دسته‌ها
اخبار

وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن در منزل روژا شاپ-ماتیک فور یو | آرایشی

10- اگر به دنبال طراحی های کاشت ناخن دخترانه زیبا و در عین حال ساده هستید می توانید با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود ناخن های خود را طراحی نمایید. 4- یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که طرفدار زیادی در فصل زمستان دارد طراحی برفی ناخن ها می باشد. رنگ های آبی، سبز و سفید از جمله رنگ های مورد پسند دختران می باشد. طراحی کاشت ناخن ها با استفاده از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یک دیگر جلوه بسیار زیبایی به ناخن ها می دهد. 1- یکی از روش های کاشت و طراحی ناخن دخترانه استفاده از انواع استیکر(برچسب) ناخن می باشد که در عین سادگی جلوه زیبا و دخترانه ای به ناخن ها می دهد.

  • در ویدئو بالا، خیلی سریع و شسته رفته گفتیم که کاشت ناخن چند مدل دارد و چه مواردی در بین بانوان محبوب‌تر واقع شدند.
  • نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
  • به همین صورت لبه آزاد ناخن را نیز سوهان بکشید تا از بین برود.
  • برای اینکه یک ناخنکار حرفه ای شوید ابتدا باید ساختمان ناخن را به خوبی بشناسید.

کاشت ناخن مرمریت و کاشت ناخن آکواریوم نیز جز این دسته از کاشت می‌باشند که در این دو نوع، پودر کلییر بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشت ماربل به دلیل اینکه در آن از چند رنگ پودر استفاده می‌شود، زیرمجموعه کاشت گریم می‌دانند. به این صورت که اگر آن را به وسیله پودر اما در حالت خشکی انجام دهید، ماربل درای می‌نامند و اگر آن را به وسیله لاک و آب انجام دهید ماربل واتر می‌گویند.

نکات مهم در حین کاشت و ترمیم ناخن

این مشکل هنگامی رخ می دهد که نور و آب‌و‌هوای تازه به سطح ناخن طبیعی شما نمی‌رسد و باعث ایجاد چنین مسائلی می‌شود. البته کاشت غیراصولی ناخن ممکن است مشکلات زیر را نیز در پی داشته باشد. این روش مشابه روش پودری است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آن است. در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست مشتری در دستگاه یو وی قرار میگیرد تا ژل خشک شود. این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود.

تضعیف ناخنها

اگر شما هم به آیینه ای شدن ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید از این دیزاین زیبا برای طراحی کاشت ناخن خود استفاده نمایید. 17- امروزه دختران نوجوان به دنبال طراحی های متفاوتی نسبت به دیگر طراحی های کاشت ناخن هستند. یکی از این طراحی ها، طراحی انواع فست فود بر روی ناخن ها می باشد چرا که توجه اطرافیان را به خود جلب می کند. شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف اشکال فست فود ها را مانند سیب زمینی، پیتزا و انواع دیگر فست فود ها با استفاده از شابلون، قلم طراحی و استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید. 6- بیشتر دختران نوجوان برای طراحی کاشت ناخن های خود به دنبال طراحی های متفاوت و منحصر به فرد هستند.

باید گفت که ناخن مصنوعی ابریشمی معمولاً برای ترمیم ناخنهای آسیب دیده یا استحکام بخشی به نوک ناخن استفاده می‌شود. ۵ـ در فاصله زمانی که شخص اقدام به برداشت ناخن می‌کند، وضو و غسل به صورت جبیره (و در مواردی همراه با تیمم) انجام می‌شود. ۳ـ اگر مانعی در بدن وجود داشته باشد، که قابل برداشتن باشد (مانند لاک، چسب، قیر و …) باید قبل از وضو و غسل برطرف شود.