دسته‌ها
اخبار

وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن در منزل روژا شاپ-ماتیک فور یو | آرایشی

کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود. قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد. همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند.

کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد. ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند. ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند.

  • اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد.
  • بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید.
  • آموزش کاشت ناخن با پودر یکی از اصلی ترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد.
  • شما صرفا برای زیبایی یا به دلیل مشکلات ناخن‌ هایتان و یا برای پوشاندن ناخن‌هایی که از نظر خودتان رنگ و روی زیبایی ندارد، می خواهید کاشت ناخن را تجربه کنید!
  • سپس چسب ناخن را بر روی قسمت داخلی ناخن مصنوعی بزنید و به آرامی بر روی ناخنهای خود فشار دهید و بگذارید 5 الی 10 ثانیه بماند و بعد از آن، نوک ناخنها را با استفاده از قیچی ناخن به اندازه مورد نظر خود برش زده و شکل دهید.
  • دترلند آموزش ها رو در زمان های متفاوت و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده کنند.

این طراحی های فانتزی شامل انواع طراحی های کوچک مانند انواع اشکال هندسی، خط و بسیاری از اشکالی می باشد که به صورت کوچک ترین حالت خود روی ناخن طراحی می شوند. یکی از این طراحی های فانتزی طراحی ناخن با قلب های کوچکی است که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد و این طراحی را از دیگر طراحی های کاشت ناخن متمایز می کند. شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. اما با توجه به وضعیت بازار و وجود مواد و ابزار با همه جور کیفیتی، بهتر است به مراکز بورس فروش لوازم کاشت ناخن مراجعه کنید تا هم تمامی این لوازم را یکجا خریداری کنید و هم اینکه قدرت مقایسه بین لوازم با برندهای مختلف را داشته باشید. به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت. بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود.

سایت دانلود فیلم

اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، بهتر است که کاشت قالبی را انتخاب کنید. اگر ظرافت و زیبایی بیش از هر چیز برایتان در اولویت است، حتما از کاشت پودری استفاده کنید تا از زیبایی و دوام آن لذت ببرید. نوع دیگری از کاشت ناخن کاشت سیلک است که همانند کاشت ناخن فیبر می‌باشد و تنها تفاوت شان در جنس آنهاست. سیلک مانند یک پارچه است و برای ناخن‌های شکسته شده استفاده می‌شود اما فیبر رشته ای شکل بوده و استحکام بیشتری نسبت به سیلک دارد. هر دوی این کاشت زیرمجموعه کاشت فایبر گلاس می‌باشند و قدمت زیادی نسبت به انواع دیگر کاشت‌ها دارند. بسیاری از افراد کاشت ناخن ژله ای را با ژلیش یا لاک ژل اشتباه می‌گیرند.

استفاده از محصولات کاشت ناخن و چسب های ناخن های مصنوعی می تواند زمینه ساز بروز اگزمای تماسی باشد. این نوع اگزما ممکن است در بیشتر موارد نوک انگشتان یا هر ناحیه دیگری که با ناخن مصنوعی در تماس باشد، مثل چشم ها و لب ها را درگیر کند. معمولا اگزمای تماسی ناشی از این ترکیبات 48 تا 96 ساعت بعد از کاشت ناخن با علائمی مانند سرخی پوست و ضایعات خارش دارد و تاول بروز می کند. البته لاک ناخن هم می تواند مسبب این قضیه باشد و باید به این موضوع توجه کرد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد.

۳- کاشت ژله ای ناخن

آب به تدریج زیر کاشت ها نفوذ می کند و باعث بلند شدن آن و ایجاد هواگرفتگی می­شود. بهتر است در زمان شست و شوی ظرف‌ها از دستکش استفاده کنید و بعد از هر بار شستن دست ها، آن ها را خشک کنی. هر بار که دست خود را می‌شویید، حتما از کرم‌های مرطوب‌کننده هم برای دست و هم برای ناخن‌های خود استفاده کنید.

راهکارهایی برای مراقبت از ناخن‌های کاشت‌شده

راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد. شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود. بله، تمام متدهای کاشت ناخن شامل تیپ، فرمر، کاشت با ژل، کاشت با پودر، بی بی بومر لمینت و … آموزش داده می شود. این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم ناخن ها اقدام می شود. از بین کاشت های ذکر شده کاشت پودری و کاشت موقت یا تیپ گذاری و کاشت قالبی یا دوآل، طرفدار بیشتری دارند. کاشت ناخن اکلیلی زیرمجموعه کاشت پودری است و تنها تفاوت آن در نوع پودری که انتخاب می‌کنید، می‌باشد.