اسکرین شات از دو قالب ایمیل با مضمون هالووین، هر دو با استفاده از تصاویر جشن و فونت، این ال،ا از بلوک های محتوای پیشرفته تری استفاده می کنند.

این ال،ا و بسیاری دیگر برای همه کاربران FeedBlitz در کتابخانه قالب شروع سریع در دسترس هستند. فقط یکی از مزایای متعدد ارسال ایمیل با FeedBlitz.

مشتری FeedBlitz نیستید؟ برای شروع آزمایشی رایگان خود به این صفحه بروید. سوالات؟ در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ما در تماس باشید صفحه پشتیب،. در حالی که پشتیب، زنده از دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شرقی در دسترس است، همیشه می تو،د اطلاعات مفیدی را در 24 تا 7 در منابع مرتبط پیدا کنید. اینجا.


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/667726786/0/feedblitz/