دسته‌ها
اخبار

والکس خرید بیت کوین، فروش بیت‌ کوین، خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال-ماتیک فور یو | آرایشی

این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید. این صعود چشمگیر قیمت ماتیک، نظر بسیاری از سرمایه‌ گذاران و تحلیلگران را به پلتفرم پالیگان جلب کرد و باعث شد عده زیادی روی خرید ماتیک سرمایه گذاری کنند. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید.

با این حال تغییر ساختار و عملکرد شبکه پالیگان با هدف بهبود مشکلات اتریوم، و همچنین ورود پلتفرم‌هایی نظیر سوشی‌سواپ و آوی، ماتیک کوین یک جهش ۹۰۰۰ درصدی را تنها در نصف سال جاری تجربه کرده است. شبکه‌های زیادی هستند که به عنوان لایه دوم، سعی در حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم دارند. ماتیک هم یکی از همین شبکه‌ها بود که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و که از تکنولوژی مشابه رقبا برای رفع این مسئله استفاده می‌کرد.

رشد ارزش قیمت ارز دیجیتال ماتیکاولین اوج‌گیری ارز دیجیتال ماتیک کوین، پس از ورود این رمزارز در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۱ صورت گرفت. با این حال با سقوط قیمت بیت کوین، ماتیک نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱٫۶۲ دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک دوباره اوج گرفته و در حال رشد است. به طوری که به حجم معاملات روزانه ۱٫۵۸۶ میلیارد دلاری رسیده است و در رتبه ۱۷ برترین ارزهای دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار قرار دارد. ارزدیجیتال ماتیک MATIC یک توکن مبتنی بر اتریوم می باشد که با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است. درواقع یک پلتفرم بلاکچین ایده آل که شبکه Matic تراکنش های ارزان تر و سریع تری را ارائه می دهد و پیچیدگی های موجود در اکوسیستم غیر متمرکز را حذف می کند.

  • Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
  • در این بازار به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معامله خرید یا فروش ماتیک می‌شوید و خود شما قیمت مورد نظر را تعیین خواهید کرد.
  • در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد.
  • Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است.

طبق بررسی‌های صورت گرفته در هر ثانیه 65 هزار تراکنش در این پلتفرم انجام می‌شود، بنابراین می‌توان گفت که توان و قدرت عملیاتی بالایی دارد. یک گروه متخصص و کارشناس در بازارهای مالی میتواند به کاهش ریسک و افزایش سود در سرمایه گذاری کمک شایانی کند. پالیگان اولین پلتفرم با ساختار مناسب برای توسعه مقیاس‌ گذاری و همچنین توسعه زیرساخت‌ های اتریوم است. شبکه پالیگان با ایجاد بستری امن، پرسرعت و ارزان، مشکل پرداخت‌های بازی‌ها و مالکیت دارایی‌ها را به حداقل رسانده‌ است. سپس دسترسی کاربر به این توکن‌ها در شبکه پالیگن آزاد می‌شود و می‌تواند از طریق آن با اپلیکیشن‌ها و امور مالی غیرمتمرکز در شبکه اتریوم تعامل برقرار کند. در مقاله آموزش ساخت و انتخاب کیف پول بصورت مفصل به بررسی و مقایسه انواع کیف پول ها پرداخته و بهترین، امن ترین و سریع ترین کیف پول برای Matic Network را معرفی کرده ایم که میتوانید مطالعه نمایید.

معرفی ارز دیجیتال ماتیک (Matic)

فروش و خرید لایت کوین لایت کوین برای حل مشکلات بلاک چین بیت کوین ایجاد شد. شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید.

تحلیل قیمت ماتیک (MATIC) در سال 2022و 2023و 2024 و 2025

در حال حاضر متیک در تلاش است تا با ارائه راه حل های جدید برای بلاکچین ها سرعت شبکه خود را افزایش دهد و هزینه تراکنش ها را به حداقل برساند تا میان کاربران بیش از پیش محبوب شود. ماتیک چطور کار می‌کندبه لطف قراردادهای هوشمند و قابلیت‌های پالیگان، اتریوم می‌تواند به منظور کاهش تراکم و افزایش مقیاس عملکرد خود، به ارز دیجیتال ماتیک تبدیل شود و پس از انجام پروسه‌ها، دوباره تبدیل به اتریوم شود. ارز دیجیتال ماتیک ،‌ توکن بومی شبکه پالیگان است که بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده تا برای گاورننس (حاکمیت)، سهام‌گذاری و هزینه گس مورد استفاده قرار بگیرد. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است.

قیمت فروش

این به آن معناست که تمام فعالیت‌ها و ارزش‌های این بازار توسط همان کد‌های پیچیده کنترل و ارزیابی می‌شوند و بانک‌ها و یا مقامات دولت ها کنترلی روی آن‌ها ندارند. ارزهای دیجیتال امکان معامله شدن توسط ارزهای واقعی را نیز دارا می‌باشند و شما می‌توانید در بعضی از مارکت های خاص و صرافی های شناخته شده، مانند بایننس ، ارز‌های دیجیتال خود را با دلار، پوند، یورو و غیره جایگزین کنید. خطر اصلی در همین مرحله اتفاق می‌افتد جایی که هکر‌ها و بدافزار‌ها امکان بلوکه کردن پول شما را در حین این انتقال دارا هستند. موضوع بسیار مهمی که افراد در زمان انجام معامله ارز دیجیتال ماتیک با آن مواجه می‌شوند، قیمت ارز ماتیک است. روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک.