دسته‌ها
اخبار

کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

برای تجربه چهره ای متفاوت و زیبا و در عین حال طبیعی، می توانید از خدمات سالن زیبایی شبنم نظیف استفاده کنید. این مجموعه با آخرین متدهای روز دنیا انواع سبک های آرایشی را با بهترین مواد آرایشی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت قبلی می توانید با این مجموعه تماس بگیرید. پس از پاکسازی پوست،از پرایمر مناسب پوست خود استفاده کنید. اگر پوست سالم و بدون لک دارید، استفاده از کرم ضد آفتاب با رنگ ملایم کفایت می کند.

  • اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود.
  • یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید.
  • البته بهتر است از این محصول فقط در نواحی مانند ناحیه T (پیشانی، بینی و گونه‌ها) و زیر چشم‌ها استفاده کنید.
  • استفاده از ریمل میتواند زیبایی چشم ها و چهره شما را چند برابر کند؛ برای آرایش ساده چندین لایه ریمل زدن مناسب نیست و در حدی که مژه ها تیره تر دیده شوند کافی است.
  • تفاوت دوره خصوصی و عمومی در تعداد شرکت کننده ها می باشد.کلاس های خصوصی دوره آموزش گریم و میکاپبا یک تا سه نفر، و کلاس های عمومی برای سه تا پنج نفر تشکیل میشود.

در این مقاله مفصلا تمام نکات مربوط به آموزش آرایش صورت را توضیح دادیم و سپاسگزاریم که تا پایان همراه ما بودید. اگر در هر کدام از مراحل گفته شده، سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها پاسخگوی شما همراهان عزیز مجله زیبایی میس و مستر باشیم. اگر پوست‌تان خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید.

خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود. از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.

۷. از هایلایتر استفاده کنید.

سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید. برای طرف دیگر لبتان هم همین کار را تکرار کنید ، یک خط کج از کمان سمت چپ بالای لب تا وسط آن بکشید. از یک موچین تیز و سرکج استفاده کنید و موهای اضافه ابروهایتان را در جهت قوس طبیعی آن بردارید اما هیچ گاه وارد خط ابرو نشوید. برداشتن موهای اضافی برای حالت دادن به ابرو کافی است. برای یافتن کمان ابرو نیز ، یک خط از روی مردمک چشم رد کنید . هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید.

بایدها و نبایدهای آرایش و میکاپ

از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. ، این است که در این مرحله از آموزش آرایش صورت کل لب‌ها را با خط لب پر کنید. رنگ خط لب باید با رنگ لب‌ها و رنگ رژی که انتخاب کرده‌اید، هم خوانی داشته باشد. رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد.

رژ لب زدن خیلی ساده به نظر می رسد اما اگر رژ لبی که انتخاب می کنید ، با آرایش و رنگ پوستتان هماهنگ نباشد ، آرایش شما دیده نخواهد شد و شما زیبا و جذاب به نظر نخواهید رسید. انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود. هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید.

علاوه براین، توجه داشته باشید که در هر دو نوع ساده و غلیظ این آرایش لازم است مژه ها تا حد امکان پر و بلند و تیره باشند. تا حد امکان از رنگ های روشن برای کرم و سایه و رژ گونه فاصله بگیرید. هر اندازه رنگ های روشن تری استفاده کنید، صورت تپل تر جلوه می کند. استفاده از ریمل میتواند زیبایی چشم ها و چهره شما را چند برابر کند؛ برای آرایش ساده چندین لایه ریمل زدن مناسب نیست و در حدی که مژه ها تیره تر دیده شوند کافی است. استفاده از رژ لب تیره باعث میشود صورت گرد و تپل جلوه کند و بهتر است تا حد امکان رنگ های روشن و حتی برق لب را انتخاب کنید. تفاوتی ندارد که صورت لاغر استخوانی یا گرد و تپل داشته باشید، در هر صورت در اولین مرحله از پرایمر متناسب با جنس پوست استفاده کنید.

ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم. اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید. دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند. اگر لب‌های‌تان درشت و گوشتی است، ترجیحا از رژلب‌های تیره‌تر استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند با ریمل حجیم، فر مژه یا ریمل‌های مصنوعی به آن‌ها برسید، در کل مژه‌ها می‌تواند هر چهره‌ای را منحصر به فرد جلوه دهد. در این صورت می توانید بقیه آرایش خود را خنثی نگه دارید تا تمرکز روی چشمانتان حفظ شود. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.