دسته‌ها
اخبار

کاشت ناخن مصنوعی چیست؟ کاشت ناخن مصنوعی و برداشتن آن در خانه-ماتیک فور یو | آرایشی

سعی کنید چسبهای با ماندگاری بالا را برای این منظور استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که هر چند ماه یک بار به ناخنهای خود فرصت دهید تا هوای تازه را نفس بکشند. به این ترتیب، فرصت بازسازی و خودترمیمی را به ناخنهای طبیعی خود خواهید داد.

از فرمر در کاشت ناخن با پودر (اکرلیک) و کاشت ناخن با ژل نیز می توان استفاده کرد. آموزش کاشت ناخن با ژل یکی از مهمترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد. آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود. این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند و نیازمند ترمیم ناخن است.

  • توجه داشته باشید که حفظ کوتاهی ناخنهای طبیعی تأثیری بر اعمال ناخنهای مصنوعی نخواهند داشت.
  • به طور کلی، وقتی کاری انجام می دهید مراقب باشید تا به ناخن های مصنوعی و در نهایت ناخن های خودتان آسیبی نزنید.
  • روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد.

استفاده از انواع دیزاین های ناخن باعث زیبا تر شدن طراحی کاشت ناخن می باشد. 14- یکی دیگر از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه متفاوت بودن شکل طرح های هر ناخن با ناخن دیگر است. بنابراین اگر آموزشگاهی دوره ای برای آموزش کاشت ناخن برگزار می کند بایستی طرح درسی مشخصی داشته باشد تا هنرجو بداند در هر جلسه چه مباحثی را آموخته و چه مباحثی را هنوز نیاموخته است. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند.

بعد از اتمام دوره کاشت ناخن، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

این نوع کاشت، هم با استفاده از پودر و هم با استفاده از ژل قابل اجرا می باشد. در آموزش کاشت ناخن نکته حائز اهمیت این است که بدانید، برای همه ناخن ها نمی توان از یک روش کاشت ناخن استفاده کرد و انتخاب روش مناسب کاشت برای ناخن مشتری نیازمند آموزش صحیح می باشد. این روش از انواع کاشت ناخن به مهارتی غیر قابل انکار نیاز داشته و باید به وسیله مقدار مناسبی از پودر اکریلیک اقدام به ساخت یک زیرسازی محکم و مناسب برای آکواریوم کوچک ناخن ها نمود.

چطور در خانه ناخن مصنوعی بکاریم؟

کاشت بیبی بومر را می‌توان با ژل یا پودر و همچنین با فرمر یا تیپ انجام داد. به این نکته توجه کنید که این مرحله باید چند بار تکرار شود تا به ضخامت دلخواه برسد و در نهایت پس از سوهان کشی، ناخن را طراحی کنید. پس از جدا کردن کامل ناخن مصنوعی لازم است به کمک پاک کننده لاک هر آنچه را که روی ناخن طبیعی باقی مانده، پاک کنید. کاشت ناخن شما با موفقیت انجام نشود، چسب مورد استفاده سخت خواهد شد و نمی‌توانید ناخن را به درستی بکارید. ناخن مصنوعی را دقیقاً روی کوتیکول قرار دهید و سپس آن را به ریشه ناخن بچسبانید.

شما با این روش می توانید کاشت های گریم با ژل را هم انجام دهید. ژل کاسه ای نوعی از مواد ژل است که در بازار به صورت قوطی های درب دار عرضه می گردد و اصطلاحا ژل کاسه ای نامیده می شود. ژل کاسه‌ ای نیز به ۲ صورت هارد ژل ها و سافت ژل ها در بازار موجود می باشد. برای مثال شما می توانید در صدف سازی ناخن، شبنم گذاری و برجسته سازی در طراحی نیز از آن ها استفاده کنید. ژل های کاسه ای در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند ولی پرکاربردترین رنگ های آن رنگ کلیر یا بی رنگ برای کارهای طراحی و صدف سازی و همچنین رنگ هلویی و صورتی طبیعی در امور کاشت ناخن می باشند.

در این مرحله با توجه به شکل و اندازه ناخن‎ها، قالب مناسب را انتخاب کنید و آنها را برای هر ناخن کنار بگذارید. در نظر داشته باشید که سایز قالب شما نباید بزرگتر یا کوچکتر از بستر ناخن طبیعی شما باشد. این مرحله، زیبا ساختن ناخن‌ها با استفاده از لاک ناخن است تا سطح ناخن صاف و یکدست شود.

مراحل کاشت ناخن

این کار را تا چندین مرحله انجام دهید تا زمانیکه بیشتر مواد کاشت از روی ناخنتان پاک شود. 2- در وضو و غسل اشکال پیدا مى شود و در داخل وقت نماز، ضایع نمودن امر واجب محسوب مى شود و قبل از وقت نماز هم خلاف احتیاط است؛ ولى اگر این کار را کرد و هنگام وضو یا غسل امکان بیرون آوردنِ آن نبود، باید در مسح و غسل عمل به جبیره کند. 1- شخصى که اصلاً ناخن ندارد و مى خواهد ناخن مصنوعى بکارد، آن ناخن جزو بدن او نمى شود، چون رشد و نموّ ندارد و از اوّل این کاشتن جایز نیست، چون اضطرار ندارد.