دسته‌ها
اخبار

کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

تنها محدودیت در این مدل از آرایش عدم استفاده از رنگهای تیره است. در ترتیب صحیح آرایش صورت، نخستین گام، زیرسازی آرایش صورت است. شاید این سؤال در ذهنتان باشد که زیرسازی آرایش صورت برای چیست؟‌ زیرسازی آرایش صورت کمک می کند، کرم پودر به خوبی و صاف و یکدست روی صورت قرار بگیرد. همچنین، منافذ باز بسته شود و پوست پس از زدن کرم پودر به شکل پرتقالی درنیاید. درادامه، مراحل زیرسازی آرایش صورت را به طور حرفه ای بررسی می کنیم.

  • اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید.
  • کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد.
  • آرایش مهمانی فانتزی تقریباً شبیه به آرایش روزانه است، با این تفاوت که می‌توانید در مورد انتخاب رنگها جسورانه‌تر تصمیم بگیرید.
  • بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید.
  • برای اینکه به چشمان‌تان استراحتی داده باشید، از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بعد از آن به ادامه آموزش آرایش چشم‌ها بپردازیم.
  • این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد.

استفاده از هایلایتر در بالای استخوان گونه، قوس ابرو و روی پل بینی، یک ترکیب طبیعی به شما می‌دهد. همچنین اگر مبتدی هستید، استفاده از هایلایتر پودری را به شما توصیه می‌کنیم. برای اعمال هایلایتر، براش خود را به آن آغشته کنید و به آرامی روی نقاط مذکور بچرخانید. افراد پیر و مسن را نمیتوان جدا از زیبایی و توجه دید. سبک و مدل آرایش ضد پیری (Anti-aging makeup model)، به دلیل جوان تر و شاداب تر به نظر رسیدن زنان مسن تر مورد استفاده قرار میگیرد.

طریقه برداشتن ابرو

به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید. در حقیقت آرایش پوست چرب و خشک با هم متفاوت است و برای هر کدام باید از محصولات مختلفی استفاده کرد. برای تشخیص کرم پودر مناسب در گام اول نوع پوست‌تان را تشخیص دهید.

آموزش فیشیال صورت برای پوست چرب! راز های فیشیال پوست صورت چرب

قرار گرفتن بیش از اندازه و لایه و لایه کرم ها می تواند در آرایش صورت اختلال ایجاد کند. در این مطلب آموزش آرایش چشم درشت با متدهای جدید و در چند مرحله ساده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مراحل… در این مطلب تصاویری از انواع مدل خط چشم دخترانه و زنانه با جدیدترین متدها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از…

رویکرد میکاپ طبیعی، فقط شامل تغییرات ساده و نه عمده در ظاهر و صورت بانوان میباشد. این سبک از انواع مدل آرایش و میکاپ در معاشرت با دوستان، محل کار و یا برای یک مهمانی غیررسمی مناسب خواهد بود. از این مدل آرایش بیشتر در استایل کژوال بهره گرفته میشود. بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو ، امتداد پل بینی ، بالای لب ، روی چانه ، گوشه داخلی چشم ها نقاطی از صورت می باشند که بسیار مناسب هایلایت کردن هستند. برای آرایش چشم هایی که انتهایشان به سمت پایین است ، زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. اگر صورت کشیده دارید باید با آرایش مناسب صورتتان را کوتاه تر و پهن تر نشان دهید بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید.

به عنوان مثال اگر ابروهای کم پشتی دارید می توانید با استفاده از سایه ابرو یا مداد ابرو آن را ترمیم کنید و زیبایی ابروهایتان را چند برابر کنید. ابرو ها و فرم آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند همچنین فرمی که ابروهای شما دارد به چشم های شما نمای ویژه ایی می دهد. همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند. برای حل این مشکل ابتدا باید علت این ریزش یا کم پشتی ابروها ریشه یابی شود، سپس شما می توانید با روش های خانگی و.. راز یک آرایش زیبا این می باشد که شما بدانید که بخش های مختلف صورت تان را چگونه آرایش کنید و ایراد های احتمالی را چگونه برطرف کنید. برای داشتن آرایش زیبا توجه داشته باشید که هیچگاه اجازه ندهید آرایش شما آنقدر زیاد و توی چشم باشد.