دسته‌ها
اخبار

پانل MR کناف قیمت کناف گچ برگ ضد رطوبت و خرید | panelgachikanaf

پانل MR کناف قیمت کناف گچ برگ ضد رطوبت و خرید | panelgachikanaf

صفحات پوششی گچییا گچ برگ که به منظور پوشش انواع درای والو دیوار پیش ساخته استفاده می‌گردند با نام و برندهای متفاوتی در صنعت ساخت و ساز خشک و ساختمان‌سازی شناخته شده‌اند. قابل ذکر است که به دلیل ظهور اولیه این محصول در صنعت ساختمان با نام تجاری کناف، تمامی صفحات گچی با انواع برندها در میان مصرف‌کنندگان عمدتا با نام کناف شناخته می‌شوند. همانطور که می دانید کناف در واقع صفحات گچی هستند که با نام گچ برگ نیز شناخته می شوند. کناف نام یک برند تولید گچ برگ آلمانی است که در ایران نیز کارخانه دارد و این پنل ها را تولید می کند. بسیاری از متشریان و کسانی که با پارس آوات تماس می گیرند، می خواهند بدانند که شرکت پارس آوات از چه نوع کنافی استفاده می نماید. از این رو به اطلاع تمامی عزیزان و مشتریان گرامی می رساند، پارس آوات تنها از پنل ها و ورق های تولیدی کناف ایران برای پروژه ها استفاده می نماید و هیچگونه برند دیگری مورد استفاده شرکت کناف پارس آوات نیست.

  • فروشگاه اینترنتی کی پلاس (کناف) با ارائه کلیه محصولات و خدمات اجرای انواع سقف گسترده و سقف مشبک و انواع دیوارهای جداکننده و پوششی و زیر سازی آنها، در خدمت شما عزیزان جهت خرید و ثبت سفارش و ارسال به تمامی نقاط ایران می‌باشد.
  • که به طور کلی پرکاربردترین این نوع دیوارها ساختار W111 و W112 است.
  • مخلوط بتن و آب باید به گونه ای مخلوط شود که مخلوط حاصل کاملاً یکنواخت و بدون هیچگونه غیر یکنواختی باشد.
  • گچبرگ یکی از بهترین مصالح ساختمانی جهت دیوارهای داخل ساختمان ، سقف های کاذب ، پارتیشن بندی ساختمان های مسکونی و تجاری و سازمانی و همچنین برای پیاده سازی دکوراسیون داخلی سقف و دیوارها و ایجاد نورپردازی در ساختمان بسیار مناسب است.

برای خرید گچ برگ لطف بفرمایید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و سفارش خرید خود را ثبت بفرمایید.در مورد قیمت هم به دلیل نوسانات زیاد امکان درج قیمت وجود ندارد همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد. سلام لطفا بفرمایید پانل کناف با مصالح پایه سیمان تولید میشود؟ برای کار در فضاهای تاسیساتی زیرزمینی مترو نیاز پنل گچی کناف داریم. برای اطلاع از تخفیف قیمت پانل MR کناف و ثبت سفارش و خرید از نمایندگی فروش در واتساپ یا روبیکا پیام ارسال کنید. برای اطلاع از تخفیف قیمت کناف و ثبت سفارش و خرید از نمایندگی فروش در واتساپ یا روبیکا پیام ارسال کنید. قبل از اینکه به معرفی انواع گچ برگ و ویژگی های آن بپردازیم شناخت کاربری کناف در محیط های مختلف لازم و ضروری است، با توجه به شرایط آب و هوایی (معتدل، مرطوب) نمی توان از یک نوع کناف برای همه مکان ها یکسان استفاده کرد.

خرید انواع میخ وچاشنی بابهترین قیمت

استفاده در سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها بخشی از کاربرد این نوع از انواع کناف می‌باشد. شاید هر کسی در ایران نداند که گچ برگ کناف چیست و یا چه شکل وابعادی دارد و این که کارخانه تولیدی بزرگی در تهران وجود دارد که روزانه درمتراژ بالایی مشغول تولید گچ برگ کناف در انواع متنوع می باشد. کناف ایران که بنام کی پلاس شناخته می‌شود یک برند آلمانی اروپایی است که استانداردهای و را دارد که تحت نظارت مستقیم شرکت آلمانی KNAUF است که در هیچ کشور آسیایی و اروپایی نتوانسته‌اند گچ برگ و محصولاتی با این کیفیت تولید کنند. شرکت KNAUF در ایران عاملیت دارد و با نام تجاری کناف ایران (+K) گچ برگ و محصولات پروفیل و متعلقات تولید و عرضه می‌کنند.

محصولات گچ برگ (کناف)

سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. استاندارد کناف مطابق با دستور العمل و تائیدیه سازمان استاندارد ملی ایران است. با توجه به نوسانات قیمت گچ برگ در ایران بهتر است قبل از خرید با مشاورین فروش نوین کناف ارتباط گرفته، لیست قیمت بروز این محصولات دریافت نمایید. قیمت هر ورق پانل گچی کناف بسته به ابعاد و ضخامت مختلف آن متفاوت است. با توجه به ساختار پانل های پیش ساخته وال اسپید که متشکل از پروفیل‌های گالوانیزه (استاد) و پلی استایرن است، جهت پوشش این دیوار می‌توان از گچ برگ ها و صفحات سیمانی استفاده نمود. امکان نصب گچ برگ و صفحات سیمانی بر روی دیوار پیش ساخته وال اسپید موجب سهولت و تسریع روند اجرا خواهد شد.

❌لیست قیمت به روز نمی‌باشد و برای دریافت لیست قیمت جدید، فایل PDF بالا را دانلود کنید❌

مزایای اجرای دیوار کناف و اجرای سقف کاذب کناف مانند سرعت و دقت بالا در اجرا ، سهولت در نصب ، ایمنی در مقابل زلزله و آتش ، امکان عایق صوتی ، حرارتی و رطوبتی ، تعمیرات ، تغییرات و نگهداری سهل و آسان و … موجب شده که امروزه شاهد اجرای کناف بجای روشهای سنتی و قدیمی در صنعت ساختمان باشیم. گچبرگ یا صفحات روکش دار گچی پیش ساخته همراه با سازه های فلزی ، خمیر مخصوص و بتونه درزگیر بر روی دیوار های داخلی قرار میگیرد .این پنل‌های گچی در ابعاد ۱۲۰×۲۴۰ و با ضخامت‌های مختلف ۹/۵ میلیمتر و ۱۲/۵ میلیمتر ساخته می‌شود. در حین ساخت این پنل‌ها سعی می‌شود مخلوط گچ به همراه هوا به صورت فشرده بین دو سطح کاغذی وارد شود که به سبکی و استحکام پنل کمک کند.